Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Exäsi!

Lähettäjä: Virpi 
Päivämäärä:   3.11.24 17:21:41

Mikä on eksäsi paras puoli jos nykyiseen vertaat? Ja huonoin?

Re: Exäsi!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   3.11.24 17:27:20

Jaa. Ei ex varmaan olisi ex, jos hänessä olisi ehdottomasti jokin nykyistäni parempi piirre. En pysty verrata, molemmissa on hyvin samanlaisia piirteitä ja en keksi, että exäni olisi jollain osa-alueella parempi. Huonompi hän oli siinä, että mökkiytyi ja ei elämyt riittävn aktiivista elämää, mitä minä puolestani haluan elää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.24 17:32:07

"Ei ex varmaan olisi ex, jos hänessä olisi ehdottomasti jokin nykyistäni parempi piirre."
Ei kai kumppania valita yksittäisen piirteen perusteella?
Exä sai minut aina nauramaan eikä nykyisen kanssa ole samanlaista vaikka meillä hauskaa onkin. Muuten ex olikin sitten ihan aasi ja on ihan syystäkin ex.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.24 17:47:59

Exä osasi korjata ihan mitä vaan.

Lähettäjä: Tuikku 
Päivämäärä:   3.11.24 17:48:14

En haikaile exieni perään, mitään hyvää muisteltavaa ei ole. Keskityn nykyiseen elämääni, en siihen mitä joskus ollut. Olen erittäin tyytyväinen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.11.24 17:50:03

"Ei ex varmaan olisi ex, jos hänessä olisi ehdottomasti jokin nykyistäni parempi piirre."

Meinaat että tämä olisi ihan sataprosenttisesti sinusta kiinni? Että esimerkiksi eksäsi ei olisi voinut omasta aloitteestaan jättää sinua, vaikka hänessä olisi ollut jokin nykyistä ehdottomasti parempi piirre?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   3.11.24 18:01:04

?, paha sanoa, ei minua ole koskaan jätetty. Ja joo, kyseisen exän kanssa oltiin naimisissa ja edelleen jutellaan viikoittain, hyvissä väleissä ollaan. :) Hän on minulle tosi rakas ihminen edelleen, mutta en keksi mitään piirrettä, mikä olisi parempi kuin nykyisessäni - ovat hyvin tasaväkisiä tässä suhteessa, eli ei, en pidä exääni huonompana, mutten keksi mitään ylivertaisesti parempaa piirrettäkään hänessä, kun molemmissa on todella paljon samaakin.

Päivämäärä:   3.11.24 18:12:08

Oli se miehekkäämpi.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   3.11.24 18:31:45

Exä oli ihan uskomattoman kiltti ja kohtelias.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   3.11.24 18:33:37

Tulotaso ja tupakoimattomuus.
Huonoin puoli: ei osaa näyttää tunteitaan.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.11.24 18:42:02

Hänen kanssaan mulla oli luottavaisempi olo eli että toinen toinen ei tekisi mitään väärää minua/ parisuhdettamme kohtaan.

Päivämäärä:   3.11.24 18:46:51

En kyllä keksi yhtään hyvää puolta exästä. En edes keksimällä keksi.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   3.11.24 19:25:51

Exä oli luonnonläheisempi, käytiin yhdessä sienessä ja kalassa, vaikka muuten en sellaista tee. Sai mutkin liikkeelle ja nauttimaan luonnosta. Nykyinen on enempi sohvaperuna ja painokin noussut tässä viime vuosina, kun ei huvita yksin lähteä. Muutoin en keksi mitään parempaa exästä, aivan kauhea tyyppi osasi olla. Nykyinen on turvallinen eikä hänen kanssaan tarvitse riidellä koskaan.

Lähettäjä: Arvo 
Päivämäärä:   3.11.24 19:38:08

Öö
Sohva perunat harvoin riitelevät, ovat yleensä sellaisia nössöjä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.11.24 19:43:08

Jaa. Ei ex varmaan olisi ex, jos hänessä olisi ehdottomasti jokin nykyistäni parempi piirre. En pysty vertaamaan. Molemmissa on hyvin samanlaisia piirteitä ja en keksi, että exäni olisi jollain osa-alueella parempi.
Exän kanssa meillä oli täysin erilaiset libidot.
Aviomieheni kanssa taas yhtä voimakkaat libidot.
Exäni on vaimonsa kanssa ollut meidän tuttuja vuosikymmeniä.

Lähettäjä: Pena 
Päivämäärä:   3.11.24 19:48:41

Hyvin on mennyt, olen ollut kohtuu käyttäjä aina ei alko ei ole ollut ongelma. Nyt on mennyt kaksi kuukautta etten ole juonut tippaakaan, tuli vain sellainen fiilis ettei kerta kaikkiaan maistu.

Lähettäjä: Pena 
Päivämäärä:   3.11.24 19:51:19

Väärä osio sorry

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   3.11.24 20:13:26

Huumorintaju ja sosiaalisuus. Ja samalla se sosiaalisuus oli kyllä myös joskus rasittavaa

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   3.11.24 20:16:52

Oli hyvä tietokoneiden ym. juttujen kanssa.
Toinen ex oli hyvä puhumaan.

Lähettäjä: no juu 
Päivämäärä:   3.11.24 22:46:09

Mun ex oli ihan paras sängyssä, ikinä en varmaan yhtä hyvää saa. Nykyinenkin ok muttei samaa intohimoa, voimaa ja halua tyydyttää. Mutta se olikin ainoa missä se oli hyvä ja siksi ex.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.11.24 02:57:21

Luotettavampi oli ex kuin nykyinen

Lähettäjä: Teemu 
Päivämäärä:   4.11.24 08:18:00

Eksällä oli tiukempi pillu ja isommat tissit. Muuta hyvää ei juuri ollutkaan kun nykyiseen vertaan.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.11.24 10:06:15

Itsellä vaihtaminen kannatti - ei tule mitään hyvää mieleen ja huonoja en ala luettelemaan - meno meni niin sekopäiseksi lopulta.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.11.24 10:09:57

Miehekkäämpi tyyliin matala ääni, isot lihakset ja vaihtoi mun autoon renkaat. Muuta en keksikään.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   4.11.24 10:17:59

Paras puoli on se, että sitä ei ole eron jälkeen näkynyt missään. Ja se olikin se ainut hyvä puoli.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   4.11.24 10:22:49

exä oli hyvä kommunikoimaan whatsapissa ja töidemme takia juteltiin paljon siellä jos ei ehditty nähdä. Hän oli taitava tunneilmaisussa ja saimme hyviä keskusteluja aikaiseksi. Nykyinen ei ole näissä kovin taitava.

Ex oli epävarma välillä jossain jutuissa ja näissä tilanteissa tiuski minulle tosi rumasti. siis niin että teki mieli tiputtaa rukkaset just siihen paikkaan ja jättää se keskenään rakennustyömaalle. Tuohon tiuskimiseen se juttu pääosin päättyikin vaikka loppuvaiheessa tekikin siinä parannuksen. En kuitenkaan vaan päässyt siitä enää yli. Niin ja lisäksi oli taitava vonkumaan minut maksamaan kaikki isoimmat ruokaostokset ja pyysi minulta rahaa muutenkin koko ajan vaikka tulotasomme oli sama.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   4.11.24 10:35:49

Exältä sai hiton hyvää seksiä, muuta parempaa ei nykyiseen verrattuna sitten ollutkaan.

Päivämäärä:   4.11.24 10:39:49

Ei mitään. Toki existä on niin monta (kymmentä)vuotta ettei nistä muista enää edes nimiä. Niin mieleenpainuvia :D

Lähettäjä: -. 
Päivämäärä:   4.11.24 10:46:24

Kai sen voi sanoa. Hyvä peppu ja antoi sitä mielelläään, puristi sopivasti

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   4.11.24 10:48:30

"Lähettäjä.
Päivämäärä3.11.24 17:47:59

Exä osasi korjata ihan mitä vaan."

Sama. Se huoltaa ja korjaa edelleen mun autot .

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.