Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täti kieltä hevosta roikottamasta..

Lähettäjä: 41 
Päivämäärä:   25.10.24 19:45:57

Olen nyt törmännyt + 50v naisiin jotka komentaa koiraa tai hevosta, jos vehje on ulkona. Hämmennyn kun siitä aletaan huomauttelemaan eläimelle. Samat tädit ei voi pestä eläimen genitaali alueita koska ne on saastaisia. Eikö pesu ole kuitenkin tärkeä osa hevosen huoltoa. Itse ainakin pesen..

Re: Täti kieltä hevosta roikottamasta..

Lähettäjä: niin no 
Päivämäärä:   25.10.24 19:48:13

Sellaista on elämä. Kaikki ihmiset ei toimi ja ajattele kuin sinä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.10.24 20:02:35

Vähän nyt vaikuttaa keksityltä aloitukselta. Siis että eläimiä harrastavalle ihmiselle eläimen genitaalialue (se on yhdyssana) olisi niin saastainen, että sitä ei kehtaa pestä? Eikä tajuttaisi, että ei eläin mistään häveliäisyydestä ymmärrä? En oikein usko tätä, eiköhän tässäkin aloituksessa ollut tarkoituksena vain saada kaikki pilkkaamaan "tätejä".

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   25.10.24 20:11:54

Tädit ovat kokeneempia elinten näkijöitä ja pesijöitä kuin aloittaja voi arvatakaan. Siksi aloitus ei aiheuta mitään kauhistelua.

Päivämäärä:   25.10.24 20:39:39

Voi kuule tädit on kaivellu hevostensa vehkeistä niin paljon saastaa ja mönjää vuosien varrella ettei mikään ole uutta eikä kauhustuta enää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.10.24 20:46:39

Luuleeko täällä taas joku nippanappa 20 vuotias keksineensä seksin ja sukupuolielimet?

Orin ei kuulu munaa heilutella töitä tehdessä. Menee aivot ja korvat väärään päähän.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   25.10.24 22:42:50

Äitini teki tuota! Kielsi aina koiria.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   26.10.24 07:52:20

No totteliko ne koirat?

Päivämäärä:   27.10.24 13:21:52

Mua aina huvittaa nämä +55v naiset jotka komentaa koiriaan sanomalla pitkiä lauseita kuin lapselle. Usein tulee vastaan kirkuvia, haukkuvia pikkukoiria jotka yrittää vetää kimppuun ja nämä naiset vaan "Fifi ei saa vetää, ei ole ollenkaan kohteliasta tuollainen". Ihmekkös ettei koiraa ole koulutettu kun sitä koulutetaan kuin lasta :D

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.10.24 13:25:25

Höpö aloitus. Itsellä ikää ja tunnen paljon tätiratsastajia/ hevosenomistajia eikä heitä haittaa jos ruuna roikottaa.
Mutta pikkukoiralle puhuvia miehiä ja naisia - koirat ovat tietty kouluttamattomia ja räksyttävät kaikelle. Olen ihmetellyt itsekin että mikä järki puhua koiralle niin .

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.10.24 18:55:59

Ei me yli viisikymppiset olla idiootteja. Me tiedetään, että hevosilla ja koirilla on vehkeet ja mitä tarkoitusta varten ne ovat olemassa. Me on pesty niitä jo kun parikymppiset asiantuntevat hevosnaiset imi äitiensä tissejä.

Älkää nyt viitsikö. Ikääntyminen ei tee kenestäkään tyhmää. Eikä se pistä käyttäytymään typerästi. Jos joku käyttäytyy kuin kakara, on varmasti tehnyt sitä jo nuorena. Tai ainakaan ei ole ollut eläinten kanssa missään tekemisissä koko ikäänsä.

Itse olen 57 ja aloittanut ratsastuksen 8-vuotiaana. Hevosia olen omistanut 5, koiria 8. Älkää viitsikö täditellä jaa kertoa, ettei ole nähty yhtään ruunan vehjettä.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   27.10.24 19:35:44

Meidän koiraa auttaa ohituksissa, kun sille puhuu mahdollisimman paljon. Ihan sama mitä. Höpötteli kuulostaa rauhoittavammalta kuin yksittäiset vihjesanat ja pitää koiran huomion minussa. Vehjettään saa pitää ihan niin kuin haluaa. T. 48v täti ja puudeli

Lähettäjä: Ano 
Päivämäärä:   27.10.24 19:48:19

36v. täti täällä ja saatan tokaista koiralle, että "pistä p*ppeli piiloon". Äidiltä tarttunut, hänkin välillä sanoin noin.

Tiedän, ei siitä mitään hyötyä ole, kunhan höpöttelen. Muutenkin selitän koiralle ummet ja lammet, välillä esitän mitä koira vastaisi. Sama hevosen kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.