Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksin viikonloppuisin

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.11.24 08:52:08

Havahduin yksinäisyyteeni. Olen tosi paljon yksin kotona koska mies on ollut viimeiset 3-4 vuotta aina harrastamassa. Viikolla se ei haittaa koska silloin itsekin lenkkeilen ystävien kanssa ja käyn jumpassa ja salilla mutta viikonloppuisinkin mies on aina ainakin toisen päivän kokonaan aamusta iltaan (yleensä lauantain) hallilla pelaamassa (kisoja tai normi pelejä) ja viime aikoina on alkanut tympiä olla aina itsekseen viikonloppuna. Ja itse en keksi itselleni harrastusta joka veisi noin paljon aikaa. Miten te muut parisuhteessa olevat teette viikonloppuisin? Vietättekö aikaa yksin vai yhdessä perheen kanssa?

Re: Yksin viikonloppuisin

Lähettäjä: Kelmi 
Päivämäärä:   1.11.24 08:57:19

Olen useimmiten perheen kanssa, mutta tykkään olla yksinkin. Sinulla se on eri juttu, kun et haluaisi aina olla yksin. Entäs jos keksisit tekemistä edes joka toinen lauantai? Uimaan, elokuviin, syömään, museolle ja oluelle...? Talvella laskettelemaan, luistelemaan tai ihan sinne lenkille?

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   1.11.24 09:05:28

Harrastetaan molemmat paljon eri asioita, eli kotona ei juurikaan olla. Heppahommissa saa menemään helposti tunteja ja viikonloppukin vierähtää kisoissa helposti kesäaikaan.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   1.11.24 09:25:40

Meillä on aina ollut aika paljon noin, molemmilla omat menot. Asia ei haitannut kumpaakaan kunnes sitten tuli lapsi. Nyt minua ärsyttää koska jos mies on omissa menoissaan, olen minä lapsen kanssa enkä voi siis samalla tavalla tehdä omia juttuja. Mies kyllä hoitaa oman osansa itsenäisesti, ottaa lapsen koko päiväksi mukaan välillä ja hoitaa kyllä aina jos mulla on jotain suunniteltua menoa mutta on vähän huono etukäteen sopimaan asioita mikä sitten tarkoittaa että mun on hankalampi asennoitua itse siihen oman ajan käyttöön (kun ei tiedä ovatko poissa kaksi tuntia vai kuusi tuntia). Ja selkeästi nyt mä kaipaan enemmän perheaikaa että oltais molemmat paikalla lapsen kanssa. Vaikeaa on kun tiedostan kyllä että se olen minä jonka tarpeet on muuttuneet ja on siinä mielessä epäreilua syyttää miestä asiasta. Onneksi mies kuitenkin kuuntelee ja yrittää löytää kompromisseja

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.