Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taajamassa asuva koiranomistaja, joka jätät pask

Lähettäjä: ellek 
Päivämäärä:   30.10.24 15:45:06

at keräämättä. Tippuuko ne paskat sinun voi koiran persereijästä? Aloin pari päivää sitten tätä miettimään, koska täällä lähiössä lojuu paskaa jopa kävelytiellä, eli asfaltilla. Sairas näky, ei ole ihan tervettä, että jommalta kummalta eli sinulta tai koiralta, jää paskaa julkisille avoimille paikoille?

Mites lenkkipolku? Tupsahtaako sinun omasta anuksestasi niitä pökäleitä? On melko
huolestuttavaa, että ne unohtuu tuolla tavalla keskelle tietä.

Re: Taajamassa asuva koiranomistaja, joka jätät pask

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.10.24 15:49:50

Jätän paskan keräämättä, jos koira sen ahterinsa tunkee johonkin pusikkoon, josta minulla ei ole mitään mahdollisuuksia onnistua sitä keräämään.

Lain mukaanhan ne tulee kerätä taajamassa hoidetuilta alueilta. Eli ei tarvitse enää sieltä ojan pohjalta, joka kasvaa puolimetristä heinää.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   30.10.24 16:10:32

Nyt syyspimeillä käy välillä niin, että sitä kakkaa ei vain löydy lehtien seasta, vaikka olen herkeämättä tuijottanut koiran pyllyä, että mihin se tippuu. Meillä pieni koira, joka syö pääasiassa lihaa, joten kakka on pikkusormen kokoinen tai pienempi.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   30.10.24 16:10:44

Autoillessa näkee paljon koiranulkoiluttajia jotka ei kerää paskoja. Ihan kaikkia ikäryhmiä.

Päivämäärä:   30.10.24 16:31:06

”Nyt syyspimeillä käy välillä niin, että sitä kakkaa ei vain löydy lehtien seasta, vaikka olen herkeämättä tuijottanut koiran pyllyä, että mihin se tippuu.”

Juuri tämä kävi minulle eilen. En sitä paskaa vaan löytänyt, pakkohan se oli jättää.

Ja joskus myös ne kakkapussit yksinkertaisesti loppuu kesken.

Päivämäärä:   30.10.24 16:50:00

Koira sontii 98% kerroista hoitamattomaan risukkoon koko 5 m flexin mitalla. Ei suostu edes ojan pohjalle tekemään. En kerää. Jos jonkun on pakko kävellä hoitamattomilla alueilla, se on hänen murheensa.

Ja kun asuu täällä, niin kyllä oppii huomaamaan, mitä alueita ei hoideta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.