Lähettäjä: suru
Päivämäärä: 29.10.24 17:56:52
mentyä sinne tässä tilanteessa? Viitaten tällä foorumilla usein ilmenevään räävittömään kielenkäyttöön ja loukkaamisenhaluun, niin yritä vastata siten kuten itse toivoisit sinulle vastattavan tässä asiassa, joka on kysyjälleen arka ja kipeä.
Haluaisin siis kyllä mennä näytteenottoon, koska kyllä minulla (10 vuoden 20 mg eli maksimiannostus SSRI -lääkkeen ansiosta + jokailtaisen nukahtamislääkkeen ansiosta?) on halua saada mahdollisuus reagoida niihin kyseisiin solutason muutoksiin ajoissa, kun se kerran lääketieteellisesti mahdollista on. Voin nimittäin maksaa veroja ja tehdä vapaaehtoistyötä eli olla siten hyödyllinen yksilö, kun minut on kuitenkin paneskeltu tähän yhteiskuntaan olemaan.
Ts. En minä näihin kyseisiin syöpiin haluaisi liian myöhään havahtua, kun teoriassa siihen voitaisiin näytteen ansiosta ajoissakin joskus puuttua.
Olen 31-vuotias eli sain 1. papakoekutsun viime vuonna. En mennyt. Syitä on päällimmäisenä kaksi ja toki pinnan alla aihetta koskien enemmän. Ne kaksi päällimmäistä ovat:
a) Koska en ole harrastanut seksiä, minua hävettää levittää pimppini hoitohenkilökunnalle näytteenotossa. Syy: oletan edelleenkin pimpistäni näkevän, että en ole seksiä harrastanut. Kuten jokainen tietää, niin tässä iässä se on todella poikkeuksellista. On harvinaista, että ikäiseni nainen on neitsyt. Kysytäänkö siellä paljonkin kysymyksiä seksielämästä? Tällainen harvinaisena poikkeuksena tuleminen pimppinäytteen ottoon on todella vastenmielinen ajatus.
Huom. Olen siis kantasuomalainen ja normaaliälyinen korkeakoulutettu nainen, eli kehitysvammainen en ole. Tämän mainitsin, jotta tajuatte mitä yritän sanoa. Siitä ei pääse mihinkään, että olen poikkeus ja erittäin hävettävällä ja surullisella tavalla. Sehän ei tietenkään olisi surullista eikä hävettävää, jos olisin aseksuaali. Mutta kun en ole.
Sen sijaan olen ollut puolet elämästäni todella ahdistunut ja todella masentunut ja näitäkin paljon merkittävämpää on itsetunnon puute, tubulaariset rinnat ym. suoraan ulkonäköön liittyvät ongelmat sekä se etten lapsuuden ja nuoruuden kasvuympäristöstä naiseutta ja seksuaalisuutta koskien koskaan parantunut. Hyväksikäyttöä ei siis ollut, vaan minut kasvatettiin siten että naiselliset muodot peitetään viimeiset asti jne. Naisen mallini oli todella pipi. Olen käynyt aikoinaan 4 vuoden psykoterapian, mutta en koskaan parantunut. Kaikki eivät parane, sellaista se on, olen siihen jo paljolti turtunut.
Huom.1 en ole koskaan käyttänyt tamponia, koska en ole oppinut. En tunne alapäätäni kunnolla, että mihin se pitäisi työntää. Todella kivuliasta yrittää survoa sitä. Eihän siellä ole kukaan ihminenkään käynyt.
Huom. 2. Minulle ei koskaan ole tehty normaalia gyn.tutkimusta, koska a) 15-vuotiaana menkkojen poisjäätyä oli vielä normaalia,että olin neitsyt, joten mieslääkäri (trauma sinällään) tutki peräsuolen kautta. b) Muutama vuosi sitten (n. 3 v) paha anemia koko menkkaikäni toistuneen valtavan kuukautisvuotamisen takia pakotti minut gynelle e-pillerit hankkimaan. Sanoin sille olevani neitsyt. Tutki erittäin kevyesti vain siksi, eikä todellakaan normaalia gyn. tutkimusta, saati sisäistä ultraa, "koska olet neitsyt". Ymmärrettö jo, miten nöyryyttävää tällainen on? 28-vuotiaana silloin. Kannassa lukee, että ei ole harrastanut seksiä. Jep jep. Kirjoittaa toki sitten näytteenottajakin, jotta jokaiselle th :n työntekijälle varmasti tulee jatkossakin asia selväksi?
Vuosi sitten jouduin soittoajan ottamaan gynelle, koska pillerit oli alkaneet aiheuttaa tiputtelua, koska joskus vaan käy niin että pitkään käytetyt hormonit ei enää riitä keholle ja pitää vaihtaa valmistetta. Vastasin gynelle kuten asia on, että en käynyt papassa. Käski käydä, koska vuotohäiriöt voi joskus johtua niistä eräistä kasvustoistakin siellä "pimpin uumenissa".
"Lupaa käydä pian papakokeessa" kirjoitti lääkäri silloin Kantaan. Joo. Kun se oliskin henkisesti yhtä helppoa.
b) Lantionpohjani ym. pimppilihakseni ovat täysin jumissa, kuten koko kehoni on. On niin paljon ahdistusta ja surua, joka vetää kehon lukkoon. Lantionpohja on viulunkielenä siksi, että suhteeni itsensä hyväilyyn on sairas eli paljolti ainoastaan puran ahdistustani siihen, siten että jään jumiin siihen runk... , mikä häiritsee normaalia elämää. En ole koskaan saanut org., eli en ole koskaan rentoutunut kunnolla alapääni lihaksistosta. Tästä seuraa se, että mitenköhän näytteenotto onnistuu pimpistä tässä tapauksessa, kun rentona pitäisi pystyä olemaan? Seksuaalinen nautinto puuttuessaan täyttää paljon päivääni, koska en ole tosiaan aseksuaali. E-pillerit veivät 85 % haluista, joita siis oli paljonkin ennen kuin munasarjat meni horrokseen. Kuitenkin tätä jatkuvaa on lantionpohjan kiristämistä on kokoajan.
Niin että miten se näyte tällaisesta pimpistä saadaan? Kuinka todennäköisesti nöyryytys jatkuu, kun se ei 1. yrittäjältä onnistu lihasten kireyden (ja neitsyyden takia) ja siitä seuraavan kivun vuoksi? Eli haetaan lisää henkilökuntaa. :D Pelkään siis ihan myös sitä kipua, koska pimppini on ollut aina tyhjillään.
|