Lähettäjä: trangia
Päivämäärä: 6.11.24 16:23:56
asemaani ja vastaa sitten vasta.
En ollut koskaan partiossa, enkä muutenkaan ole ikinä koskenut trangiaan. Retkeily kuitenkin kiinostaa kovastikin nyt aikuisiällä ja toisekseen maailmantilanne on sellainen, että olen alkanut tätä miettiä. Prismassa 50 e:lla on myynnissä trangia, jonka ajattelin ostaa.
Olen lähtökohtaisesti huono uusien laitteiden kanssa. Kun sanon niin tarkoitan kertakaikkiani ajautuvani yleensä ongelmiin uusien laitteiden kanssa. Kun ostin alkuvuonna Kärcherin tekstiilipesurin, niin vaikeaa oli ja kauan kesti että opin.
Äly on kuitenkin normaali, olen korkeakouluni käynyt, mutta älyä on monenlaista erilaista ja tekninen äly multa puuttuu.
Trangia kun käy spriillä. Mikä on pahin asia, joka voi spriin kanssa ja/tai laitteen itsessä käytössä tapahtua?
Voiko trangia teknisesti ottaen syttyä palamaan tai räjähtää käyttövirheiden vuoksi?
Netissä lukee, että älä retkellä säilytä sitä spriitä eväiden/astioiden kanssa samassa repussa, ettei se vaan tärvää niitä.
Se räjähtäminen/itseni myrkyttäminen vahingossa spriillä, pelottaa minua. Voiko näin käydä?
Ei ole ketään opettajaa mukaan.
Voiko jokainen aikuinen ei-kehitysvammainen, hankkia trangian rauhallisin mielin em. viitaten?
|