Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Euroopan jokiristeilystä?

Lähettäjä: Loma 
Päivämäärä:   3.11.24 18:58:12

Olen katsellut keväälle Kristina Cruisesin jokiristeilyä ( Alankomaat-Saksa-Ranska-Sveitsi ) ja kokemuksia haluaisin kuulla jos jollakin sellaisia on.
Ajattelin, että siinä näkisi paljon eri paikkoja helposti ja oppaatkin mukana jos retkille haluaa.
Erilaisia loma vaihtoehtoja tässä katsellaan ja tämä olisi niistä yksi.

Re: Kokemuksia Euroopan jokiristeilystä?

Lähettäjä: Bee 
Päivämäärä:   3.11.24 20:13:57

Kurkkasin myös noita matkoja ja alkoi myös kiinnostaa. Nimenomaan vaihtelua normi lomamatkoihin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.11.24 21:24:57

Oon miettinyt tommosta mutta sitten päätynyt aina vuokraamaan auton ja ajelemaan itte. Tylsistyisin siellä laivassa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.11.24 21:25:48

..mutta siis jos en jostain syystä olisi kykeneväinen tekemään euroopanreissuja autolla, niin toi jokilaiva olisi hyvä vaihtoehto

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   3.11.24 21:27:32

Ei ole kokemusta, mutta tulevaisuudensuunnitelmissa kylläkin. Kannattaa katsoa myös www.welovecruises.fi:n Viva-jokiristeilyt.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   3.11.24 22:01:19

Olen ollut, kymmenen vuotta sitten. Aivan ihana loma! Paljon nähtävää, eikä tarvitse pakata kuin kerran. Laivan ruoka oli erinomaista. Jokiristeilyllä riittää koko ajan nähtävää (päinvastoin kuin jollain Karibian risteilyn meripäivillä).

Ainoa miinus siitä, että sulkuihin oli jonoa, ja risteilyn aikataulu kärsi tästä aika paljon.

Voisin lähteä uudestaankin.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   3.11.24 23:16:09

Mulle ois unelma mennä pitkin Tonavaa! Ja vielä sen teenkin. Mies vaan on niin ADHD ettei hän pystyis päivää kauempaa istumaan kansituolissa;)
Mutta mulle ihan unelmamatka ois.

Lähettäjä: fgh 
Päivämäärä:   4.11.24 06:40:36

Tässäpä oivallinen lahjavihje, jos on vaikea keksiä syntymäpäivälahjaa jollekin 60+ vuosia täyttävälle, vaikka minulle. Jospa joku lapsista lähtisi seuraksi Tonavalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.