Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauanko pitää odotella myöhässä olijaa ennen kui

Lähettäjä: Saa vitùttaa 
Päivämäärä:   31.10.24 18:45:06

Meillä siis tilanne, että puoliso aina myöhässä jos sanon ajan x kun viimeistään pitää lähteä tai olla kotona, hän on aina 5-30 minuuttia myöhässä ja aina yhtä loukkaantuneen yllättynyt kun mua @!#$.

Lisättäköön, että meillä lapsia, joten en voi vain lähteä vaan hänen pitää tosiaan olla jo myös kotona, ennen kuin pääsen minnekään.

Miten se voi olla niin @!#$ vaikeaa ajoittaa lähtönsä varttia aikaisemmin, että olisi ajoissa.

Varmaan minun vika kun sanon viimeistään klo 16 enkä viimeistään 15.30

Re: Kauanko pitää odotella myöhässä olijaa ennen kui

Lähettäjä: .-!._-- 
Päivämäärä:   31.10.24 18:48:14

Ruoski sitä lisää... En tiiä, ehkä tahtoisikin sen jälkeen olla aina paikalla...

Lähettäjä: tötl 
Päivämäärä:   31.10.24 19:05:56

Ala tehdä hänelle samaa. Hän ei pääse lähtemään mihinkään, kun pitää odotella sinua. Ja ole ihan kunnolla myöhässä, vaikka tunti. Ja kun hän kärtyää, niin vastaa silmät pyöreänä ja hämmästellen "Siis mikä sua oikein harmittaa? En minä ole tehnyt mitään väärää. Eihän sinuakaan haittaa yhtään, ettet noudata sovittuja aikatauluja etkä ymmärrä, miksi minua vtuttaa kun olet joka kerta myöhässä".

Kerro sitten, mitä vastasi.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   31.10.24 19:10:42

"Varmaan minun vika kun sanon viimeistään klo 16 enkä viimeistään 15.30"

Kyllä. Kroonisille myöhöstelijöille sanotaan aina vähintään tuntia aikaisempi aika, niin sitten ne ehkä on paikalla. Tapojaanhan ne ei kuitenkaan muuta, koska ne on itsekeskeisiä mulkkuja.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   31.10.24 19:11:39

Tai sitten sanot aikasemman ajan vaikka paikalla pitäisi olla myöhemmin.. Mulla pari kaveria jotka myöhästyy aina ja sovin ajan aina puoltuntia aikasemmaksi.Pääsen helpommalla.

Lähettäjä: Saa vitùttaa 
Päivämäärä:   31.10.24 19:15:30

Mutta miksi tämäkin on taas naisen vastuulla ja pitää huolehtia, että mies on paikalla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   31.10.24 19:20:00

ONKO SUN MIES KENGITTÄJÄ??? :D :D

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   31.10.24 19:36:21

Onko hänellä vaikeuksia hahmottaa aikaa? Ei se vittuilemalla parane. Ja kyllä, on oikein hyvä sanoa reilu aika. Saathan siinä itsellesikin peliaikaa ja pystyt vaikka lähteä vähän aiemmin tai vain halailla ja suukotella rakastasi.

Lähettäjä: Riippuu 
Päivämäärä:   31.10.24 19:50:43

Riippuu myöhästymisen syystä. Onko puoliso esim. töissä eikä pääse lähtemään aikaisemmin? Meillä työpaikka menee kiinni klo 17, mutta jos sisällä on asiakas, palvelutilanne hoidetaan loppuun eikä heitetä asiakasta ulos.

Tai joku työkaveri on saattanut sopia asiakkaan kanssa tapaamisen klo 17 jälkeen. Asiakas tulee paikalle klo 16.55, mutta työkaveri on ollut toisen asiakkaan luona, siellä on tullut viivästys tai on juuttunut ruuhkaan eikä ole vielä klo 17 paikalla. Tuossakin tilanteessa on pakko jäädä työpaikalle asiakkaan kanssa odottelemaan, että työkaveri ehtii paikalle. Ei asiakasta voi laittaa ulos odottamaan ”koska työaikani päättyi”.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.24 20:00:03

Kertoo paljon suhteesta, jos kosto ja oikeus vittuuntua ovat pääasioin mielessä kun tulee ongelma.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.24 20:52:06

Mulla oli kaveri joka oli aina myöhässä, aloin tehdä samaa niin kehtasi ruveta valittamaan oiken kunnolla. Entinen kaveri.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   31.10.24 20:58:40

Alat tietysti sanomaan aiemman ajan kuin oikeasti

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   31.10.24 20:59:02

Toisille ihmisille ajan hahmottaminen on hankalaa, eivät tee asiaa tahallaan.
Ala sanoa 30min aikaisempi aika.

Lähettäjä: Kaarin 
Päivämäärä:   31.10.24 21:05:25

Mä en oikein jaksa uskoa, etteikö ihminen oppisi olemaan ajoissa, jos oikeasti haluaisi. Jos näille tapamyöhästyjille olisi tarjolla 1000 e joka kerta, kun ovat sovitussa tapaamisessa ajallaan, niin johan alkaisi kellon ja ajankäytön opetteleminen kiinnostamaan.

Lähettäjä: Se on näin 
Päivämäärä:   31.10.24 21:25:06

Saamattomia ja itsekeskeisiä tai vajaaälyisiä nämä ovat, ei mitään muuta.

Ajoissa paikalla oleminen, yleensä tutut reitit eikä muuttuvia tekijöitä osu kohdalle- ei ole vaikeaa. On silkkaa selittelyä ettei muka ole tahallista. Täyttä pskaa sanoa niin !!

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   31.10.24 21:33:15

Mulla kans oli kaveri, joka oli aina myöhässä! Kerran olin itse hiukan ajoissa hakemassa häntä reissulle (ajoin kauempaa) ja hän pyysi mut sisään odottamaan. Meillä oli n. 10min aikaa lähtöön ja tämä vasta pakkasi ja samalla katsoi kelloa ja totesi että on ruhtinaallisesti aikaa! Hän vois keittää vielä kahvitkin! No et keitä! Lun kamat kasaan ja menoksi! Olimme tasan oikeaan aikaan menossa, kun patistelin.

Lähdettyämme liikkeelle, kaveri totesi että passi on äitinsä luona, pitää käydä vielä siellä. Voi nyt jumaliste! Sen jälkeen olen todennut, että en sovi tän kans mitään aikataulukriittistä, kun ei pysty niitä noudattamaan.

Ihana kaveri, mutta kellon kanssa ihan mahdoton…

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   31.10.24 21:34:25

Nää asiat olisi pitänyt harjoitella kuntoon ennenkuin hankkii lapsia. Meillä mies on myös myöhästelijä. Mun rajat menee siinä, että en ole myöhässä kenenkään muun takia. Ilmoitan ajat aina muodossa "lähden klo xx" ja sitten lähden, oli mies ajoissa tai ei. Ei sitä montaa kertaa tarvinnut jättää kyydistä kun oppi että olen ihan tosissani niin kummasti pystyy olemaan ajoissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.