Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikset valita SKL:oon ruttukuono- ym. asioista

Lähettäjä: vaan syyllistät om 
Päivämäärä:   2.11.24 19:31:51

Miksi syyllistät koiran omistajaa, kun voisit tehokkaammin vaikuttaa olemalla suoraan yhteydessä rotukoirien liittoon eli Suomen kennelliittoon?

Re: Mikset valita SKL:oon ruttukuono- ym. asioista

Lähettäjä: keloja 
Päivämäärä:   2.11.24 19:34:55

:D , Turhaan nyt uhriudut siellä. Ostajan vastuuta on ihan turha yrittää pyyhkiä näkymättömiin. Jos ostat, tuet.

Ps. Ei suinkaan kukaan luule, että Suomen Kennelliitolla on sairaalloisten rotujen kieltämiseen munaa? Teeppä vähän vertailua vaikka muissa Pohjoismaissa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.11.24 19:35:33

Mitähän se kennelliitto voisi konkreettisesti tehdä ruttukuonojen estämiseksi? Kennelliitolla ei ole esimerkiksi lainsäädäntövaltaa, mikä olisi aika olennainen juttu, jos jotain haluttaisiin oikeasti kieltää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.11.24 20:13:50

Kennelliitto saa koirien rekisteröinnistä rahaa, joten miksi kieltää hyvin myyvä rotu?

Ostajien valistaminen on tärkeää. Ostajat luovat kysynnän tuottaa näitä koiria maailmaan. Mitä vähemmän näitä halutaan, niin vähemmän niitä tehdään. Harva kasvattaja lopulta oikeasti tekee pentueita itselleen, mitäpä kasvattaja tekisi viidellä saman sukuisella koiralla. Kyllä ne pennut myyntiin tehdään. Ja sitä myydään, mitä ostajat haluaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.