Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seurustelu ja ytävien katoaaminen

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   26.10.24 12:39:46

Ekaa kertaa olen alkanut seurustella nyt viiskymppisenä ja yllätyin miten ystävät katoavat. Ennen totesin, että ystävät katoavat, kun alkavat viettää pariskuntailtamia. Noh, nyt olen yksinäisempi kuin koskaan. En vietä aikaa puolisoni kanssa, mutta eipä tässä muutakaan tekemistä ole. Jos ja kun joku muu johonkin lähtee, olen kärppänä messissä.
Tulee kyllä vähän sellainen olo, että säälistä on sinkkuna pyydetty mukaan.

Re: Seurustelu ja ytävien katoaaminen

Lähettäjä: Jop 
Päivämäärä:   26.10.24 12:55:16

Voiko olla että ystäväsi eivät pidä uudesta kumppanistasi? Joko he eivät ole oikeita ystäviä tai jos näkevät kumppanissasi vain ison red flagin ja eivät halua viettää aikaa teidän/sinun kanssasi siksi?

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   26.10.24 13:03:55

Oma paras ystäväni otti minuun etäisyyttä, kun aloin seurustella mieheni kanssa. Ihmettelin tätä kovasti ja koin surua, mutta sitten kerran juteltiin asiasta suoraan ja paljastui, että hän itse oli elänyt vain suhteessa jossa mies on kieltänyt naista pitämään yhteyttä ystäviin. Se oli hänen ainoa kokemuksensa parisuhteesta ja hän kuvitteli että se on normaalia ja kaikilla homma menee niin. Siksi oli ajatellut, että minäkään en enää voi tavata tai jutella kavereilleni kuten ennen eikä halunnut aiheuttaa minulle ongelmia pitämällä yhteyttä. Olin ihan järkyttynyt kun kuulin tuosta. Mutta samalla olin myös todella helpottunut että hän kertoi, jotta sain hänelle talttua päähän ettei sellainen ole normaalia ja hän ymmärsi miten väärin häntä oli kohdeltu. Eli joskus taustalla jollain voi olla vaikka ihan tällaistakin.

Lähettäjä: vaisto 
Päivämäärä:   27.10.24 22:10:45

Ystäväsi tietävät uudesta kumppanistasi jotain, mitä sinä et tiedä.

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   27.10.24 23:06:24

Miten se uusi kumppani ja siitä jotain tietäminen liittyy ystävyyssuhteeseen? En raahaa sitä mukanani enkä puhu siitä. Minä en muutu 2 in 1. Nyt vain oletetaan, että en tarvi enää seuraa...

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   28.10.24 10:47:52

Kerrotko kaikki ystäviesi asiat kumppanillesi? Itse lakkasin tästä syystä kertomasta omista asioistani parhaalle ystävälleni. Juttelen vain turhanpäiväisiä pikkujuttuja nykyään.

Lähettäjä: Mitä? 
Päivämäärä:   28.10.24 12:32:32

En nyt ymmärrä aloitusta. Kun aloittaja on ollut sinkku ja ystävät parisuhteessa, ei aloittajaa kutsuttu mukaan pariskuntailtoihin.

Silti aloittaja on kutsuttu säälistä sinkkuna mukaan pariakuntailtoihin.

Nyt aloittaja on parisuhteessa, mutta aloittaja ei halua viettää aikaa puolisonsa kanssa ja odottaa edelleen henkilökohtaisia kutsuja (ilman puolisoa) ystävien pariskuntailtoihin?

Onko aloittaja itse tutustuttanut uuden puolisonsa ystävien puolisoihin? Onko aloittaja kutsunut ystävänsä puolisoineen aloittajan luo pariskuntailtaan, jossa paikalla on myös aloittajan uusi puoliso?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.