Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytättekö joka päivä dödöä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.11.24 07:55:26

Laitatteko siis joka päivä deodoranttia kainaloihin? Itse en. Suihkun jälkeen laitan jos muistan, en käy läheskään joka päivä suihkussa. Hajuvettä käytän vaan kun menossa baariin tmv., eli vielä harvemmin.

Re: Käytättekö joka päivä dödöä?

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   4.11.24 08:05:47

Antiperspiranttia laitan suihkun jälkeen kainaloihin. Suihkussa käyn pääsääntöisesti joka päivä. Ja hajuvesiä en käytä.

Mitä tahansa sinne kainaloon laittaakin, niin puhtaaseen kainaloon se on tarkoitus laittaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.24 08:08:39

Kyllä laitan. Pesen myös hampaat joka päivä. Ihmeellinen kysymys.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   4.11.24 08:20:45

Laitan. Käyn suihkussa vähintään kerran päivässä. Ja sen jälkeen laitan dödöä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.11.24 08:21:40

Tietenkin. Joka ilta suihkuun, ja Triple Dryta kainaloihin sen jälkeen.

Päivämäärä:   4.11.24 08:22:40

En, käytän Nuudia, jota ei laiteta päivittäin

Lähettäjä: Tuuli 
Päivämäärä:   4.11.24 08:29:30

En käytä deodoranttia ollenkaan. Hikoilen erittäin vähän ja käyn suihkussa kolmen päivän välein. Minun paidat ei haise käytön jälkeen. Oon kysynyt mieheltä ja ystävältä, niin en haise hieltä.

Lähettäjä: Ou 
Päivämäärä:   4.11.24 08:56:14

Kyllä. Hikoilen paljon ja pitää olla ainakin 48h dödö, vaikka sitä jokapäivä suihkuttelen.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   4.11.24 09:02:19

Laitan dödöä suihkun jälkeen. Käyn suihkussa joka päivä tai joka toinen päivä. Dödö kestää hyvin, eli en haise.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.11.24 09:08:35

En käytä deodoranttia kuin stressaavissa sosiaalisissa tilanteissa, sillä en hikoile muutoin.

Käyn päivittäin suihkussa.

Lähettäjä: Hippo 
Päivämäärä:   4.11.24 09:13:55

En käytä mutta asunkin itsekseni koirien kanssa maalla ja teen etätöitä, niin eipä ole niin justiinsa. Vältän turhaa kemikaalialtistusta. Juoksevaa vettä ei ole, joten suihkussakin käyn vain 1-2 kertaa viikossa kaupungissa käydessä. Toki peseydyn muuten päivittäin. Ihmisten ilmoille lähtiessä peseytymisen jälkeen sitten dödöt kainaloon.

Mutta ilmeisesti en haise edes hikisenä ja likaisena kovin pahasti. Olen kävellyt useampia pitkiä vaellusreittejä ja (kyseenalainen) ennätys ilman suihkua on kolme viikkoa. Yhden vaelluksen lopuksi, kun hankkiuduin autokyydillä ihmisten ilmoille, kuski tuumasi kursailemattomasti, että "Et kyllä haise yhtään pahalle". Hän oli itsekin kävellyt tuon reitin ja paljon vaeltajia kuskanneena tiesi, että osa porukasta varusteineen haisee ihan kuolemalle reissun jälkeen.

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   4.11.24 09:16:47

"Mitä tahansa sinne kainaloon laittaakin, niin puhtaaseen kainaloon se on tarkoitus laittaa."

Miksi dödöä ei voisi laittaa likaiseen kainaloon?

Lähettäjä: innu 
Päivämäärä:   4.11.24 09:18:40

Juu, joka aamu pesun jälkeen. Käytän lääkärin vinkistä alumiinisuolatonta dödöä, koska ns tavalliset dödöt saa paidankainalot menemään nopsaan piloille jos yhtään hikoilee, ja kyllä mä ulkohommissa ja lenkkeillessä hikoilen.

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   4.11.24 09:23:00

En, käytän dödöä tosi harvoin. Vain silloin, jos tiedän että on pitkä päivä tulossa ja saatan hikoilla, eli esim. joku poikkeuksellisen stressaava päivä töissä tai silloin harvoin kun lähden viihteelle ja tulee tanssittua baarissa.

Ennen käytin dödöä päivittäin, koska minulle teininä optettiin että kuuluu sellaista käyttää ja peloteltiin kuinka pahalle haisee jos ei käytä dödöä.

Mutta jossain vaiheessa huomasin, että eipä se dödön pois jättäminen vaikuta paljoakaan. Käyn suihkussa päivittäin ja käytän puhtaita vaatteita, joten nämä pitää kyllä hajut poissa. Teen toimistotyötä enkä normaalisti töissä hikoile.

Tykkään käyttää joskus hieman hajuvettä ja sen kanssa en halua käyttää dödöä, koska en halua mitään hajustecoctailia.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   4.11.24 09:32:20

Laitan vain suihkun jälkeen eli 1-3 päivän välein (antiperspiranttia, en deodoranttia vaikka dödöksi kutsunkin)

Minä olen sellaisessa käsityksessä että sitä tulisi laittaa vain puhtaaseen kainaloon, muuten siitä ei ole mitään hyötyä, joten en koskaan lisää dödöä kesken päivän ellen pääse pesemään kainaloita vaikka lavuaarissa.

en käytä hajuvettä koskaan, koska ne aiheuttavat migreeniä voimakkaan tuoksun takia. Dödössä on kyllä aina joku mieto tuoksu, ostan yleensä jotain rexonaa.

Päivämäärä:   4.11.24 09:38:28

Suihkun jälkeen, en koskaan likaisiin kainaloihin. Nykyään melkein kaikki dödöt on 48 h vaikuttavia joka tapauksessa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.11.24 10:31:10

Jos haluan tuoksua hyvälle tai stressaava tilnne. Hirvee kemikaaliltistustus kun laitetaan suoraa iholle. Hajuveden voi littaa vaatteisiin

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   4.11.24 10:34:07

En käytä päivittäin. Nykyään käytän alumiinitonta ja hiki on muuttunut hajuttomaksi. Joskus stressaavissa tilanteissa haisee.

Lähettäjä: kreepy 
Päivämäärä:   4.11.24 11:05:55

Yritän antaa kainaloille vapaita hetkiä deodorantista, mutta jos tarkoitus on lähteä ihmisten ilmoille tai harrastaa liikuntaa niin kyllä se dödö kainaloon menee ja sutjakkaasti.

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   4.11.24 11:10:46

Käytän päivittäin ja lisään myös päivän aikana "likaiseen" kainaloon.

Lähettäjä: Li 
Päivämäärä:   4.11.24 11:22:25

Aika harvoin, koska en hikoile paljon tai jos hikoilen niin hiki ei haise.

Päivämäärä:   4.11.24 17:02:30

En todellakaan. Onnea kemikaalikuormanne kanssa. Sitä tarvitsete.

Lähettäjä: hiski 
Päivämäärä:   4.11.24 18:24:42

päivittäin peseytymisen jälkeen

Lähettäjä: Käytän 
Päivämäärä:   4.11.24 19:16:25

"En todellakaan. Onnea kemikaalikuormanne kanssa. Sitä tarvitsete."

Niin no minä en värjää hiuksia, laita kynsiä, ripsiä yms., en käytä meikkiä ja muutenkin ihan kaikki pesuaineet ovat hajusteettomia joten siihen nähden en näe jonkun dödön pistämistä kainaloon nyt kauheana syntinä. Asun maalla joten täällä ei leijaile katupöly yms.

Päivämäärä:   4.11.24 19:17:05

Jöö

Päivämäärä:   4.11.24 19:21:43

En juuri koskaan. Jos oon tullu töistä tai koiran kanssa ulkoota ja en ehdi käydä pesulla ja joku tulee tai pitää johonkin mennä, silloin suihkautan. Eli hyvin harvoin.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.11.24 19:24:58

En käytä lainkaan. En hikoile kainaloista.

Lähettäjä: ei omal 
Päivämäärä:   4.11.24 19:25:39

En koskaan. Käyn joka päivä suihkussa ja hikoilen. Hikeni ei haise, joten aivan turhaa olisi.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   4.11.24 19:33:11

Laitan jos poistun kotoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.