Lähettäjä: Jaa
Päivämäärä: 4.11.24 09:25:11
Mulle kävi kerran niin, että ostin Haloselta hameen. Laitoin sen seuraavana päivänä päälle aamulla ja istuessani metroon, tunsin jotain kovaa takapuolen alla. Hälytin oli kiinni menossa eikä ollut portit huutaneet. No menin sitten työpaikan vieressä olevaan HM:ään kysymään saako hälyn irti (Halonen ei ollut lähellä). Mulla ei tietenkään ollut kuittia mukana, niin eivät suostuneet, kun ajattelivat varmaan että oon pöllinyt hameen. Ostin sieltä sitten jonkun toisen hameen koska en voinut koko päivää olla häly roikkumassa takapuolella. HM:n portit kyllä reagoi hälyyn mennen tullen ja joku toinen asiakas juoksi mun perään kun häly soi lähtiessäni ja huusi että enkö kuullut että portti piippaa. Totesin että kuulen kyllä kun mulla roikkuu tää hälytin hameessa.
Jouduin käymään duunin jälkeen kotona hakemassa kuitin ja matkustamaan Haloselle irrotuttamaan hälyn. Olis pitänyt vaatia joku kunnon hyvitys ajan- ja rahanmenosta ja kärsitystä häpeästä. En edes saanut kunnon pahoittelut vaan todettiin että joskus näitä vaan unohtuu.
Päivän huippu oli vielä se, että siitä ostamastani HM rytkystä hajosi vetoketju kesken päivän, niin jouduin senkin käydä lounastunnilla vaihtamassa uuteen. Kyllä vitutti.
|