Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ELL asemaa muistaminen

Lähettäjä: Kiitollinen 
Päivämäärä:   1.11.24 14:18:43

Vanha koirani täyttää joulun alla korkean iän. Haluaisin muistaa sitä koko sen elämän hoitanutta eläinlääkäriasemaa jollain joulukakulla tms sen vuoksi, että koira on saavuttanut poikkeuksellisen korkean iän. Kyseessä on virkakoira, joka tosin on ollut jo pitkään eläkkeellä. Mutta pari kertaa virantoimituksessa loukkaannuttuaankin koira pääsi tuolla aina jonon ohi hoitoon.

Onko teistä jotenkin noloa muistaa näitä ihmisiä joiden ansiosta koira on näin korkeaan ikään päässyt? Olen siis koiran ohjaaja ja omistaja.

Re: ELL asemaa muistaminen

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   1.11.24 14:24:40

Positiivista muistamista ei voi olla liikaa tässä maailmassa.
Ei ole noloa, vaan kiva ele etenkin joulun alla :)

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   1.11.24 14:30:41

Ei ole yhtään noloa! Ihana ajatus ja varmasti ilahtuvat muistamisesta! Itse vein kiitoslahjan ellille joka pelasti lemmikkini hengen ja hoiti sen erinomaisen hyvin, extraa tehden. Lemmikki piti viedä hätäleikkaukseen siltä seisomalta ja komplikaatiosta huolimatta lemmikki parani oikein nopeasti erinomaisen hoidon ansiosta. Elli kyselee lemmikin kuulumisia edelleen aina kun nähdään. Olen ikuisesti kiitollinen että lemmikkini on yhä täällä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.11.24 14:31:40

On aina hienoa jos asiakas antaa hyvästä työstä positiivista palautetta. Jos olisin aloittaja tilaisin joltain hyvältä kakuntekijältä kakun jossa on koiran kuva jollain tekniikalla toteutettuna. Kysymykseen "onko noloa" - ei todellakaan ole vaan aivan upea ele!

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   1.11.24 14:38:15

Oon vienyt kakkua, ei todellakaan noloa, vaan kiva ilahduttaa toisia. Voin taata, että siitä tulee hyvä mieli kaikille.

Lähettäjä: Kiitollinen 
Päivämäärä:   1.11.24 14:38:29

Kiitos kommenteista ja vinkeistä!
Lähellä on loistava leipomo, jossa ajattelin tosiaan kakun teettää. Joku mahdollisimman monille käyvä vegaaninen, laktoositon? Ja tosiaan koiran kuva on hyvä idea! Koiran synttäreille en sentään henkilökuntaa kehtaa pyytää....

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.