Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En ymmärrä ankeuttajia

Lähettäjä: Oletko ankeuttaja 
Päivämäärä:   1.11.24 08:32:54

Ihmisiä, joilla on aina jotain valitettavaa ja märinää elämästä ja etenkin muille iloa tuottavista asioista. Tuottaako sinulle iloa niistä määrinä vai miksi yrität ankeuttaa muidenkin elämää.

Samat tyypit märisee halloweenista, ystävänpäivästä, joulusta, juhannuksesta ja uudestavuodesta, kuumasta kesästä, kylmästä talvesta, ylipäätään kaikesta, mikä näyttää muiden suosiossa milloinkin olevan. Aina on kaikki ihan paskaa tai vähintään ylikaupallista krääsää.

Re: En ymmärrä ankeuttajia

Lähettäjä: Pirre 
Päivämäärä:   1.11.24 08:35:16

Niinpä, kaikki paitsi kiva on kivaa.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   1.11.24 08:39:19

Tämä kyllä usein toimii kumpaankin suuntaan. Monet ihmiset oikein etsimällä etsivät ankeuttajia. Tälläkin foorumilla on suuri joukko ihmisiä, jotka tahtovat avata juuri ne ketjut, joista ärsyyntyvät.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   1.11.24 08:40:26

No täytyy sitä nyt ankeuttajia päästä ärsyttämään

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   1.11.24 09:07:00

”Ihmisiä, joilla on aina jotain valitettavaa ja märinää elämästä ja etenkin muille iloa tuottavista asioista. Tuottaako sinulle iloa niistä määrinä vai miksi yrität ankeuttaa muidenkin elämää.”

Tämä. Ja kaikki kiva on jotenkin noloa muka. Onneksi seuransa voi valita :)

Lähettäjä: Ymmärrä edes vähän 
Päivämäärä:   1.11.24 09:33:33

Joskus tunnen olevani
Varsinkin jos ihan TV:ssä meteorologi iloitsee kaikkien lomalaisten ohella sateettomuudesta kesällä kun maanviljelijä tanssii sadetanssia ja on kädet ristissä.
Ihan asiasta voi kyllä olla ankeuttaja ja huomauttaa että haloo pienempikin riemu riittäisi kun on toinenkin näkökanta joka olisi syytä ottaa huomioon.
Juhlapyhistä valitus on toinen juttu joka kumpuaa esim.ärsytyksesti amerikkalaista kaupallisuuteen perustuvaa kulttuuria vastaan koska se rumba alkaa jo syyskuussa.

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   1.11.24 09:37:46

Valittaminen on toki inhimillistä mutta itse olen sen verran taikauskoinen, että pyrin puhumaan ja kirjoittamaan neutraalisti tai positiivissävytteisesti. Ihan siltä varalta että jos kuitenkin kaikki sanomani jonain päivänä toteutuu.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   1.11.24 09:44:39

Yritän olla näiden energiasyöppöjen kanssa mahdollisimman vähän tekemisissä!
Pohjimmiltaanhan kyse on siitä, että he ovat niin tyytymättömiä omaan elämäänsä, että haluavat pilata muidenkin elämän. Sen sijaan, että tekisivät jotain elämälleen. Olen myös iloinen ja positiivinen ihminen, vaikka elämäni ei olekaan helppoa. Jotkut kokevat, että saavat imeä kaiken ilon ja valon minusta. Joitakin ankeuttajia taas ärsytän ja yrittävät saada päiväni kurjaksi. Ajattelen, että ne raukat joutuvat olemaan itsensä kanssa 24/7/365

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   1.11.24 09:52:49

Ankeuttajien lapsena olen taistellut koko aikuisikäni tuota valittamista ja yltiönegatiivisuutta vastaan. Postiiivisemman elämänasentaan on joutunut oikein opettelemaan.

Nyt huomaa, kuinka energiasyöppöjä ankeuttajat ovat. Vaikka siinä työyhteisössä. Epäkohdat toki pitää tuoda esiin ja joskus saa valittaakin, mutta on todella raskasta kommunikoida, jos ihmisen reaktio kaikkeen on negatiivinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.