Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hemmetin nordea

Lähettäjä: Kenkku 
Päivämäärä:   2.11.24 07:43:35

Yritän kirjautua Nordean nettipankkiin mutta 90% yrityksistä tulee teksti että pitäisi tarkistaa asiakastietosi. Jos painaa että jatka niin tulee kysymyksiä, mutta kysymysten ulkoasu on hivenen outo eikä parasta suomea. Sivusto on myprofile.nordea.com. Kerran vahingossa menin painamaan jatka mutta poistuin heti kun huomasin oudon osoitteen ja kysymykset.
Nettipankkiin kun lopulta pääsen, en voi maksaa. Pitää valita maksu ja sitten valita "tililtä: valitse tili" josta tulee "sinulla ei ole maksutilejä" , mitä ihmettä!!!???
Klo.10 aukeaa Asiakaspalvelu niin pääsen sinne jonottamaan...

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.11.24 07:46:26

Varmasti ärsyttää

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.11.24 07:46:50

Kirjaudutko sä varmasti Nordeaan?

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: Kenkku 
Päivämäärä:   2.11.24 07:48:34

Ihan nordea sovellus ja nordea id käytössä

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: Normaalia 
Päivämäärä:   2.11.24 07:50:34

"Kyselyyn vastaaminen verkko- ja mobiilipankissa tapahtuu turvallisesti tunnistautumisen jälkeen. Verkkopankissa voit tarkistaa sivuston turvallisuuden ja SSL-suojauksen napauttamalla turvalukon kuvaa selaimen ylä- tai alapalkissa.

Haluamme vielä muistuttaa, että emme kysy koskaan henkilökohtaisia pankkitunnuksia tai kortin tietoja sähköpostitse tai puhelimitse."

Se on aloittaja ihan normaali kysely joka kuuluu pankin velvollisuuksiin tuntea asiakkaansa eli ihan lakisääteinen asia.

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: Normaalia 
Päivämäärä:   2.11.24 07:51:59

"Pyydämme asiakkaitamme aika ajoin päivittämään henkilöllisyyteen ja pankkiasiointiin liittyviä tietoja. Asiakastietojen on tärkeä olla ajan tasalla, jotta asiointi olisi mahdollisimman mutkatonta ja turvallista. Jos olet saanut meiltä pyynnön päivittää asiakastiedot, niin teethän sen mahdollisimman pikaisesti.

Vaikka päivityspyynnön taustalla on pankkien lakiin perustuva velvollisuus tuntea omat asiakkaansa, kyseessä on ennen kaikkea asiakkaan etu. Asiakastietojen päivitystä tehdään asiakkaiden turvaamiseksi ja erilaisten identiteettivarkauksien ja muiden väärinkäytösten estämiseksi."

Tämäkin asia olisi ihan sieltä Nordea sivuilta selvinnyt

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: Kenkku 
Päivämäärä:   2.11.24 07:54:24

Yksi kysymyksistä on tämmöinen:
Nyt tai oletko toiminut tehokkaan 12 aikana johtuvien yhdisteiden tehtävistä, kyllä tai ei

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: Normaalia 
Päivämäärä:   2.11.24 08:03:35

"Jos puhelimessasi on käytössä automaattinen käännösohjelma, voi käännösohjelma kääntää tekstiä huonolle suomen kielelle. Kun otat käännösohjelman pois päältä asetuksista, teksti näkyy oikein."

Tämä siis vastaus kun kysytty miksi kyselyssä huonoa suomen kieltä.

Edelleen mene katsomaan Nordean sivuilta noista kyselyistä niin saat vastaukset kysymykseesi

  Re: Hemmetin nordea

Lähettäjä: Normaalia 
Päivämäärä:   2.11.24 08:04:49

"Tarkastaessani tietojani puhelimella lomakkeella esitettävät kysymykset ovat huonoa suomen kieltä, mistä tämä johtuu?"

Ja tosiaan vastaus oli yllä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.