Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ei jaksa

Lähettäjä: loppu 
Päivämäärä:   6.11.24 13:09:54

Mikä siinä on, että vanhempien on pitänyt ensin kasvattaa lapsensa kilteiksi, muiden auttajiksi. Sitten syyllistää ja tarrautua tähän aikuiseen lapseensa, jolla olisi ollut edellytyksiä onnistua ja menestyä elämässään toisin, jos vanhemmat eivät olisi niin tarmokkaasti pyrkineet sekoittamaan hänen päätään. Eikä nämä huolehtivat ja rakastavat vanhemmat voi edes päästää irti, vaan ovat vielä kateellisia omalle lapselleen ja sylkevät oman pahan olonsa heidän päälleen.

Kun olemassa on ammattiterapeutteja ja ht.nettikin minne sen pahan olonsa voi oksentaa. Sitten odotetaan, että lapsi auttaa vanhuuden vaivaisia vanhempiaan saaden samalla perintönä velkahelvetin niskaansa. Auttaisitko itse?

Re: Ei jaksa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.11.24 13:15:07

En auttaisi. Olen katkonut välit vuosikymmeniä sitten alkkisisääni.

Päivämäärä:   6.11.24 13:34:24

Koska tämä on lapsivihamielinen maa, jossa kaikkien pitää lisääntyä.
En auttaisi, enkä ole auttanut, mädätköön vaipoissaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.11.24 13:34:37

"saaden samalla perintönä velkahelvetin niskaansa."

Ei ole pakko saada, perinnöstä voi kieltäytyä.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   6.11.24 14:36:08

Ihanaa, kohtalotovereita! Juu ihan sama tilanne minulla, enkä aio auttaa enää kuin itseäni, minkä voin.

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   6.11.24 14:42:36

Mulla on päinvastainen kokemus. Lapset oksentaa pahaa oloaan vanhempien päälle. Eikä siinä kaikki! Myös lasten puolisot provosoimassa tuota vihaa ja kiukuttelua. Sit ois hyvä, jos vois lähestyä heitä rahatukkoa kädessä heilutellen, mut kun ei voi, vaan haluan harrastaa, kun vihdoin vapaus eikä ruokittavia. Elatusvelvollisuus on loppu jo.

Päivämäärä:   6.11.24 14:59:33

Mun vanhempi taas manipuloi niin, että tarjoaa ITSE esim rahallisesti apua, jos sen ottaa vastaan asia kääntyy siten että häntä käytetään hyväksi. Eli vastikkeetta ei tämän kanssa kannata toimia. Osaa myös esittää. Olin auttanut häntä tekemään hankinnan ja hän oli minulle siitä 1000e velkaa, sovittiin sitten että maksaa minun matkani niin velka on sillä kuitattu. Käänsi tämänkin siten, että minä matkustelen hänen rahoillaan, vaikka omia rahojani ne olivat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.