Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaurisniemen eläinkoti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.24 12:47:29

Olipa yllättävää, ettei ole löytynyt ”vuokralaista” maksumieheksi ja työorjaksi, kun nyt etsivät uutta, ”sopivampaa” paikkaa eläinkotitoiminnalleen. Huhhuh.

Re: Kaurisniemen eläinkoti

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   26.10.24 15:44:52

Kieltämättä toiminta on vaikuttanut alusta alkaen aika kestämättömältä. Jokainen postaus uhriutumista ja rahankerjuuta ja pitäjällä einpysy enää langat käsissä. Kyllä se eläimille on armollisempaa saada nappi otsaan kuin päätyä varattomalle "pelastajalle". Hyvä tahto tietenkin toiminnan takana, ymmärrän sen. Jos olisin miljonääri, niin voisin pitää itsekin liudan eläimiä ja palkkaisin työvoimaa avuksi. Elämä vaan harvan kohdalla toimii niin.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.10.24 08:27:35

Eläinkodit kauniita ajatuksia mutta eihän se toimi .

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   1.11.24 10:04:20

Kävin katsomassa ja kuuntelemassa youtube-videon eilen. Olin ajatellut ehdottaa osaa tilastamme heille vuokralle, mutta pakko perääntyä, koska videolla hän edellyttää että laitumet ja muut rakenteet valmiina plus vuokranantajan pitää huolehtia kaikista tiloista ja tämä yhdistysrouva järjestää vain hevoskoulutusta. Todella epärealistista. Kyllä pitää itse tehdä paljon aina kun pitää tilaa. Näin se vain on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.11.24 10:28:15

Oman harrastuksen rahoittamista muiden lahjoituksilla nämä eläinkodit pitkälti ovat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.11.24 10:30:35

Lahjoituksilla ja kannatusjäsenmaksuillahan kaikki eläinsuojeluyhdistykset toimivat, mutta se kannatuspohja ja sitä myöten rahoitus pitää olla rakennettuna ennen kuin toimintaa laajennetaan kalliita tiloja ja hankintoja vaativiin suuntiin. Tässä on menty perse edellä puuhun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.