Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vasektomia

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.10.24 13:38:05

Lapsiluku on täynnä ja vasektomia kiinnostaa vähän. Toki silti sen lopullisuus jotenkin jännittää...

Kokemuksia? Netti antaa ymmärtää ettei mitään haittoja luvassa ja kaikki pysyy ennallaan. Olen kuitenkin vähän skeptinen tämän suhteen

Re: Vasektomia

Lähettäjä: eo 
Päivämäärä:   28.10.24 13:41:20

Yleensähän toimenpide on helppo ja nopea, ja siitä toivutaan hyvin. Pitkittynyttä kipuilua saattaa kuitenkin joillekin jäädä.

Suurin ongelma nykyään on sen hinta, koska julkisella vasektomioita tehdään vain sen verran kuin opetuksellisesti on tarpeen. Eli jonot ei vedä, pitää käydä yksityisellä.

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   28.10.24 13:42:32

Mun miehelle tehty jo 10 vuotta sitten. Sain heittää hormoneilla vesilintua, eli ainakin mun elämänlaatu on parantunut, enkä ole mieheltäkään kuullut valitusta.
Mun mielestä kaikki säilynyt täysin ennallaan.

Eihän siinä mitään kiveksiä poisteta eli miestä kastroida, laitetaan vaan piuhat poikki nips naps.

Suosittelen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.10.24 14:47:43

Vasektomia ja steri ei tosiaan vaikuta mihinkään muuhun kuin että ei enää tärppää.
No jos lapsiluku on täynnä niin eihän lopullisuudella ole väliä. Harva mies tekee sauliniinistöt ja on iskä vanhoilla päivillään toivotusti.

Lähettäjä: Piste 
Päivämäärä:   28.10.24 14:49:59

Pitkittynyttä kipuilua voi olla. Yleensä se kuitenkin menee kuukaudessa tai toisessa ohi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.10.24 15:41:51

Kolmelle tutulle miehelle on tehty vasektomia. Näiden kaikkien kanssa olen seurustelut tai ainakin harrastanut säännöllisesti seksiä joten ovat ns läheisiä.

Yksi kipuili melkein vuoden ja esimerkiksi takaapäin doggyssä paneminen ei onnistunut koska kasseihin sattui. Yksi toipui parissa viikossa eikä tuntenut kipuja. Kolmas on vielä 4kk jälkeen välillä kipeä että kyykistyminen ja nouseminen sattuu. Lisäksi keikkauskohdat ovat edelleen turvoksissa ja kivesten sivuissa leikkauskohdissa on isot mustelmat. Leikanneen lääkärin mukaan tämä on ihan normaalia ja kehotti ottamaan buranaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.10.24 16:05:41

Tunnen 5 vasektomian käynyttä.
Kolmen kanssa olen harrastanut seksiä. Jokainen kehui ja oli tyytyväinen tulokseen.
Kikaan, exä mukaan lukien ei maininnut mistään pitkittyneestä kivusta ja kuulemma tavara lensi samaan kaareen kun ennenkin ja seisokki kuulemma jopa ehkä parani.

Päivämäärä:   28.10.24 17:29:26

Kiitos kokemuksista!

Päivämäärä:   29.10.24 09:43:55

Vasektomian pystyy kyllä useimmilla purkamaan, vaikka toimenpiteen jälkeen hedelmöittäminen on vaikeampaa.

Yhden tällaisen tunnen. Kun perheen kaksi pientä lasta menehtyi onnettomuudessa, tehtiin vasektomian purku ja pariskunta sai vielä kaksi lasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.