Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nappikuulokkeet kuulosuojainten alle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.11.24 10:08:39

Osaisiko joku suositella nappikuulokkeita kuulosuojainten alle? Ei tarvitse toimia puheluissa.

Re: Nappikuulokkeet kuulosuojainten alle

Lähettäjä: böö 
Päivämäärä:   3.11.24 10:35:33

Mulla on JBL Tune 130 NC TWS -nappikuulokkeet ja on ihan hyvät, melko edullisetkin.

Lähettäjä: Salli 
Päivämäärä:   3.11.24 10:50:18

Suosittelen menemään johonkin myymälään testaamaan. Jos nappikuulokkeita saa testata, en tiedä.
Kuulosuojaimissa on tärkeintä, että niiden tiiviys pysy, muuten eivät suojaa sillä teholla kuuloa, mitä on tehtäävää tehdäkseen määritelty.

Päivämäärä:   3.11.24 10:55:01

Nappikuulokkeet on hygieniatuotteita, joita ei yleensä saa testata.

Tiiviyttä suurempi ongelma on se, että kuulosuojain painaa korvaa lyttyyn, jolloin nappikuuloke painaa herkästi korvaa. Kahdeksan tunnin työpäivän aikana kipu yltyy sietämättömäksi.

JBL tune buds näyttää kuvissa pieniltä, eikä niistä sojota sitä mikrofoni(?)-tappia, joka luultavasti painaisi pahasti, mutta arvostelut eivät ole kovin mairittelevia.

Lähettäjä: Kelo 
Päivämäärä:   3.11.24 11:14:59

Sony WI C-100 ovat ainakin itselläni juuri kyseisessä käytössä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.24 12:04:49

Minulla on JBL endurance racet jotka näyttävät samalta kuin nuo mainitut eivätkä ne mahdu kuulosuojainten alle, ovat tosi ulkonevat.

Lähettäjä: Teija 
Päivämäärä:   3.11.24 12:23:47

Mulla käytössä TinyMaten nappikuulokkeet (varreton versio), ovat kalliit mutta hyvät. Käytössä jo 4v päivittäin. Kesäisin ruohonleikkuussa käytin kuulokkeiden alla ja hyvin toimivat. Iso piha niin parituntinen vierähti mukavasti joko musaa tai podcasteja kuunnellen. Kertaalleen muistaakseni piti korjata ajon aikana, kun tuli hiki ja toki ne nyt jonkun verran liikkuukin siellä alla kun on kyse liikkuvasta ihmisestä. En usko, että mikään kuuloke pysyy tuntikausia täysin paikoillaan.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   3.11.24 13:21:28

miksei kuulosuojaimet, joissa bluetooth yhteys?

Päivämäärä:   3.11.24 13:22:13

Mihinkään ei varmaan saa "kaukosäädintä", jolla kuuntelun saa pysäytettyä nopeasti kuulosuojainten ulkopuolelta?

Päivämäärä:   3.11.24 13:25:19

Sonyhan on tuollainen "puolilangallinen". Tuollaisia mulla on ollut, mutta vaikka pujotan johdon pehmusteen ja kupin välistä, johto alkaa jossain kohtaa painaa korvaa sietämättömästi.

Päivämäärä:   3.11.24 13:27:54

Qi, koska niiden BT on käytössä jo radiopuhelimeen, eikä työnantaja kustanna tupla-BT:eellisiä. Tuntuvat olevan niin lyhytikäisiä, etten omalla kustannuksella viitsi hankkia.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   3.11.24 17:48:07

Minulla kävi johdollisen kanssa niin, että kun laitoin kuulosuojaimet päähän napit lakkasivat toimimasta. Niistä ei kuulunut mitään, ja kun otin kuulosuojaimet pois niin taas alkoi kuulua.

Pitääkin tutkiskella tuota blue tooth-vaihtoehtoa elleivät ole aivan älyttömän kalliita.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   3.11.24 18:14:21

Mulle ei onneksi ole osunut vielä yksiäkään nappikuulokkeita, jotka ei sovi kuulosuojainten alle... Lidlin halpiksia sai kyllä vähän sovitella, mutta kun sopiva asento löytyi, nekin oli ihan ok.

Kannattaa valita sellaiset, jotka on joka suuntaan mahdollisimman pienet, eli ei pitkää "tappia" alaspäin eikä paksua möttiä ulospäin. Kuulosuojainten mallista riippuu se, mikä on liikaa, eli yksioikoista vastausta on vaikea antaa...

BT-kuulosuojaimet on tietysti myös hyvä vaihtoehto.

Lähettäjä: Tipi 
Päivämäärä:   3.11.24 18:22:57

Jbl go air pop

Päivämäärä:   3.11.24 18:55:42

tassu, kuten sanoin, BT-kuulosuojaimet nimenomaan on käytössä ja se entisestään pienentää kupeissa olevaa tilaa. BT tarvitaan radiopuhelimelle.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   3.11.24 19:20:01

Sori, en huomannut sitä. Muut ohjeet pätevät silti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.11.24 20:18:21

Minulla luujohdekuulokkeet ja hyvin sopivat kuulosuojainten alle. Ei tule siis ollenkaan nappia korvaan vaan siihen viereen. Kuulosuojaimet on aika isot.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.