Lähettäjä: Viva
Päivämäärä: 29.10.24 23:03:16
1) Olen perusterve ja normaalipainoinen, joten en saikuta jatkuvasti minkään terveysongelman vuoksi enkä vaadi erityiskohtelua siksi, että terveys ei kestä.
---- Ahhahhaa, typerämpää kuvaa itsestään ei voi antaa. Olet terve nyt, jokainen tietää, että terveytensä voi menettää koska tahansa. Ootko miettinyt, että jos se toisessa päässä oleva onkin ylipainoinen? :D
2) Olen omasta tahdostani lapseton ja vanhemmatkin kuolleet, joten en tule saikuttamaan tai vaatimaan erityiskohtelua tai lomia tiettyihin aikoihin siksi, että hoidan sairasta lasta tai ikääntyviä vanhempiani.
----- Hiukka ylimielistä tekstiä. Mietipä taas sitä palkkaavaa tahoa, joka todenmäköisesti on perheellinen. :D
3) Pystyn joustamaan todella paljon, koska perhe ei sido minua mihinkään. Voin työskennellä läsnä tai etänä. Osaamiseni alalta on nykyaikaista ja kykenen koulutautumaan samalla, kun ei tarvitse koko ajan miettiä että pääsenkö ja voinko nyt kun kaikki muut sitä ja tätä.
----- Sun ylimielisyys paistaa kilsan päähän! Kuitenkin valittaisit siitä, kun sun pitää aina olla joustamassa, kun muilla ei ole mahdollisuutta.
|