Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuivaava pyykkikone, suosituksia?

Lähettäjä: Lapsiperhe 
Päivämäärä:   27.10.24 08:10:33

Onko suositella kuivaavaa pyykkikonetta?
Tai onko ne sellaisia että voi käyttää myös pelkkää kuivausohjelmaa vai pitääkö aina valita pesu+kuivaus putkeen?

Säästäisi tilaa kun olisi vain yksi masiina.. Kuivaamme lähinnä pyyhkeitä.

Re: Kuivaava pyykkikone, suosituksia?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   27.10.24 08:11:54

En voi suositella koko konetta.

Päällekkäin kuivuri ja pesukone tai pöydän alle molemmat on paras.

Päivämäärä:   27.10.24 08:16:49

Meille ei mahdu kahta konetta. Nykyinen kuivuri on seinämallia joita ei oikein enää myydä..

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.10.24 08:44:12

No tietysti voi valita pelkän kuivauksenkin =)

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   27.10.24 08:45:21

Olen ymmärtänyt, että täyttä koneellista ei voi kuivata ja kuivauksen lopputulos on huonompi kuin kuivurissa. Itse en edes harkitsisi yhdistelmäkonetta.

Lähettäjä: Lola 
Päivämäärä:   27.10.24 08:59:42

Olen ymmärtänyt, että täyttä koneellista ei voi kuivata ja kuivauksen lopputulos on huonompi kuin kuivurissa. Itse en edes harkitsisi yhdistelmäkonetta

Meidän koneessa on joo eri täyttömäärä pesuun ja kuivaukseen mutta en todellakaan tiedä paljonko sinne ladon pyykkiä siis kilomäärältään ja lähes aina isken kuivauksen ja pyykit voi nostella suoraan kaappiin :D eikä tarvitse edes valita kaappikuivaa vaan yleensä valitaan henkari/silityskuiva ja kaappiin voi nostaa suoraan.

Voi valita pelkän pesun tai pelkän kuivauksen ja meillä on mm myös esim 30min kuivaus muutamalle vaatteelle ja ne voi vetää suoraan päälleen sen jälkeen.

Meillä ehkä mahtuisi torni mutta vaatisi remonttia koska seinää pitäisi avata ja toisen pistorasian niin ei kiitos. Pärjätään tällä hyvin enkä kaipaa tornia.

Päivämäärä:   27.10.24 09:30:21

Meidän nykyinen kuivuri 4kg joten tuo 5kg kuivauskin on parannus.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   27.10.24 09:36:27

Noin se yleensä menee, että jokseenkin puolet suurimmasta sallitusta pyykkimäärästä kuivaa kunnolla. Jos se riittää, niin sehän on hyvä.

Lähettäjä: SY 
Päivämäärä:   27.10.24 09:43:05

Meillä on jo 8v ollut AEGn kone, joka pesee 9kg ja kuivaa 6kg. On arjen pelastus, illalla pyykit koneeseen ja aamulla päälle. Nyt vanhemmiten on alkanut välillä jättämään vähän kosteaksi, jos ei putsaa tiivisteitä kunnolla. Vartin-puolen tunnin kuivatuksella ripustettuna vaatteet on kuitenkin käyttöön tarpeeksi kuivia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.