Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oletko saanut aikuisena läheisiä ystäviä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.11.24 20:28:20

Jos olet, miten se tapahtui?

Re: Oletko saanut aikuisena läheisiä ystäviä?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   1.11.24 20:34:02

Olen saanut harrastuksen kautta muutaman hyvän ystävän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.11.24 20:41:50

Menin yhdistykseen vapaaehtoiseksi ja kävin siellä säännöllisesti ja juttelin ihmisille

Lähettäjä: ihih 
Päivämäärä:   1.11.24 20:42:47

Olen. Monta. Ensin lasten päiväkotikaverien äideistä, sitten koulukaverien äideistä jäi myös muutama ystävä, eri työpaikoista vuosien mittaan on jäänyt 3-4 ystävää, työpaikkojen asiakasfirmoistakin pari, sitten tallilt/tallin ja rats seuran kautta tietenkin, ja espanjan opiskeluryhmästä.
Vielämulla on muutama oma kouluaikainen ja opiskeluaikainen ystäväkin jäljellä.

Lähettäjä: ,.,. 
Päivämäärä:   1.11.24 20:51:25

Kyllä, lasten harrastusten kautta. Samoissa kökissä kun ollaan puuhasteltu.

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   1.11.24 20:52:26

Mulla ei ole yhtään nuoruuden aikaista kavwria, kaikkiin nykyisiin olen tutustunut aikuisena. Töissä, tallilla ja lasten "kautta"

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   1.11.24 22:21:23

Läheisiä ystäviä mulla ei ole ollut koskaan, tai mitä tuolla sitten tarkoitetaan?

Ystävystynyt olen joidenkin työkavereiden kanssa ja nähty vapaallakin osan kanssa. Yleensä nämä kuitenkin jäävät jossain vaiheessa. Itse olen huono pitämään yhteyttä kun en halua/osaa häiritä/vaivata muita eivätkä muutkaan sitten pidä muhun päin yhteyttä. Tallilla myös ystävystynyt joidenkin kanssa, mutta nää jää aina vain tallikavereiksi. Nyt on kyllä yhden kanssa tutustuttu niin että ehkä tavataan muutenkin.

Tämän hetkisissä työkavereissa on myös yksi jonka kanssa olen tutustunut paremmin. Ollaan puhuttu aika henkilökohtaisistakin asioista. Tää on sellainen ystävyys, jonka toivoisin jatkuvan, mutta saa nähdä kuinka käy.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.11.24 22:24:19

Työkaveri, jonka kanssa matkustellaan joka vuosi useampikin reissu, vaeltamiseen/luonnossa liikkumiseen liittyen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   1.11.24 23:17:42

Kyllä. Lasten kaverien vanhempia. Lapset tuo mukanaan aivan mielettömän sosiaalisen verkoston aikuiselle.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   2.11.24 00:05:07

” Lapset tuo mukanaan aivan mielettömän sosiaalisen verkoston aikuiselle.”

Ei aina. Itse olen saanut lähinnä tuttavia, en menisi sanomaan sitä mielettömäksi.

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   2.11.24 00:23:01

Olen. Harrastuksen kautta tutustuin koko nykyiseen ystäväpiiriini ja olen heistä niin onnellinen! <3 Tutustuin osaan heistä n. 20 vuotta sitten, mutta vielä paremmin kun erosin lasteni isästä 10 vuotta sitten ja muutin näiden ystävieni kanssa samaan kaupunkiin. Nykyisin en voisi kuvitella elämää ilman heitä! <3

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.