Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapurin koiran tauoton haukku

Lähettäjä: Hauhau 
Päivämäärä:   28.10.24 20:13:02

Missä kohtaa vois uudelle naapurille huomauttaa, että hänen koiransa haukkuu tauotta?

Hemmetin raskasta tehdä etätöitä, kun äänieristys on huono ja on kuin piski räksyttäisi korvan juuressa :(

Re: Naapurin koiran tauoton haukku

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   28.10.24 20:13:40

Elsu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.24 20:14:40

No ei nyt herranjumala elsua. Käyt naapurille sanomassa vaikka heti huomenna. Ei hän välttämättä edes tiedä koiransa haukkumisesta.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   28.10.24 20:30:28

Kävisin saman tien ovella keskustelemassa asiasta. Kuten edellä sanottiin ei välttämättä tiedä itse ollenkaan haukkumisesta.

Lähettäjä: kokemusta omaava 
Päivämäärä:   29.10.24 13:00:31

Heti sanoon suoraan naapurille, jos tämä ei auta niin isännöitsijälle.

Mä tein näin. Koirat ei enää räksytä eikä naapuri tervehdi.

Lähettäjä: 5 
Päivämäärä:   29.10.24 13:13:45

Minä kävin heti laittamassa ystävällisen lapun oveen. Pariskunnan toinen osapuoli tuli illalla pahoittelemaan ja kertoi että vanha eroahdistunut koira oli pakosta jätetty yksin ekaa kertaa moneen kuukauteen.

"Koirat ei enää räksytä eikä naapuri tervehdi."
No näin kävi meilläkin :D

Pääasia että on hiljaista.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   29.10.24 13:38:23

Menisin heti, mutta en "huomauttamaan" vaan ystävällisesti kertomaan, että kun eivät varmastikaan tiedä niin heidän koiransa on nyt muuttoon näin reagoinut ja haukkuu tauotta, että jos jotenkin haluaisivat auttaa koiraansa ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.10.24 16:15:07

Missä kohtaa... Esimerkiksi rappukäytävässä naapurin oven kohdalla niin että on itse rappukäytävässä ja naapuri oviaukon toisella puolella.

Lähettäjä: thr 
Päivämäärä:   29.10.24 17:27:38

Meillä näitä lappuja on näköjään tapana viljellä hissiin. Ymmärrän toki että häiritsee, kun omistaja tekee ilmeisesti yötöitä ja koira haukkuu ja ulvoo yöt läpi. Meille kuuluu sen verran vaimeasti ja koira on itselläkin joten ei haittaa mutta voin kuvitella että joillekin kuuluu paljon paremmin. En tosin tiedä onko käyty ovella, se kun on varmasti kaikkien tiedossa mistä ääni tulee mutta lähdetty tähän hissin heippalappu-linjalle.

Lähettäjä: Hauhau 
Päivämäärä:   29.10.24 18:52:23

Kiitos, luulen että laitan lapun postiluukusta (meillä ei ole hissiä). Epäilen, että sanon turhan rumasti, jos kasvotusten menen sanomaan ;)

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   29.10.24 20:28:38

Itse toivoisin tiedon heti. En raivoa, kun tilanne jo kärjistynyt. Jos koira jää hiljaa ja on hiljaa tullessa, niin ilman kameraa ei voi tietää mitä se siinä välissä tekee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.