Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työterveyden käyttö?

Lähettäjä: Kappis 
Päivämäärä:   6.11.24 00:22:25

Teen töitä osa-aikaisesti tai oikeastaan tarvittaessa töihin kutsuttavana, kuitenkin 1-3 päivää viikossa normaalisti, joskus enemmän.

Työnantajani mukaan en ole oikeutettu työterveyshuoltoon, kun en ole vakituinen työntekijä täysillä tunneilla. Itse ole eri mieltä. Mitä ht-raati sanoo?

Re: Työterveyden käyttö?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.11.24 00:43:59

Jos työnantajasi sanoo että et ole oikeutettu niin sitten et ole. Ja jos nyt minun mielipiteellä on väliä niin olen samaa mieltä, tarvittaessa kutsuttavilla (eli nollasopparilaisilla) ei usein ole oikeutta työterveyteen, vaan pitää olla vakkari.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.11.24 00:51:24

Laki sanoo, että työntekijöillä tulee olla samat etuudet. Ei firmassa voi määritellä, että Pirkko saa käyttää työterveyshuoltoa ja Laura ei.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   6.11.24 01:01:31

Ällö on väärässä. Monilla firmoilla on erilaisia sopimuksia eri työntekijäryhmille. T. Työterveyshuollossa töissä

Ja aloittajalle, jos se ei kuulu niin ei kuulu. Voit varmistaa vielä esim HR:stä teidän työterveyssopparin sisällön.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   6.11.24 01:06:52

Ja kun googletatte, että työnantajan pitää järjestää kaikille lakisääteinen työterveyshuolto, se tarkoittaa lähinnä työhöntulotarkastuksia, EI sairaudenhoitoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.