Lähettäjä: Huono äitikö
Päivämäärä: 26.10.24 08:53:10
Mitä mieltä olette valjaista lapsella? Olen itse aiemmin katsonut ehkä hieman oudoksuen, jos olen nähnyt lapsella valjaat ja "talutushihnan". Nyt kuitenkin tilanne on se, että meillä on 2,5v lapsi ja alle vuoden ikäinen. Minulla välilevynpullistuma, joka oireilee niin että kävely on hidasta ja välillä toisesta jalasta lähtee tunto, enkä saa sitä lainkaan nousemaan maasta. Meillä on nyt ollut useampi tilanne, kun ollaan lasten kanssa oltu ulkoilemassa että tämä reilu 2v ottaa jalat alleen ja ei pysähdy vaikka mitä huutaisi. Viimeksi eilen, olimme omalla pihalla ja pienempi hiekkalaatikolla, isompi touhusi vieressä omiaan. Sitten päätti lähteä juosten autotietä kohti, pääsin kyllä pikaisesti hiekkalaatikolta itse ylös mutta kun olisi pitänyt perään juosta, jalka ei liikkunutkaan ja olin täysin jumissa. Lopulta pääsin liikkeelle ja isomman perään mutta samalla jäi tämä vuoden ikäinen hiekkalaatikolle yksin hiekkaa syömään. Vastaavia tilanteita on nyt tapahtunut liian usein, esikoinen päättää lähteä eikä usko mitään. Itse en ehdi kunnolla perään. Olen vakavissani miettinyt valjaiden hankkimista, jotta ulkoilu olisi meille kaikille turvallista. Leimataanko minut kylällä nyt aivan hulluksi ja huonoksi äidiksi, jos ulkoilen taapero hihnassa kiinni?
|