Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä seksissä sattuu?

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   25.10.24 23:16:49

Mikä seksissä sattuu? Kuuluuko kipu nautintoon?
Miehet?
Naiset?

Mietin vaan, kun moni on kirjoittanut kokeneensa kipua, niin miksi ihmeessä? Olen kyllä itsekin. Oletko sinä ollit se satuttava osapuoli?

Re: Mikä seksissä sattuu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.24 08:18:17

Naisen liika tiukkuus, siis reijän

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.24 08:28:41

Valtaosa kivusta on negatiivista, kipu voi olla hyvä lisä seksiin vain jos se on sovittua ja tarkoituksellista. Emättimen kivut ei koskaan lisää nautintoa. En aio suostua enää koskaan yhdyntään isopeniksisen miehen kanssa, oli se miten kiva tyyppi vaan.

Lähettäjä: Kolomekymppinen 
Päivämäärä:   26.10.24 08:32:53

Mies: työntö lipsahtaa johonkin suuntaan ja penis pääsee vähän vääntymään tai tökkäämään vaikka lantionpohjan luihin. Esinahka venyy liikaa, vaikka liian vähäisen liukkauden vuoksi.

Nainen: lantionpohjan lihaksiston jumit, jolloin niihin osuminen jossain kulmassa, nopealla tahdilla tai liian kovasti tekee kipeää. Liian vähäinen liukkaus alkaa sattua limakalvoihin.

Tässä nyt muutama joita on ollut meidän suhteessa.

Lähettäjä: lei 
Päivämäärä:   26.10.24 08:37:56

”En aio suostua enää koskaan yhdyntään isopeniksisen miehen kanssa, oli se miten kiva tyyppi vaan.”

Olen miettinyt tätä samaa, liian iso on nou nou. Siitä on nautinto kaukana, kun joutuu kokemaan kipua ja pelkäämään jokaista työntöä, että kuinka paljon tulee sattumaan.

Päivämäärä:   26.10.24 09:01:16

Todella usein se johtuu siitä, että mies on liian raju tai nainen ei ole edes kiihottunut, jolloin kuivat limakalvot hankautuvat ja lihakset pistävät vastaan. Kun on niin paljon sitä asennetta, että seksissä on kyse miehen nautinnosta ja naisen kuuluu vain antaa, niin tätä tapahtuu usein. Iso osa naisista on painostettu aloittamaan seksielämäkin aivan liian aikaisin vaikka ei vielä edes tunne halua seksiin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.24 09:33:09

Exän kanssa sisään työntyminen sattui melkeinpä aina. Olin kyllä märkä ja ihan rauhassa edettiin, mutta ei ehkä sitten sovittu yhteen. Nykyisen kanssa ei tätä ongelmaa ole eikä heidän vehkeissään kyllä kokoeroakaan juurikaan ole. No, vauhtamalla parani sekin asia.

Päivämäärä:   26.10.24 10:15:48

Liukkarilla lotraamisesta huolimatta tosi kivuliasta, kiihottunut ei koskaan kivun pelon takia.

Lähettäjä: Upi 
Päivämäärä:   26.10.24 10:34:01

Kolomekymppinen: enpä ole tullut ajatelleeksi lihasjumeja! Nykyisen miehen kanssa toisinaan tietyssä asennossa tuntuu pientä kipua/epämukavuutta, mutta ei aina. Lihasjumihan se voisikin olla syy! Kiitos! Silloin, kun tätä kipua on ollut, olen pyytänyt asennon vaihtoa, koska mun mielestä seksin pitää tuntua hyvältä. Mies ymmärtää tämän hyvin ja on itse samaa mieltä.

Muutoin mulle kipua saattaa tuottaa pitkässä sessiossa se mekaaninen ärsytys, ei ny hiertymiä tule, mutta paikat tulee aroiksi, kun pitkään jatketaan, vaikka muuten hyvältä tuntuukin. Tämä tosin tuntuu vasta jälkeenpäin.

Mies on joskus sanonut, että tekee kipeää, jos tosi kovana olevaa vehjettä taivuttaa liikaa alaspäin.

Lähettäjä: Jätkä 
Päivämäärä:   26.10.24 10:50:16

9/10 naisista on liian kovakouraisia.

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   26.10.24 10:58:38

Jätkä kertoisitko enmmäm? Täällä on aika paljon naisia, niin voisit auttaa aika montaa.

Päivämäärä:   26.10.24 11:18:01

Jos menkat tulossa parin päivän päästä niin olen melko kuiva alussa ja lopussa, eli pitkää seksiä en pysty harrastamaan silloin. Alakerta ei hirveästi lämpene vaikka mieli on täysillä innolla mukana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.