Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Viestit avatulla

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   26.10.24 18:57:14

Miksi ihmiset jättää viestit avatulle vastaamatta mitään?

Re: Viestit avatulla

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   26.10.24 18:58:46

Luetulle?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.10.24 19:09:03

Mistä tiedät että on edes luettu.

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   26.10.24 21:30:32

Siis luetulle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.24 22:50:42

Jos toistuu useiden eri henkilöiden kanssa on syy luultavasti niissä sinun viesteissäsi.

Törkeä sumutus eli manipulointi ja syyllistäminen on ykkössyy miksi olen jättänyt asiat mietintään vielä ennen kuin vastaan.

Kohtuuttoman törkeä avunpyyntö. Riittää, kun avun pyyntäjä ei ole ollut vuosiin muuten tekemisissä ennen kuin on jotain vailla. Siis jotain minkä voisi rahalla saada muualta, mutta minun pitäisi esimerkiksi ilmaiseksi kuskata häntä jonnekin tai antaa rahaa. Tai siis "lainata", mutta eihän nämä ikinä maksa takaisin.

Kiire. Katson viestin, ei mitään tärkeää tai akuuttia ja sitten kun se ei enää näy lukemattomissa en enää muista että piti palata asiaan. Yleensä viesti on sellainen ettei voisi vähempää kiinnostaa niin ei jää mieleen.

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   26.10.24 22:53:25

En yleensä edes lue turhien ihnisten viestejä. Katson että jaa viesti ja saatan havainnoida pari kolme ensimmäistä sanaa. Monesti sisältävät linkkejä joita en todellakaan avaa. Tai kuvia. Ei kiinnosta.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   27.10.24 13:05:34

Viestejä tulee niin paljon, ettei kaikkiin ehdi millään vastaamaan. Aikomus vastata joskus, mutta aikaa kuluu ja uusia viestejä tulee, niin asia unohtuu. Ihmisillä on muutakin elämää kuin some.

Päivämäärä:   27.10.24 13:20:35

Pitäisikö sinulle siis vastata ihan jokaiseen viestiin?

Päivämäärä:   27.10.24 13:47:43

Tästäkin ketjusta huomaa hyvin sen, kuinka itsekeskeisiä ihmiset ovat. Todella surullista ja samalla törkeää.

Mulla ei tulisi mieleenkään jättää vastaamatta viesteihin. Kiire on vaik tekosyy. Jos ette halua olla tekemisissä, SANOKAA SE!!! Hitto mitä idiootteja kun ghostailette muita.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.10.24 16:15:50

P tarkoittaako siis se, ettei jaksa/ehdi /halua syystä x/unohtaa vastailla henkilön turhiin viesteihin, ettei halua olla ikinä tekemissä tai ettei voi olla ihan normaalin kohteliaasti tekemisissä vaikkei em syistä jatkuvasti viestittelekään?
Ehkäpä se,jolle vastataan vältellen/viiveellä/ei vastata lainkaan, voisi ymmärtää yskän = viestien sisällössä tai henkilössä itsessään on jotain syytä miksi hän ei nouse viestien vastaanottajan prioriteettilistan kärkeen ja saa vastauksia heti kun puhelin kilahtaa.
Esim miehen sukulaiset, kyllä minä olen heidän kanssaan normaalisti tekemissä kuten puolison suvun kanssa ollaan mutta heidän jatkuvat viestinsä eivät todellakaan ole vastauslistallani ensimmäisenä. Joskus vastaan lyhyesti, joskus vähän pidemmästi, joskus jää vastaamatta kokonaan. Mikähän helv turha show siitäkin nousisi jos noudattaisi nimimerkki P älynväläystä ilmoittaisin ettei tarvitse viestitellä tähän osoitteeseen yhtään mitään kiitos??

Päivämäärä:   27.10.24 16:44:14

Luen viestin ja ajattelen että vastaan myöhemmin kun on aikaa tai energiaa.

Sitten unohdan koko asian hetkeksi tai vaihtoehtoisesti stressaan asiasta enkä tiedä miten vastata vaikka kuinka asiaa ajattelen.

Sitten on kulunut niin paljon aikaa etten enää kehtaa vastata ollenkaan ja olen todella ahdistunut asiasta.

Toiminnanohjauksen häiriöt ja sosiaalinen ahdistus on hyvä kombo.

Lähettäjä: Ringring 
Päivämäärä:   27.10.24 21:18:54

Kannattaa varmaan soittaa jos on oikeasti asiaa..

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   27.10.24 22:37:58

Jos huomaa viedtin tulleen saatsn lukaista sen tai ainakin avata. Välillä ketkiän vastata usein vastaan myöhemmin ellei ole tärkeä asia kun inhoan viestien näpyttelyä. Jos on kiireelistä asiaa voi soittaa, itse lähetän harvoin viestejä koska asian saa nopeammin hoidettua kun soittaa.

Päivämäärä:   28.10.24 05:18:53

Vinkkinä noille sukulaisten viesteille ja muillekin! Jos ei halua heti vastata, niin ÄLÄ AVAA sitä viestiä, mutta lue se sieltä yläpalkista ja sen jälkeen vieritä vasemmalle. Eli häviää alkunäytöstä, mutta säilyy siellä whatsapissa. Näin viestin kirjoittajalle ei tule ihan niin kamala olo, kuin siinä tapauksessa että avaat viestin ja luet, mutta et vastaa. Tällä tavalla et ole tavallaan edes nähnyt viestiä vielä, kun katsot sen yläpalkista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.