Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Miehen mielestä olen huora" poistui?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.11.24 21:12:50

Häröttikö ap tämän ketjun itse? Oliko provo vai tuliko aloittajalle paha mieli miehen puolesta ja defenssit päälle, onhan se muuten varmaan niin ihana ja pukeutuukin hyvin?

Re: "Miehen mielestä olen huora" poistui?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.24 21:18:23

Sinne tuli joku ylilaudalta karannut incel riehumaan. Sen jälkeen se poistettiin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.11.24 21:55:47

Pitihän jonkun miesraukkaa puolustaa. On se kumma kun mitään ei saa nykyään sanoa!

Päivämäärä:   5.11.24 08:35:30

Toivottavasti aloittaja ehti lukea muut kommentit.

Lähettäjä: Belle 
Päivämäärä:   5.11.24 09:14:02

Harmi että noita urpoja riehujia riittää tännekin, valitettavan usein miehiä. Keskustelu oli hyvää ennen ylilauta-anteroita, jotka eivät naisia näe kuin objekteina. Itsehän he eivät naisia saa kuin korkeintaan maksamalla, tuskin niinkään.

Päivämäärä:   5.11.24 09:17:38

Nämä ovat valtaamassa kaikki palstat. Esim. vauva.fi oli joskus suht siisti palsta, nyt sinne ei enää voi mennä, seksistinen vihapuhe on siellä nykyään normi ja osa kirjoittelusta on jopa laittomuuksien puolelle menevää. Kyseinen palstahan on jouduttu mm. sulkemaan yöksi, tämä piti tehdä sen jälkeen kun miehet tulivat isoilla joukoilla sinne. Alkoi tulla kaikkea pedofiilijuttua öisin.

Lähettäjä: Belle 
Päivämäärä:   5.11.24 09:54:14

"
Pitihän jonkun miesraukkaa puolustaa. On se kumma kun mitään ei saa nykyään sanoa!"

Juu, tätä hoetaan suurella innolla, mutta ensinnäkin asiat voi sano hyvin monella tavalla, ja toiseksi, pitäisi ottaa jokin vastuu omasta kirjoittelusta, ainakin ymmärtää se.

Yleensä heikkoitsetuntoiset miehet ovat vaan kovin huonoja kuuntelemaan, saati reflektoimaan omia toimia millään tavalla. Heidänkin varastoonsa kuuluvat uhriutuminen, ja syyttäminen, ja suurin osa asioista on jonkun muun vika, yleensä naisten, mutta myös toisten miesten, jotka ovat eri mieltä.

Lähettäjä: _ei omalla_ 
Päivämäärä:   5.11.24 14:03:15

Olikohan sanamuodot sen verran alatyylisiä? Jo otsikossa oli tuo h... ja mielellään näkisin tuollaisten poistuvan täältä. Puhutaan asiallisesti niin on mukavempi lukea :)

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.11.24 14:04:36

No jos se mies on noin sanonut, niin eipä se siitä keskustelemalla asialliseksi muutu.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.11.24 14:05:06

Se nyt sattui olemaan se sana, jota aloittajan mies käytti. Toivottavasti aloittaja poistui suhteesta.

Päivämäärä:   5.11.24 14:06:07

Kyllä se poistettiin ihan sen incel-häirikön takia. Sinne tuli aivan asiallisia vastauksia sitä ennen, kunnes tämä saastan levittäjä saapui paikalle ja sitten se hävisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.