Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puoliso ja ex sukulaiset

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   26.10.24 17:07:51

Onko exänne tekemisissä sukulaistesi kanssa? Juhlitteko edelleen yhdessä? Onko lapsia?

Nyt iski vtuyus vai mustasukkaisuus? Mies ilmoitti että olis exän siskolla juhlat, jonne siis tulee muutkin sisaret, ja olis menossa. Edellisissä kemuissa oli juhannuksena. Minua ei ole kutsuttu. Mitä miettisitte? Ja tekisitte? Ikää 50 ja "eronnu" 3v sitten. En tajunnu reagoida ilmoitus hetkellä.

Re: Puoliso ja ex sukulaiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.24 17:08:56

"eronnu", miksi lainausmerkit, jatkuuko suhde edelleen?

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   26.10.24 17:25:01

Ei voi tietää. Joka päivä viestittelevät. Hoitavat toistensaasioita, koska lapset.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.24 17:27:57

Miksi viiskymppisen pitää päivittäin lasten asioita viestitellä, johan ne on tuon ikäisellä jo isot lapset.

Tavallaan ymmärrän eksän siskon juhlat, onhan siinä hyvinkin jo voitu olla 20 vuotta ystäviä, ja vielä kun on ne lapsetkin.

Lähettäjä: mummeli 
Päivämäärä:   26.10.24 17:31:39

Erikoista, ettei sitten aloittajaa ole kutsuttu miehensä mukana. Olisi miehen asia hoitaa niin, että sinut noteerattaisiin hänen puolisonaan.

Päivämäärä:   26.10.24 17:31:57

Jos ne on hyviä ystäviä, luulisi että menisit hyvin joukossa mukana. Jos jo isot lapset niin niidenkin ymmärrys luulisi riittävän.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.10.24 17:34:32

Komps yllä, haisee paskalle.. Ei sopisi itselleni, mutta nuo yksittäiset juhlat eivät olisi se ongelma vaan sinun ignooraamisesi uutena puolisona ja tuo ylimitoitettu viestittely exän ja vielä koko sukunsa kanssa. Sinua ei oteta vakavasti ainakaan vielä, ei edes miehesi toimesta ! Muuta tilannetta tietämättä sanoisin että ainakin askel sivuun ja mies vähän jahtaamaan tai epävarmaksi -jos ei ole suoraan monon paikka.

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   26.10.24 17:37:29

Viiskymppisellä, varsinkin miehellä, voi olla hyvinkin pieniä lapsia.
Tosi outo tilanne, en hyväksyisi. Sano, että lähdet mukaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.10.24 17:54:06

Sanoisin, että turhaa mustasukkaisuutta.
Aloittajan ja miehen suhde on tuore, alke kolme vuotta.
Sen exän siskon ja aloittajan miesystävän ystävyys voi olla vaikka vuosikymmeniä.

Mä olen ollut naimisissa mieheni kanssa yli 30 vuotta, ja edelleen olen tekemisissä exäni äidin, sisarusten, sisarusten lapsien (kaksi on kummilapsiani), ja hyvänen aika myös exäni ja tämän vaimon kanssa. Ja niin on miehenikin heidän ystävänsä.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   26.10.24 18:02:52

Pitkä suhde takana ja hyvät välit, tottakai juhliin mennään ja kutsutaan. Outo ettei aloittajaa kutsuta, onko jotain kränää tai turhaa mustasukkaisuutta/muuta vastaavaa käytöshäiriötä jollain tuossa sakissa?

Päivämäärä:   27.10.24 15:54:14

No jos kumppania ei ole kutsuttu niin ihmettelisin. Miksi mies haluaa mennä edes kun sinua ei kerran kutsuttu jos muut perheestä menee? Voiko mies kysyä että voitko sinäkin tulla? Jos ei, niin miehenä en minäkään lähtisi!

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   27.10.24 16:07:48

Ex-sukulaiset?

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   27.10.24 16:36:53

No mä olen exän siskon kanssa vielä joskus jutuissa. Kun oltiin siellä päin matkoilla nykyisen mieheni kanssa niin kävin kylässä ja vietettiin iltaa saunoen. Seurustelin hänen veljensä kanssa 5 vuotta ja tästä on kuitenkin 15 vuotta aikaa. Silti yhä ollaan ns hyvänpäivän tuttuja. Hän on kiva ihmisenä, eikä exässäkään mitään vikaa ole mutta oli vain väärä mies minulle. Ei aina tarvitse erotessa draamailla…

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.10.24 16:44:00

Jos miehelläsi ja hänen exällään on yhteisiä lapsia, niin mikseipä hän kuuluisi edelleen exän sukulaisten lähipiiriin. Toki ikävää, ettei aloittajaa ole kutsuttu.

Lähettäjä: Välimuisti ? 
Päivämäärä:   27.10.24 16:49:08

Jos ei sinua ota mukaan ei olisi asiaa mennä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.