Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä ohjelmaa nuorten kahvilailtaan?

Lähettäjä: Järjestötoimintaa 
Päivämäärä:   5.11.24 21:10:39

Otsikko voi olla hieman sekava. Olen siis alkanut vetämään tällaista nuorten aikuisten järjestötoimintaa, jossa joka kerralla käsitellään eri aiheita, keskustellaan ja pohdiskellaan. Lisäksi harjoitellaan ihan perus kaveritaitoja. Ihmisiä on erilaisista taustoista. Nyt meillä on tulossa yksi "vapaampi" kerta kun mennään kahvilaan noin kolmeksi tunniksi. Olen miettinyt että tässäkin pitäisi olla hieman jotain ohjattua toimintaa mukana, jotta tutustutaan paremmin sekä saadaan ihmiset höpöttämään. Toiminnan ei välttämättä nyt tarvitse liittyä näihin meidän aihealueisiin. Onko teillä jotain ideoita miten nuorten kanssa voisi kahvipöydässä kuluttaa aikaa? Olen itse vielä ihan uusi näissä vetämisjutuissa ja saanut melko vapaat kädet.

-lautapelejä?
-tutustumisleikki?
-keskustelua tietyistä aiheista?

Re: Mitä ohjelmaa nuorten kahvilailtaan?

Lähettäjä: Kolomekymppinen 
Päivämäärä:   5.11.24 21:12:39

Montako kertaa tuo porukka on jo kokoontunut?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   5.11.24 21:24:58

Karaoke, paikalla olijoiden kättely tai vastaava että kaikki olisi niinku tuttuja ja sillei niin saatais jotain edes aikaan.. Jos kaikki kyräilee toisiaan niin ei siinä paljon mitään voi tehdä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.11.24 21:31:06

Salatehtävät!

Eli laittakaa vaikka johonkin pikkulaatikkoon erilaisia tehtäviä (vaikka ”kysy joltakulta hänen lempiväriään” tms) tai voitte vaikka jakaa jokaiselle muutaman sellaisen kun ottavat päydässä paikkansa..

Voisi saada keskustelua ehkä alkuun

Lähettäjä: Järjestötoimintaa 
Päivämäärä:   5.11.24 21:36:54

Ollaan kokoonnuttu kerran viikossa vasta noin neljä kertaa.

Lähettäjä: Ikä? 
Päivämäärä:   5.11.24 23:59:03

Minkä ikäisille tuo siis on suunnattu? Välillä puhutaan nuorista (ymmärrän ”nuoret” alaikäisinä, ikähaarukalla 13-17v.) ja sitten välillä puhutaan nuorista aikuisista. Minusta nuoret aikuiset ovat jo täysi-ikäisiä, n. 20-24v.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.