Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nuoret miehet haisee

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.11.24 19:38:19

Oon tehnyt havainnon. Töissä on paljon näitä nuoria miehiä ja aika monet niistä haisee siltä ettei kauheesti suihkussa viihdy. Yksikin kenen kanssa joudun tekee töitä niin haistaa kyllä jos se on hetki sitten edellä kävellyt. Hirveän pistävä paha haju. Likanen. Miten semmoseenkaan voi puuttua. Kyllä se vaikuttaa omaan työviihtyvyyteen kun joku löyhkää niin että koko huoneessa olijat kyllä sen haistaa

Re: Nuoret miehet haisee

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.11.24 19:57:39

Mun mielestä taas ne haisee hajusteille. Luulee et oikeesti tulee joku axe effect kun lotraa sitä itteensä puol litraa. Ja sit pitää mennä kauemmas tai laittaa tuuletin puhaltaa sen suuntaan. Voisko joku äipykkä kasvattaa poikansa niin ettei se lemusta koko työpaikkaa.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   6.11.24 19:58:22

Höh, en ole törmännyt. Päin vastoin ihastelen sitä tuoksupilveä, mikä nykyään ympäröi teinipoikia :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.11.24 20:36:08

Meillä on töissä sitten vähän erilaisia poikia, haisis edes ennemmin sille axelle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.11.24 20:43:21

Päinvastoin, nuoret miehet tuoksuvat nykyään hyvälle. Tuoksut ovat muotia.
Kyllä ne ovat tietyntyyppiset nuoret naiset, jotka haisevat hielle, paskaisille hiuksille, menkoille, märälle koiralle, hevoselle, lehmälle... Ja ovat itse vakaasti sitä mieltä, että eivöt haise, kun kukaan ei ole siitä vielä huomauttanut.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   6.11.24 20:49:53

Työpaikoilla ei varmaan vielä ole niitä hyväksi hajustettuja teinipoikia, vaan iältään 20-30v. Samaan olen törmännyt. Likainen, hikinen, tahmea. Näiden jäljiltä ovenkahvatkin ovat niljakkaita. Voisi käydä pesulla välillä ja vaihtaa ne vaatteet, varsinkin jos tekee sisätöitä. Lisäksi osa käyttää nuuskaa, joka myös haisee järkyttävälle.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   6.11.24 21:49:01

Ja minä kun tein tuon hikinen ja likainen. Mies on yli 50. Että kyllä ne isätkin osaa. Joskus sitten lirahtaa hajustetta niin että saan migreenin, mutta silti ne ovenkahvat jää tahmeiks.
Teinipojat kyllä tuoksuu, joskus liikaakin. Tai sitten on niitä, jotka ei osaa ja hormonit riepoo ja hikoiluttaa. Heitä sentään yritän ymmärtää.
Vinkki. Osta miehisiä tuoksuja ja dödöä vessaan. Ja vaikka kuivashampoota, niin saavat tutustua.

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   6.11.24 22:25:03

Minulla just päinvastainen kokemus nuorista miehistä, hyvälle tuoksuvat. Mutta sen sijaan vanhemmat miehet haisevat lialle, rasvalla hielle ja ulolle. Jouduin työssäni välillä aika lähelle, ja oksennus tahtoo tulla. Ja jos ovat suihkussa joskus käyneet, niin ainakaan vaatteita ei ole pesty tai vaihdettu.
Sitten välillä kuulee, kun miehet valittavat, etteivät löydä kumppania, mutta kukapa likaisen, haisevan tyypin lähellä huvikseen olisi.
Puhdas iho ja mieto miehinen partavesi on minun mieleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.