Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sinut jätetty varallisuuden puutteen vuoksi

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   5.11.24 20:58:49

Tulipa vaan mieleen, kun joskus nuorena tulin jätetyksi silloisen poikaystävän varallisuuseron vuoksi. Hän oli rikkaasta suvusta ja minä en. Äitinsä toivoi, että poika valitsisi paremmin. Ja näin kävi, sai itseään varakkaamman puolison. Tuo kävi kyllä silloin vahvasti itsetunnolle, etenkin tuo syy. Tuskin se mitään true lovea olis ehkä ollutkaan, mutta duunarien tytär lähiöstä oli siis liikaa, tosin nykyään olen ok tuloinen korkeakoulutettu tohtori. Onko muille käynyt samaa?

Re: Onko sinut jätetty varallisuuden puutteen vuoksi

Lähettäjä: Musta 
Päivämäärä:   5.11.24 21:03:58

En, mutta mä olen jättänyt miehen mm. Tästä syystä. En oo saanut valmiina yhtään mitään, vaan kovalla työllä tehnyt omaisuuteni. Ex miehelläni 40v ei ollut _yhtään mitään_, ei siis mitään edes liittymiä, vakuutuksia saati säästötiliä. Tai edes ajatusta tämmöisistä asioista. Kaikki hassattiin johonkin nuuskaan sun muuhun saman tien.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.11.24 21:06:02

Minut valittiin rahan takia :D en sitä silloin tajunnut mutta mies oli tyhjätasku ja halusi muuttaa luokseni, no toki kun omassa asunnossa oli vain vastike maksettavaa. Lemppasin myöhemmin ja meni pian yhteen sellaisen kanssa jolla oli enemmän omaisuutta ja toki nopeasti naimisiin että pääsi kiinni taloon ja muuhun. En sanoisi että olisin jättänyt varattomuuden vuoksi mutta kun ei toisella ole yhtään mitään ja rahat menee elareihin niin eihän siinä voi mitään yhteistä elämää suunnitella. Ja sitten kun sillä oli joku summa niin osti heti paremman lesoiluauton ja velkaantui entisestään. Ymmärrän kyllä jos laiskan köyhän lemppaa mutta jos on fiksu ja työteliäs niin ei taustoilla ole merkitystä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.11.24 21:06:26

Ei ole käynyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.11.24 22:32:10

Ei varsinaisesti, mutta yksi mies, josta olin kiinnostunut, ei halunnut jatkaa tutustumista kun kuuli että olen töissä tallilla. Otti sitten muun hevosnaisen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.