Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  tiputteluvuoto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.24 10:09:41

onko tiputteluvuoto ok? Vai pitääkö siitä huolestua? Minulla on epillerit joiden kanssa tulee tiputteluvuitoa. Syön kaksi levyä ja sitten pidän menkat, mutta toisen puolessa välisäs alkaa tulla tiputteluvuotoa. Meinaako tämä että pillerit ei sovi? Heikentyykö ehkäisyteho tiputteluvuodon aikana?

Re: tiputteluvuoto

Päivämäärä:   3.11.24 10:11:15

Mä vaihdoin aikoinaan samasta syystä pillerit pois. Gyne ei sanonut, että tiputteluvuoto vaikuttaisi ehkäisytehoon. Itseä vaan ärsytti se tiputtelu.

Ootko pitkään kyseisiä pillereitä syönyt?

Päivämäärä:   3.11.24 10:13:01

Ei vaikuta ehkäisytehoon, mutta onhan se ärsyttävää.

Päivämäärä:   3.11.24 10:19:24

Naisten kuuluu hei kärsiä! Kuukautiset kipuineen tai tiputtelu, pikkujuttuja.

Lähettäjä: böö 
Päivämäärä:   3.11.24 10:32:50

Itse syön endometrioosin takia pillereitä 365 pv vuodessa eli ilman taukoja. Ekat puoli vuotta meni tosi hyvin, sitten alkoi kuukausittain tulla ihan vähän tiputteluvuotoa.
Gyne oli sanonut minulle, että mulla on kaksi vaihtoehtoa:
1) joko pidän max 4 vrk tauon (mulla vain lyhyt mahdollinen tauko tuon endometrioosin takia)

TAI

2) sitten voin syödä 4-7 vrk ajan 2 pilleriä päivässä.

Olen tehnyt tuon viimeisimmän ohjeen mukaan, eli syön 2 pilleriä päivässä (aamulla ja illalla) muutaman päivän ajan ja tadaa, tiputteluvuoto on taas poissa 1-2 kk.

Toki tiedostan että tauko olisi ''hyvä'' pitää joskus, mutta ei ole ollut hyvää väliä pitää sitä...

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   3.11.24 10:48:53

Jos on väljät paikat, niin ainahan se väkisinkin vähän vuotaa. No, näillä on mentävä.

Päivämäärä:   3.11.24 14:24:57

ei ole kummemmin edes haitannut. Toki alapää on sillon kuiva ja ärtynyt. Vuoto on tosi vähäistä ja pärjää pikkuhousunsuojalla. Välillä tiputteluvuotoa ei ole ja sillon tulee menkat normisti tauolla. Sittenkun taas tulee tiputteluvuotoa niin menka jää välistä tauolla

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.