Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parasomnia

Lähettäjä: Menee usko 
Päivämäärä:   31.10.24 21:57:17

Onko muita kohtalotovereita?
Öisin huudaan, heilun, potkin, puhun ja näen toistuvia painajaisia. Puoliso alkaa olla ihan loppu myös. Kumpikaan ei nuku kunnolla ja nyt alkaa loppua omat keinot.
Kaikki omahoito poppakonstit kokeiltu. Onko kenelläkään vielä jotain taikaa antaa millä tästä pääsee eroon vai onko ostettava omat sängyt?

Re: Parasomnia

Päivämäärä:   1.11.24 07:28:16

Up

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.11.24 07:37:36

No ihan ensiksi omat huoneet. Kenenkään ei tarvitse menettää terveyttään puutteellisten yöunien takia kun syynä on toisen häirintä. Yx ex koki että kuuluu nukkua yhdessä ja siinä sitten yöt katselin kun se korisi kita levällään. Jokaisella on oikeus lepoon. Itse näen outoja unia jos olen ottanut mitä tahansa päähän vaikuttavaa lääkettä, ihan ne vanhat antihistamiinitkin tekee sen.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   1.11.24 07:42:02

Syötkö lääkkeitä ja/tai lisäravinteita? Jos et, niin lääkärin juttusille. Ja siihen asti kunnes ratkaisu löytyy, omat sängyt.

Päivämäärä:   1.11.24 16:23:50

Lääkkeenä vai masennuslääke jonka otan iltaisin.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   1.11.24 17:10:04

Onko ongelma ollut aina vai alkanut lääkkeiden myötä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.11.24 20:55:24

Mulla auttoi naltreksoni (LDN) painajaisiin. Vähensi paljon. Samoin yölliset kauhukohtaukset väheni ja erityisesti ne lieveni. Ei vain taida olla kovin yleisesti käytössä. Jotku lääkärit osaa kuitenkin kirjoittaa ton reseptin.

Päivämäärä:   1.11.24 21:04:41

, : ongelmaa on ollut enemmän ja vähemmän läpi elämän. En osaa sanoa olisiko masennuslääkkeet pahentaneet tilannetta koska olen niitäkin vuosia syönyt.

. : Pitääpä tutustua tuohon lääkkeeseen ja keskustella lääkärin kanssa asiasta kun on seuraava psy aika.

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   1.11.24 22:13:09

Ei ole normaalia yölevottomuutta. Somnologisiin tutkimuksiin siitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.