Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Töihin vai saikkua

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.24 23:01:00

Onko työntekijän paikka saikulla vai töissä, jos oireena on yöksi nouseva kuume (ei siis ole päivällä lainkaan) ja niin kipeä kurkku, ettei pysty irvistämättä nielemään? Kyseessä sotepuolen työntekijä, joka hoitaa tehpan asiakkaita, ei mahdollisuutta etätyöhön.

Re: Töihin vai saikkua

Lähettäjä: Työterkka 
Päivämäärä:   3.11.24 23:02:51

En tiedä, mikä on tehpa, mutta eikö työterveys ole se taho, joka ratkaisee, onko työntekijä työkykyinen vai ei, jos työntekijä ei itse pysty työkykyään arvioimaan.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   3.11.24 23:06:41

Tehostettu palveluasuminen
Saikkua itse hakisin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.24 23:06:41

Tehostettu palveluasuminen. Olisi varsin hieno juttu jos kaikilla olisi niin kattava työterveys, että tämmöiset asiat kuuluisivat niille automaattisesti ja vieläpä joka päivä. Valitettavasti Työterkalle nyt huonoja uutisia, mutta niinhän ei todellakaan ole.

Lähettäjä: Taiga 
Päivämäärä:   3.11.24 23:07:34

No tuon työntekijän paikka on lääkärissä!

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   3.11.24 23:41:48

No itse kyllä menisin töihin ja kokisin olevani työkykyinen, mutta enhän minä osaa sanoa miten joku muu kokee. Itsehän sen parhaiten tietää onko työkuntoinen.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.11.24 08:40:33

Saikku.

Keho on selvästi sairas ja silloin tulee levätä ihan kehon hyvinvoinnin sekä tartuntavaaran vuoksi. Työnteon ei tule olla haitaksi terveydelle.

Itse jäisin saikulle ja teen toimistotyötä.

Jään mistä tahansa selvän sairauden oireista saikulle, kun arvioin että kehoni sitä tarvitsee. Jos kyse on flunssan jälkioireista ei saikkua tarvitse.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.24 08:42:01

Tartuntavaaran vuoksi saikkua. Ei mennä tartuttamaan jo valmiiksi hauraita vanhuksia, laitoksissa henkilökunta levittää helposti tauteja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.11.24 09:11:37

Mikä siinä saikulle jäämisessä on niin vaikeaa? Vai onko joku oikeasti joka kuukausi kipeänä? Mä olen n. 1-3krt/ vuosi kipeänä ja ei ole mitään tunnontuskia jäädä silloin saikulle vaikka oireena olisi vain todella kipeä kurkku.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.