Lähettäjä: Mmhmm
Päivämäärä: 5.11.24 08:43:25
Minä koin myös useamman parisuhteen, joissa oli hienoa kun olen hevosnainen, ja mies voisi "kesyttää" minut tavalliseksi. (Vaikka ihan tavallinen olen). Sitten löytyi mies, jolla aika samanlainen elämäntyyli, töitä, viljelyä jne. Hän tuli auttamaan tallille ja minä menin auttamaan häntä. Mies sanoi, että hänestä on ihanaa, kun ymmärrän ettei hän voi olla aina paikalla ja kun pärjään yksin. Edellisessä suhteessaan miestä oli pelottanut soittaa naiselle jos joutuikin jäämään ylitöihin tai lähtikin korjaamaan serkkunsa konetta tai ei päässyt yöksi kotiin.
Minä olen se paha ihminen, joka kyllä vaatii sen puhelinsoiton tai viestin, mutta olen ihan tyytyväinen että emme ole yhdessä 24/7. Alkuun jos mies ilmoitti ettei tule yöksi kotiin, kysyin onko jotain mitä minun pitäisi käydä tekemässä, samoin mies osasi tehdä iltatallin puolestani.
Nykyään olemme asuneet 15 vuotta yhdessä ja jälkikasvuakin on siunaantunut. Edelleen molemmilla on vapaus tehdä ja mennä, kyllä se koti ja lapset hoituvat. Itse en enää pidä tallia muuten kuin että on kaksi hepoa pihassa.
|