Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ellinooran tyyli

Lähettäjä: Reeos 
Päivämäärä:   28.10.24 07:54:19

Joskus täällä puolusteltiin Ellinooran ylisuuria vaatteita, että ei ole yritys peittää lihavuutta vaan tyyli.
Kuinka ollakaan, nyt kun ozempic on vaikuttanut, löytyy päältä myös myötenmenevää sekä miniä!
Aikaisemmin selkeästi kehohäpeä, ei kehopositiivisuus.

Re: Ellinooran tyyli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.24 09:01:44

Kuka on ellinoora?

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   28.10.24 09:31:41

Oletko ajatellut, että pyöreämpänä (en tiedä kuinka pyöreä ellinoora oli, en ole häntä seurannut sen tarkemmin) ne minivaatteet ei yleensä vaan istu päälle. Olen itse vähän pyöreämpi ja huomannut tämän erittäin selvästi. Ei isommat vaatteet ole kehohäpeää vaan yksinkertaisesti käytännöllisempiä.

Olen joskus toiveikkaana sovittanut esim. urheiluvaatteissa sellaista lyhyttä toppia ja korkeavyötäröisiä legginssejä (eli asu, jossa navan yläpuolelta jää reilu 5cm ihoa näkyviin). Se näyttää minusta tosi kivalta. Mutta pyöreämpänä tällainen asu ei yksinkertaisesti vaan istu. Jos yläosassa on normirintsikoita pidempi alaosa, se ei kertakaikkiaan pysy paikoillaan vaan nousee typerästi ylös, jolloin näyttää hassulta ja tuntuu epämukavalta.
Tiukkojen t-paitojen kanssa on myös joskus ongelma, että nousevat herkästi ylöspäin.
Joku täysin vartalonmyötäinen mekko taas näyttää typerältä, koska se näyttää kaikki kehon muhkurat, sukkahousun vyötärön aiheuttaman painauman yms. Se ei vaan omaan silmään näytä kivalta, mutta ei syynä ole kehohäpeä.
Olkaimettomat topit/mekot ei näytä pyöreämmällä yleensä hyvältä, koska rinnat näyttää helposti roikkuvilta niissä.

Ihan samoin minusta kaikki asut eivät sovi tosi hoikille. Esim. pienet rinnat vaikeuttaa tiettyjen vaatteiden istuvuutta ja tietyt vaatteet kaipaa enemmän täytettä etumukseen. Jos sitä ei ole, vaate ei näytä niin hyvältä päällä.

Kyse ei ole siis mistään kehohäpeästä, vaan ihan vaan siitä, että vaatteet ei miellytä silmää tietynmallisen kropan päällä.

Kun kroppa muuttuu, erilaiset vaatteeet istuu eri tavalla.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   28.10.24 09:39:28

Voitaisko antaa ihmisten pukeutua kuten haluaa.

En yhtään ihmettele, jos Ellinoora onkin halunnut pukeutua kerrostetusti, kun häntä tuntuu vainoavan aloittajan kaltainen läskivihaaja.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   28.10.24 09:39:43

Komppaan edellistä!

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   28.10.24 09:42:04

Ei vaatteilla voi peittää lihavuutta, mutta moni lihavampi haluaa pukeutua peittävämmin, enkä ihmettele yhtään kun yhtään seuraa nykyajan "keskustelu"kulttuuria.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   28.10.24 09:48:42

Paljon mieluummin katselen reilusti mitoitettuja vaatteita kuin kuuntelen aloittajan kaltaisia toksisia ilkeilijöitä.

Lähettäjä: hnn 
Päivämäärä:   28.10.24 09:51:01

No olihan muutama vuosi sitten ihan yleisesti tyylinä isot vaatteet, tyyliin makuupussia muistuttavat talvitakit jne... Ellinoora on kyllä hoikistunut. Toivottavasti ei kiinnitä liikaa huomiota painoon! en tiedä, huomasiko muut, mutta VainElämäässä Anna Puu tuntui dissaavan Elinooraa vähän joka asiasta. Herutti sillä, kun oli itse saanut vähän laihdutettua. Kerskaili (jälleen), kuinka on KTM JA muusikko. Vähän hypetti lapsillaan...Ellinooran ei kyllä tasan tarvtsisi verrata itseään Anna Puuhun tai keneenkään muuhunkaan. Musa on puhunut puolestaan ja ihmisenäkin on osoittannut olevansa fiksu ja empaattinen.

Lähettäjä: Hän on laulaja 
Päivämäärä:   28.10.24 11:35:58

Keskittyisit olennaiseen eli musiikin kuunteluun

Lähettäjä: Hnp 
Päivämäärä:   28.10.24 11:38:27

Ellinoora on ihana, rohkea ja Taitava. Anna Puu sen sijaan on ylimielinen, inhottava ja turha

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.10.24 11:41:14

Aloittaja itse edustaa pahinta esimerkkiä ei - kehon positiivisuudesta.

Itse olen ollut 57-102 kiloinen. Totta kai vaatetus on ollut erilaista. Ihminen sen sijaan ihan sama. Nyt 67 kg ja koko ajan laihiksella. Ikuinen kehon trauma vaivaa lopun elämää

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   28.10.24 12:12:03

Samaa mieltä tuosta Puusta...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.24 12:37:24

Munkin mielestä Anna Puu on jotenkin luotaantyöntävä. Sellainen, jonka kanssa ei olisi kovin helppoa olla ja joka arvostelee muita seläntakana. Vesalasta vähän samat mietteet.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.