Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies ei herää vauvan huutoon/joudun olemaan yön2

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   26.10.24 06:15:19

Ensimmäinen: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=9828080&t=9828080#bottom

Oli pakko tulla päivittämään kun olen niin iloinen :D kyllähän tuo mies sitten heräili kun näköjään pakko oli. Aluksi hän aatteli että valvoisi koko yön kun pelkää ettei herää mutta ehdotin että kokeillaan nyt kun minäkin tässä varuilta olen. Aamuyöstä aloin auttelemaan syöttämisessä kun tuntui että rinnat räjähtävät mutta tuolloin mies oli aluksi jo vauvan kanssa. Ainut vaan että nyt ei syönyt kuulemma niin hyvin pullosta mitä aiemmin mutta söi kumminkin.

Re: Mies ei herää vauvan huutoon/joudun olemaan yön2

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.24 07:31:53

Hyvä! Oli siis alitajuinen juttu?
Ihanaa että nyt sinun ei tarvitse stressata ja mies voi tehdä osansa.

Re: Mies ei herää vauvan huutoon/joudun olemaan yön2

Lähettäjä: AveMaria 
Päivämäärä:   26.10.24 07:35:55

.: ilmeisesti. Tosin ensimmäinen herääminen meni niin että vauva ehti jo itkemään ja itki aika kauan että sai taas uneen. En siis ihmettele jos syöminen on tuolloin huonoa jos vauva kerkeää jo menemään siihen raivo-moodiin. Mulla ei oo ollut ongelmia kun oon herännyt jo siihen että vauva alkaa olla levottomampi ja kieli lipsuttelemaan niin oon hänet ruokkinut siten että on puoliunessa. Tässä moodissa saanut myös vaipan vaihdettua ja vauva nukahtanut heti. Mutta... eiköhän noi nyt pärjää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.