Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä yleisesti pidetty biisi ei uppoa sinuun?

Lähettäjä: Biisi 
Päivämäärä:   2.11.24 22:58:20

Onko sinulla inhokkibiisiä tai -biisejä, joista esimerkiksi monet tuttavistasi pitävät, mutta sinä et tai joita yleisesti tunnutaan hehkuttavan, mutta et itse ymmärrä suosiota tai eivät herätä tunteita?

Itselläni:
Noitalinna Huraa! Pikkuveli, en tykkää myöskään PMMP:n versiosta. Mulla on pikkuveli eikä tosiaankaan ole mikään paapottava ressukkaa, siitä ehkä ärsytys kappaletta kohtaan. En vaan voi sietää.

Yön Rakkaus on lumivalkoinen. Erobiisit eivät yleensä muhun uppoa, mutta tää on jotenkin todella ärsyttävä.

Mamban koko tuotanto. Vielä on kesää jäljellä ykkösinhokki. En tosin tunne ketään, joka tykkäisi Mambasta, mutta 2000-luvun vaihteessa sitä renkutettiin koko ajan radiossa, joten oli kai suosittu.

Re: Mikä yleisesti pidetty biisi ei uppoa sinuun?

Lähettäjä: Gebardi 
Päivämäärä:   2.11.24 23:12:20

Mirellan biisit ei vaan uppoa.

Lähettäjä: Juha 
Päivämäärä:   2.11.24 23:26:36

Mikään Elviksen biisi. Kuuntelen musiikkia klassisesta, jazziin, Suomi hiphopista, trash metalliin ja ymmärrän aina edes vähän miksi joku biisi on suosittu, vaikkei olisi minun lemppari. Mutta en vaan keksi mikä Elviksessä on se juttu

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   2.11.24 23:44:30

Koko Cheekin tuotanto. En ymmärrä miten tuollainen täysin mitäänsanomaton pelle onnistui muka-räpillään myymään jonkun stadionkeikan, en sitten millään.

Lähettäjä: Kaikki 
Päivämäärä:   2.11.24 23:51:46

Vihaan musiikkia. Melusaastetta, jota tunkee korviin joka paikassa. Miksi ei voi vain olla hiljainen ympäristö, että voisi esim. keskustella toisen kanssa.

Joten vastaus kysymykseen: mikään biisi ei uppoa minuun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.11.24 23:55:28

Räp ylipäänsä. Aivan kammottavaa musiikkia, vai onko se edes musiikkia. Isossa osassa tästä melusaasteesta on kuvottavat naisvihamieliset ja väkivaltaista elämää ihannoivat sanoitukset, vähä-älyistä rahoilla leveilyä ja kaikin tavoin idioottimaista menoa. Ja tämä sonta on sitten poikien ja nuorten miesten suosikkimusiikkia.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.11.24 00:07:14

Paula Koivuniemen biiseistä koostettu potpuri, joka on soinu baareissa viimeiset 15v ja todennäköisesti vieläkin kauemmin, on jotain aivan järkyttävän kamalaa.

Päivämäärä:   3.11.24 00:10:53

Loirin tuotannon suosiota en myöskään ymmärrä. Minähän en ollut hänen musiikkiaan kuunnellut, mutta olin monesta paikasta lukenut kuinka paljon sitä ihailtiin. Sitten kun sitä kuulin, olin etukäteen ajatellut, että nyt saan kuulla jotain hienoa. Mutta kuulinkin räkäiseltä puheelta kuulostavaa laulua, joka ei kyllä herättänyt minussa mitään muita kuin hämmennyksen tunteita. Siis tämäkö oli nyt se suomalaisten tunteiden tulkki? Suurta taidetta? Minusta se oli kamalaa.

Ja nyt kun joku tietysti sanoo, että meikäläinen on juntti eikä ymmärrä kulttuuria, niin nautin kyllä esimerkiksi klassisten laulajien esityksistä. Mutta tämäntyyppinen "taide"? Ei, ei.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   3.11.24 00:28:51

Mä ihmettelen missä joku Mamba ja Yö on "yleisesti pidettyjä"? Ja Cheek?

No, mä en erityisemmin pidä näistä Behmeistä ja Besseistä saati Benjaminista. Kai nekin jossakin suosittuja on.

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   3.11.24 00:30:27

Ja Beestä.

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   3.11.24 00:30:53

Miksi kaikki muuten pitää nykyään olla B-jotakin? :D

Lähettäjä: Nolo 
Päivämäärä:   3.11.24 00:31:09

Tämä Jenni Vartiaisen Viimeinen pisara, jota esim. Ylex yrittää nyt kovasti soittaa puhki. Voisi olla hyvä biisi silloin tällöin kuultuna, mutta biisistä menee maku, kun sen kuulee kolme kertaa työpäivän aikana.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   3.11.24 03:51:43

"Vihaan musiikkia. Melusaastetta, jota tunkee korviin joka paikassa. Miksi ei voi vain olla hiljainen ympäristö, että voisi esim. keskustella toisen kanssa."

Me varmaan tultaisiin hyvin toimeen. :D

Päivämäärä:   3.11.24 06:28:04

” Loirin tuotannon suosiota en myöskään ymmärrä. Minähän en ollut hänen musiikkiaan kuunnellut, mutta olin monesta paikasta lukenut kuinka paljon sitä ihailtiin. Sitten kun sitä kuulin, olin etukäteen ajatellut, että nyt saan kuulla jotain hienoa. Mutta kuulinkin räkäiseltä puheelta kuulostavaa laulua, joka ei kyllä herättänyt minussa mitään muita kuin hämmennyksen tunteita. Siis tämäkö oli nyt se suomalaisten tunteiden tulkki? Suurta taidetta? Minusta se oli kamalaa”

Olin täysin samaa mieltä, kunnes kuulin Loiria 90-luvulta… Ei se tokikaan siltikään lemppari ole mutta ei niiltä osin enää ehdoton ei, kuten useimmat nykyajan hittibiisit..

Lähettäjä: YY 
Päivämäärä:   3.11.24 06:36:43

Yksi pahimmista radioraiskauksista on From Paris to Berlin, ei hajuakaan esiintyjästä. Tuo biisi saa korvat vuotamaan verta ja suusta pääsee tahaton voivittu joka kerta kun tuo pärähtää soimaan. Ja vielä näin vuosien ja vuosien jälkeenkin tuo soi edelleen radiossa! Alusta asti vihannut tuota biisiä ja sen esittäjän noita-akkamaista ääntä.

Päivämäärä:   3.11.24 06:58:24

Irina ja Vilkkumaa. Hyi yrjö, niiden ääntä kestä kuunnella. Myös Tähkä on ärsyttävä ääneltään. Loirin suosiota en ole myöskään ymmärtänyt laulajana, näyttelijänä hän oli kyllä uskomaton.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   3.11.24 07:43:55

En pidä yhdestäkään TikTakin biisistä ja enkä suurimmasta osasta Anssi Kelan tuotannosta. Tai Kelan uuden biisit alkaa olemaan jo ihan ok, mutta ne mitä nuoruudessa kuunneltiin, niin ei...

Lähettäjä: Pascal Lemoine 
Päivämäärä:   3.11.24 07:59:58

Se Ufo Mustosen paska biisi missä se laulaa säääääälikää mua.
Ulkomaalaisista Lovely day. Siinä kun on se pitkä daaaaaaaaaay.
Toi from Paris to Berlin on ihan ok mutta siinä on tietty se kun se laulaa sen "from" kuin olis vääntämässä paskaa.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   3.11.24 08:01:33

Holvikirkko
Babylon Zoo - Spaceman

Molemmat voisi ampua maata kiertävälle radalle.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   3.11.24 08:03:16

"Miksi kaikki muuten pitää nykyään olla B-jotakin? :D"

Behm, Bess, Bee, Sara Bee.. Vieläkö on joku?

Päivämäärä:   3.11.24 08:03:56

Acdc, guns n roses, led zeppelin, rollarit. Aivan kauheen kuulosta paskaa suoraan sanottuna :-D

Lähettäjä: Miumiumiu 
Päivämäärä:   3.11.24 08:05:44

Aina kun kuuntelen Loopia sieltä tulee ainakin kerran tunnissa jonkun uuden löydön eli Mirellan mauku miukua jota en kerta kaikkiaan jaksa.
Kai tuo on suosittua kun jatkuvasti soitetaan.
Joo en halua edes tietää biisien nimiä...toivon että tuo loppuu pian.

Lähettäjä: Pascal Lemoine 
Päivämäärä:   3.11.24 08:06:47

Jannika B, Cardi B ja B.B. King oikein tuplana... Loputon suo...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.11.24 08:12:25

"Mamban koko tuotanto. Vielä on kesää jäljellä ykkösinhokki. En tosin tunne ketään, joka tykkäisi Mambasta, mutta 2000-luvun vaihteessa sitä renkutettiin koko ajan radiossa, joten oli kai suosittu."

Tästä tunnistaa aina vassarin.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   3.11.24 08:22:37

Nykyisten suomiräppärien tuotannot. Jokainen uusi artisti on tänä päivänä "räppäri", mutta kaikki biisit samanlaista masentunutta muminaa. Biisit kuulostavat lähinnä tältä:
"-.- olin kaupas.... Eimitäämuuhakekupabissee... -.- sihimakumeni... Pani naisii -.-"
Näiden rinnalla se Cheek oli aivan loistava.

Mutta tietty yksittäinen biisi, josta en pidä on Ed Sheeranin "Perfect". En osaa sanoa, mikä siinä biisissä on, mutta kanava vaihtuu kyllä samantien tuon tullessa.

Lähettäjä: toxic 
Päivämäärä:   3.11.24 08:39:37

Käärijä
Lähes kaikki suomalainen paitsi jotkut kuten Chisu ja iskelmä klassikot kestää kuunnella.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   3.11.24 08:48:14

----------
Rockin puolelta ainakin Battle Beast ja Beast in Black.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   3.11.24 09:16:26

Kaija Koo kappaleet ei vaan iske, teinien kuuntelemat nyky "räppärit". Niiden sanat on yhtä huoraa ja vittua.. ei mitään järkevää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.11.24 09:25:21

Käärijän biisit, Mirella biisit, Robinin se Antti Järvinen mikälie

Lähettäjä: Hello 
Päivämäärä:   3.11.24 09:26:50

Kaikki Jipun ja Nirvanan biisit.

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   3.11.24 09:35:33

Arttu viskarsin tuotanto hyi @!#$.

Lähettäjä: Rokkimuija 
Päivämäärä:   3.11.24 09:41:11

Biisejä kysyttiin, mutta vastaan, että koko Coldplayn ja Foo Fightersin tuotanto ei uppoa minuun. Voiko rock olla enää yhtään värittömämpää, hajuttomampaa ja mauttomampaa? Olen aivan ällikällä lyöty, kun Coldplayn stadionkeikat myytiin loppuun - minä kun en tiennyt sitä ennen ketään, joka sitä kuuntelisi. :D

Päivämäärä:   3.11.24 09:49:55

Uudempi Jenni Vartiaisen tuotanto on kyllä aika kuraa.

Päivämäärä:   3.11.24 09:50:14

Rammstein on ihan perseestä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.11.24 09:54:29

Inhoan Arttu Wiskarin biisejä Monaco ja Tässäkö tää oli.

Päivämäärä:   3.11.24 09:58:37

Saara sipolan kaikki
Erika wikmanin kaikki
ja moni muu

Lähettäjä: Fred 
Päivämäärä:   3.11.24 10:07:15

----------

Popmusiikin kolme kovinta Beetä:
The Beatles, The Beach Boys ja The Bee Gees

Klassisen ykkönen:
Beethoven

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   3.11.24 10:14:55

Jukka Poika - ihan sama mikä kappale, mut saa alkaa kaivaan tylsällä haarukalla ranteita auki kun sitä narinaa kuulee + muutama muu jo täällä mainittu.

Lähettäjä: kokemus 
Päivämäärä:   3.11.24 10:16:12

”Hei kohtalooo! Iso tyttö ooo-ooon!” ärsyttävä biisi!
Muutenkin nykypoppi on jotenkin sitä samaa kaikkialla. Artisteja ei erota toisistaan.

”Tässäkö tää oli” ja muut vastaavat biisit, joissa kerrotaan miten huonosti tää elämä nyt menee ja muka iloisesti renkuttaen. Ärsyttävää.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   3.11.24 10:31:55

"Biisejä kysyttiin, mutta vastaan, että koko Coldplayn ja Foo Fightersin tuotanto ei uppoa minuun. Voiko rock olla enää yhtään värittömämpää, hajuttomampaa ja mauttomampaa? Olen aivan ällikällä lyöty, kun Coldplayn stadionkeikat myytiin loppuun - minä kun en tiennyt sitä ennen ketään, joka sitä kuuntelisi. :D"

Eihän noissa munaa olekaan. Niin tylsiä bändejä ettei tosikaan.

Ja kaikki noi Jannicat, Bennikat, Jummicat ja vastaavat.

Kaikki mitä tulee jostain Energyltä, Ylex:ltä

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   3.11.24 12:59:12

Käärijän Cha-Cha-Chaa on kyllä niin jäätävää kuraa ettei tosikaan. Tai siis, ei se ole oikeastaan edes kuraa joka voisi edes olla jotenkin campilla tavalla hyvää, vaan ihan vaan keskinkertaisuuden ja mitättömyyden huipentuma, 13-tusinassa tasoinen kappale. Siksi halveksin suuresti sitä että se on niin yleisesti pidetty - ymmärrän kyllä että Käärijästä hahmona ja hänen lavashow'staan voi pitää ja toki on kiva kannattaa omaa maata Euroviisuissa, mutta ei sen pidä olla syynä väittää mustaa valkoiseksi. Käsi sydämelle, moniko teistä on vapaaehtoisesti kuunnellut tuon biisin enää Euroviisujen jälkeen? Radiosoitossa se ainakin suorastaan loistaa poissaolollaan.

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   3.11.24 13:01:39

Käärijän Cha Cha Cha ei itselle uppoa ei sitten millään. Ramses toisen villieläin sitten toinen...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.11.24 13:35:21

"Käsi sydämelle, moniko teistä on vapaaehtoisesti kuunnellut tuon biisin enää Euroviisujen jälkeen?"
Minä ja tiedän etten ole ainoa. Se että sinä et tykkää jostain ei tarkoita etteivätkö muut tykkäisi.

Lähettäjä: Muutos 
Päivämäärä:   3.11.24 13:55:43

Apulantaa en jostain syystä kestä kuunnella yhtään. Teininä ja nuorena aikuisena kuuntelin paljon, mutta nykyään tökkii jostain syystä todella pahasti ja kanava vaihtuu.

En myöskään tykkää Behmistä, Mirellasta, Gaselleista yms. Suomalaisista artisteista.

Kaija Kookas, Anssi Kela, Maija Vilkkumaa yms. On jo niin loppuun kulutettua etten jaksa kuunnella.

Sitten pakko kertoa etten nuorena tykännyt yhtään Nelly Furtadon Say it right kappaleesta ja nykyään taas voluumi menee kovemmalle, kun tulee radiosta eli niin se mieli vaan muuttu.

Lähettäjä: Muutos 
Päivämäärä:   3.11.24 13:57:39

huoh//On tullut montakin kertaa kuunneltua enkä ole huomannut ettei radiossa soitettaisi.

Lähettäjä: Kraakku 
Päivämäärä:   3.11.24 14:02:45

Kaija Kookas :D

Lähettäjä: Amalia 
Päivämäärä:   3.11.24 14:05:32

Mirella, Ellinoora, Behm, Haloo Helsinki, Ibe, Robin, Kuumaa ja vastaavat ei vaan minulle toimi yhtään. Pehmoaino on ehkä tuohon kategoriaan poikkeus joillain kappaleillaan sanoitusten takia. Mutta en tuomitse sitä, että monille just nuo kolahtaa kovaa! Jokaisella kun on oma musiikkimakunsa :)
Itse olen se outolintu, jonka soittolistoilla soi mm Arctic monkeys, RHCP, Smashing pumpkins, Radiohead jne. Joskus yksi ystäväni sanoi, että näytän ulkoisesti siltä että olisin sellainen tyypillinen Mirellan kuuntelija (en tiedä sitten oliko se kehu vai loukkaus :D), mutta kuulokkeissa soikin jotain sellaista mitä kukaan ei osaisi minusta olettaa.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   3.11.24 14:46:17

Jannan Hullu sä et ole. Ja oliko se Robin kun meni vielä tekemään sen uusiksi.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   3.11.24 16:32:05

Ymmärrän kyllä oikein hyvin ettei Cha cha cha iske kaikkiin mutta tuolle 13 tusinassa haluaisin kyllä perustelut! Siis ne kakstoista tai edes yhden biisin jota se muistuttaa. Please?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   3.11.24 17:21:36

Kaikki Jenni Vartiaisen biisit hyi olkoon. Radiokanava vaihtuu salamana kun tuo vinkuja laulaa. Samoin Kuumaa suosiota en ymmärrä ollenkaan, en jaksa yhtään..

Lähettäjä: löl 
Päivämäärä:   3.11.24 17:25:18

Käytännössä kaikki mitä radiossa soi, siksi en kuuntelekaan radiota. En myöskään ymmärrä Queenin hypetystä mutta eihän tätä voi ääneen sanoa kun fanit hyppää silmille.

Lähettäjä: Sintti 
Päivämäärä:   3.11.24 18:17:02

"Koko Cheekin tuotanto. En ymmärrä miten tuollainen täysin mitäänsanomaton pelle onnistui muka-räpillään myymään jonkun stadionkeikan, en sitten millään."

TÄMÄ!!!

Siis niin pelle ja läppä koko tyyppi ja kaikki hänen tekeleensä!

Lisäksi Maija Vilkkumaasta ja Lauri Tähkästä vaihtuu kanava sekunnissa.

Päivämäärä:   3.11.24 18:20:22

Cheek, vaikka henkilönä on miellyttävä. Ylipäätään suomirap. Jari Sillanpää, Erika Vikman (hieno roolimalli tosin hän!), oikeastaan juuri mikään nykyisistä suomilaulajista,eli nämä Sannit, Haloo Helsingit, Ellinoorat sun muut.

Päivämäärä:   3.11.24 18:24:22

Itse en tykkää cheekistä mutta mun on taas helppo silti ymmärtää miksi sai niin kovan suosion. Teki kuitenkin selkeästi omaa juttuaan joka erottui massasta.

Itselle ei uppoa ns.kaikkien suosikeista Loirin tuotanto, eikä Arttu Wiskari( mökkitie ja tuntematon potilas kaikkein kamalimmat)

Päivämäärä:   3.11.24 18:25:31

Arttu Wiskari on kyllä kauhea.

Päivämäärä:   3.11.24 18:36:33

Aki Sirkesalon Naispaholainen on etonut ilmestymisestään asti. Muukin tuotanto on aikalailla nounou

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.11.24 18:51:16

Sanni on aina ärsyttänyt mua jostain syystä. Haluan ajatella, että hienoa, että tulee lisää kotimaisia naisartisteja lavoille, mutta en vaan millään oppinut tykkäämään Sannista.. Se 2080-luvulla vai mikä lie saa hermot kireälle. Vielä pahempi kuin aikoinaan Jenni Vartiaisen muruset ja muut, jotka sai lähinnä haukottelemaan.

Päivämäärä:   3.11.24 22:36:11

Itsellä laaja musiikkimaku, erityisesti indie ja proge uppoaa. Mutta tykkään myös jos muusikissa on kova meno kuten erika tai cha cha cha koska tykkään kreisibailata.

Mutta mitään kädenlämpöistä en ymmärrä! Jenni Vaisen hypetys saa aina ihmettelemään, siis junat ja naiset! Ju ju ju ju juu, kuulin ekaa kertaa ja mietin että tän on pakko olla vitsi!

Lähettäjä: …… 
Päivämäärä:   3.11.24 22:55:42

Olisi helpompi kertoa mitä musiikkia pystyy kuuntelemaan. Samaa mieltä siis muutaman kanssa, että turhaa melusaastetta. Mutta sitten taas täällä useamman mainitsema Behm on yksi niistä harvoista mistä tykkään.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   3.11.24 23:01:13

Käärijä, Behm, Ellinoora, Janika B, Vilkkumaa, Vesterinen, Cheek, Tähkä, moni muukin joiden laulu taidot ei riitä kunnolla laulamiseen.

Lähettäjä: Parasta A-luokkaa 
Päivämäärä:   3.11.24 23:48:13

En toistele samoja, mutta lisään listaan;
Linkin Park - In the End. Tuntuu olevan radiossa Rockilla sekä Cityllä tehosoitossa joka päivä.

Ozzy Osbourne. Ei vaan lähde.

Joku Nestor tmv. Rockilla jatkuvassa soitossa. En ymmärrä mitä tekemistä kyseisellä artistilla on rock musiikin kanssa. Mutta ilmeisesti nykyajan rock on vain tuollaista.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   4.11.24 00:36:20

Mulle musiikki ylipäätään ei ole kovin tärkeää, en sitä kuuntele muuta kuin mitä radiosta satun kuulemaan. Ei siis ole suuria tunteita musiikissa suuntaan tai toiseen. Mutta pari selkeää inhokkiai on. En pidä Haloo Helsingistä, varsinkaan laulajan äänestä ja kaikki Loirin tuotanto on järkyttävää mukataiteellista roskaa.

Lähettäjä: 8 
Päivämäärä:   4.11.24 06:44:51

Lady Gagan ja Bradley Cooperin Shallow. Radiossa juontajat aina hehkuttaa että seuraavaksi AIVAN IHANA biisi ja minä kuulen vain ärsyttävää ässän sössötystä.

Lähettäjä: Aave 
Päivämäärä:   4.11.24 07:19:46

PMMP ja Haloo Helsinki. Niiin järkyttävää määkimistä etten menisi keikalle vaikka esiintyisivät omassa olohuoneessani

Lähettäjä: ciel 
Päivämäärä:   4.11.24 08:05:53

Juha Tapion koko tuotanto. Ukko kuulostaa joka biisissä siltä, että happi loppuu ihan just.

Lähettäjä: Miu 
Päivämäärä:   4.11.24 08:56:43

Maaritin Jäätelökesä.

Lähettäjä: T.A. 
Päivämäärä:   4.11.24 08:58:49

Queen: Bohemian Rhapsody. Varsinkin jos joku yrittää laulaa tän karaokessa. Korvat vuotaa verta.

Lähettäjä: kimalainen 
Päivämäärä:   4.11.24 09:59:59

"Lähettäjä: Fred
Päivämäärä: 3.11.24 10:07:15

----------

Popmusiikin kolme kovinta Beetä:
The Beatles, The Beach Boys ja The Bee Gees

Klassisen ykkönen:
Beethoven
"

Tähän on pakko lisätä Rockin puolelle vielä Beastie Boys

Päivämäärä:   4.11.24 11:08:42

Käärijän biisit ei vaan iske.
Sara Siipola on niin ärsyttävän kuuloinen, että vaihtuu radiokanava. Se euroviisu-biisi oli kirjaimellisesti paska. En tajua miksi ihmiset hehkutti sitä niin paljon?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   4.11.24 13:15:28

"Itse olen se outolintu, jonka soittolistoilla soi mm Arctic monkeys, RHCP, Smashing pumpkins, Radiohead jne. Joskus yksi ystäväni sanoi, että näytän ulkoisesti siltä että olisin sellainen tyypillinen Mirellan kuuntelija (en tiedä sitten oliko se kehu vai loukkaus :D), mutta kuulokkeissa soikin jotain sellaista mitä kukaan ei osaisi minusta olettaa."

Olen ihan samanlainen. Pienikokoinen rauhallinen nainen, joka tykkää (punkahtavasta) rokista :D Mä en ole pystynyt kuuntelemaan perus radiokanavia vuosiin, koska inhoan suurin piirtein kaikkea mikä siellä soi. Cheek, Antti Tuisku, Haloo Helsinki, Ellinoora jne. ihan hirveitä. En edes tiedä mitään tuosta uudempia artisteja, koska olen lopettanut nykymusiikin seuraamisen aikoja sitten. Esim. Mirellasta en ole koskaan kuullutkaan ;)

Lähettäjä: ÷ 
Päivämäärä:   4.11.24 21:14:46

Maija Vilkkumaan biisit ei uppoa

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   5.11.24 07:37:04

Irina, Ellinoora, Maija Vilkkumaa. En pidä näiden äänestä.

Päivämäärä:   5.11.24 07:47:24

TikTok Vai mikä se on, haloo Helsinki, Vilkkumaa,Irina, Vesala kaikissa olomuodossa, bess.behm, ellinoora, rap paitsi vanha Eminem ja etenkin suomi rap on paskaa, se sysipaska cover versio cranberries zombiesta, anssikela, se Tarja Turunen entinen bändi on ihan tylsä ja teennäinen myös. Yö on enimmäkseen tosi huonoja kuitenkin oli suosittu suomimusan kulta-aikana. Makuja on niin monia. Oma maku tietysti jokaisen mielestä paras.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   5.11.24 08:59:06

Sikäli keskustelu on absurdi, että musiikkiharrastajat ovat kuuluisia juuri siitä, että heidän kulmastaan kaikki suosittu on pas kaa. Mitä laajemmin suosittu artisti, sitä kovaäänisemmät vihaajat.

Lähettäjä: Komeetta 
Päivämäärä:   5.11.24 09:05:07

Kaikki, joita huudatetaan radiossa. En vaan kestä main stream- musiikkia.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   5.11.24 09:16:23

Komeetta tulikin todistamaan musiikkibesserwisserismin. :D

Päivämäärä:   5.11.24 09:35:47

KUUMAA! Miten ihmeessä niin huonolla laululla pääsee radioon? Ihan kammottavaa kiekumista ja ulinaa. Biisitkin on aika kulahtaneita jo tuoreeltaan.

Päivämäärä:   5.11.24 09:39:08

"
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.11.24 09:50:14

Rammstein on ihan perseestä."

Tämäkin. Tätä en ikinä, ikinä tule ymmärtämään vaikka metallimusiikkia tuleekin pääsääntöisesti kuunneltua. Meinaa oksennus tulla kurkkuun ja tekee mieli mennä suihkuun raastamaan iho irti kun tulee niin saastainen olo tuollaisen kuran päästessä korvan kautta aivoihin.

Cha Cha Chata olen kuunnellut euroviisujen jälkeen enemmän kuin ennen, aloittaa soittolistani ja päiväni oikein mainiosti edelleen. :D

Lähettäjä: Yl 
Päivämäärä:   5.11.24 09:53:23

Maija Vilkkumaan biisit. Kaikki. Inhoan Maijan ääntä yli kaiken. Sitten on tää Kääryleen cha cha chaa ..

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   5.11.24 10:56:03

Mä en kestä näitä uusia Viivi Alinoita, Bessejä, Ellinooria yms. Ei ole yhtään ääntä laulaa ja sanat on mitäänsanomattomat. En myöskään ymmärrä Kuumaa-huumaa ollenkaan.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   5.11.24 11:10:52

Mitkään suomalaiset ei iske ! Ei artistit, ei biisit, ei vanhemmat eikä nämä uudet. Sillä on varmaan tekemistä sen kanssa, että jotenkin sanoitukset kuulostaa "vääriltä" suomeksi.. no räpissä aina ei kun on enemmän puhekieltä, mutta en ole sitten taas räpin ystävä. Ok, molemmissa poikkeuksen voi tehdä joku jvg renkutus, huumorimielellä jää soimaan jos radiosta tulee :)

Päivämäärä:   5.11.24 11:59:20

Yksittäistä biisiä on vaikea lähteä sanomaan, koska inhoan näiden koko tuotantoa..
Nightwish
Within Temptation
Battle Beast
Beast in Black
Disturbed
Haloo Helsinki
Ellinoora
Kuumaa
Jenni Vartiainen
Maija Vilkkumaa
Coldplay
…ja monia muita.

Lisäksi myös kaikki mikä soi NRJ, Loop, Ylex..

Päivämäärä:   5.11.24 12:19:49

Jäätelökesä, inhokki ihan kenen tahansa esittämänä.

Päivämäärä:   5.11.24 12:45:09

Haha jos inhoaa mainstreamia ja musiikki menee pilalle kun radiossa sitä soitetaan niin vika on omassa päässä . Oikeasti. Tykkää tai ei tykkää eikä siihen pitäisi vaikuttaa missä se soi tai kuunteleeko muutkin. Evvk muiden mielipiteet .

Itse tykkään sekä monesta mainstreamista ja popista että klassikoista ja metallista ja vaikka mistä. Ainoa mistä on vaikea keksiä mitään hyvää on suomirap. Se on noloa, wt, säälittävää. Juurikin se ns puhekiwlisyys on niin noloa. Peruskoulupudokkaiden ghettofiilistelyä.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   5.11.24 13:56:26

Kaikki Sannin biisit.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   5.11.24 14:03:49

Noloa on laitella tota wt sanaa joka paikkaan, kun ei edes ymmärretä mitä se tarkoittaa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.11.24 14:05:19

.: onko joku joskus tykännyt Jäätelökesästä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.