Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ruoveden ratsutallin kesäleirit

Lähettäjä: Yp 
Päivämäärä:   5.11.24 11:07:22

Onko kukaan ollut kyseisen tallin perheleirillä lapsen kanssa? Millainen paikka? Kuin isot ratsastusryhmät? Monenko hengen huoneet majoituksissa? Opetus?

Re: Ruoveden ratsutallin kesäleirit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.11.24 11:10:58

Kesäleirien myynti alkoi tänään klo 9 eli ainakin perheleiri on todennäköisesti varattu jo kokonaan

Päivämäärä:   5.11.24 11:11:44

Oli vielä tilaa perheleirillä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.11.24 11:23:35

Ok, sitten kannattaa varata ajoissa jos kiinnostaa. Ruhalan leirit on äärettömän suosittuja. Paikka on ihana! Majoitus 2-3 hlö aitoissa. Hevoset on kivoja, eivät ehkä kaikkein osaavimpia, mutta kilttejä ja tehtäväänsä sopivia. Tosi paljon kivoja hyppyhevosia. En enää hyppää esteitä muualla kun Ruovedellä kun tiedän että siellä on kivoja hevosia joilla hypätä. Opetus on hyvää.

Lähettäjä: Jesss 
Päivämäärä:   5.11.24 13:03:10

Juuri sain vahvistuksen, 2 paikkaa saatiin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   5.11.24 13:07:15

Olen käynyt tuolla yleisleirillä n. 10 vuotta sitten. Huikea paikka, todella hienot puitteet! Myös opettajat ja hevoset olivat erittäin hyviä ja osaavia :) Tekisi mieli mennä taas, mutta asun liian kaukana.

Päivämäärä:   5.11.24 16:02:26

Kiitos. Te jotka täällä ootte käynyt leirillä, onko tunneille saanut toivoa heppoja, vai jakaako opettaja ne aina? Oon huomannut talleilla joilla käynyt, niin jossakin ope jakaa hepat ja toisissa leiriläiset saanut sanoa kellä haluis mennä ja yleensä ne toteutunut.

Lähettäjä: Ester 
Päivämäärä:   5.11.24 16:53:47

Vuosia sitten, kun olin, sai toivoa ja ylipäänsä toiveista ja tavoitteista juteltiin opettajien kanssa.

Itse en varmaan koskaan toivonut mitään erityistä, koska opet joka tapauksessa tunsivat hevoset ja tulossa olevat tehtävät ja harjoitukset ja minun taitotasoni paremmin kuin minä.

Tosi hyviä leirejä kaikin tavoin!

Päivämäärä:   5.11.24 19:13:58

Kiva lueskella teijän kokemuksia.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   5.11.24 20:42:40

Ihan loistava paikka, taas tänä kesänä menossa perheleirille! Huippu puitteet, opetus, hevoset ja koko kokonaisuus. Leirit Tosin taitaa olla jo loppuunmyytyjä, tulivat tänään myyntiin!

Lähettäjä: Mjh 
Päivämäärä:   5.11.24 21:37:57

Minkä ikäisille lapsille perheleiri sopii?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   5.11.24 22:14:00

Pitää osata ratsastaa jo vähän. Olisiko nuorimmat olleet n 7 v.

Lähettäjä: NN 
Päivämäärä:   5.11.24 22:17:39

Taannoin siellä oli niin alakouluikäisiä kuin lukiolaisiakin.

Luulisin, että alaikärajana on se, että lapsi pärjää turvallisesti omillaan vanhemman ratsastaessa eikä tarvitse kokoaikaista taluttajaa itse.

Mutta kannattaa kysyä – ja varautua siihen, että sinne mennään sitten monena kesänä!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.