Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ei hyväksytä toisten epätäydellisyyttä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.10.24 08:10:41

Ymmärrän sen, että töissä haluaa opettaa tehtävät muille että työ sujuu tai jos kotiinsa palkkaa siivoojan, niin totta kai voi ohjeistaa. Tai että ei hyväksy kiusaamista tai varastelua, vaan niihin on tiltava muutos. Ei mennä näihin.

Vaan puhutaan siitä toisten olemuksesta ja persoonasta. Jos toisella on rumat ja lapselliset hiukset niin eikö voisi vain antaa olla? Jos toinen on lihava, niin auttaako läskittely? Entäs, jos toisella onkin vain erilainen vaatemaku ja hän tykkää käyttää samaa asua juhlista toisiin? Tai jos hän ei halua meikata vaikka hän sinusta olisikin silloin paremman näköinen?

Onko se niin hirveää, jos joku sairaana syökin sellaista, minkä saa alas eikä sitä, mikä on sinun mielestäsi terveellistä?

Näistäkin asioista toki saa keskustella, mutta yleensähän se "keskusteleminen" on yksipuolista huutoa ja nimittelyä, josta ei ole yhtään mitään hyötyä.

Re: Miksi ei hyväksytä toisten epätäydellisyyttä?

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   29.10.24 08:16:58

Millaiset on rumat ja lapselliset hiukset?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.10.24 08:22:07

Rumat ja lapselliset hiukset on esimerkiksi tällaiset luonnonsäkkärät pitkähköt hiukset, varsinkin leteillä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   29.10.24 08:30:00

Missä olet töissä, että tietää varoa?

Lähettäjä: ruut 
Päivämäärä:   29.10.24 08:35:57

Tuollainen käytös missä ihminen kokee tarpeelliseksi ilkkua toisia ihmisiä on yleensä sen haukkujan omien epävarmuuksien peittelyä.

Lähettäjä: Voi apua 
Päivämäärä:   29.10.24 08:38:18

,: onko siis aivan jees jättää leipomossa tuotteet kohottamatta tai uuni lämmittämättä, kun 'mä vaan oon tämmöinen tuulihattu joka tekee asiat omalla tavallaan!'?

Lähettäjä: ,,,,,, 
Päivämäärä:   29.10.24 09:00:59

Mua ottaa päähän, että ihminen ei saisi olla yksin viihtyvä. Töissä pitäisi olla sosiaalinen, vaikka se ei työtä edistäkään. Päinvastoin hidastaa.
Ja sinkku ei saisi olla. Se on outoa, jos joku viihtyy yksin.

Lähettäjä: katsopa 
Päivämäärä:   29.10.24 09:03:29

"Mua ottaa päähän, että ihminen ei saisi olla yksin viihtyvä. Töissä pitäisi olla sosiaalinen, vaikka se ei työtä edistäkään. Päinvastoin hidastaa.
Ja sinkku ei saisi olla. Se on outoa, jos joku viihtyy yksin."

^
allekirjoitan

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.