Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Coop mainokset

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   25.10.24 19:22:22

Hitto että ottaa päähän. Italialainen mummo tai pappa kokkaa jammaillen ja sitten siitä kuoriutuukin laiha nilkki joka kehuu Coopin tuotteita. Ihan periaatteesta jää nuo tavarat hyllyyn.

Re: Coop mainokset

Lähettäjä: Heta 
Päivämäärä:   25.10.24 19:48:38

Mä en myöskään ymmärrä, miten nykypäivänä on ok leimata kansakunta. Tässä tapauksessa sanotaan, että saksalaiset ovat pihejä. Tuleeko seuraavaksi toinen stereotypiamainos, jossa autoa kolaroi aasialainen nainen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.10.24 20:18:57

On niin oksettava mainos että. En tiedä pidetäänkö katsojia jo niin tyhmänä radiossa sekä televisiossa, että kaikenlaista pashaa suolletaan

Päivämäärä:   25.10.24 20:54:56

En myöskään pidä näistä mainoksista. Oikein korostuu se että tavara tulee ulkomailta, vaikka niin kai se oli rainbow-aikaankin mutta sitä ei tuolla tavalla tuputettu

Päivämäärä:   25.10.24 21:22:13

Höh, musta ne on hauskoja. Ihan suosikkimainoksia!

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   25.10.24 21:25:01

Eivät nuo vie voittoa Lidlin kammottavista sepustuksista. Ne pitäisi lailla kieltää, kuten koko huijari firma.

Lähettäjä: Missä? 
Päivämäärä:   27.10.24 01:09:52

Missä te näette noita mainoksia? Katsotteko vielä perinteistä telkkaria? Olen luullut, ettei suoratoistopalveluissa ole mainoksia. Katson perinteistä telkkaria 2 kertaa viikossa ja silloinkin vai Ylen kanavia. Nyt Ylellä on pyörinyt ”mainos” HD-telkkarin hankkimisesta. Ennen joulua varmaan alkaa pyöriä ”mainos” Lucia-keräyksestä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.10.24 02:28:41

^ järkyttävää varmaan, mutta kyllä: mulla on ihan aito tv kanavineen päällä. Ei ole mikään äly tv eikä mulla ole mitään suoratoisto/maksukanavia käytössä kun en niitä ehtisi kuitenkaan katsoa. Mulle riittää se että telkkari on pääasiassa taustaäänenä olkkarissa. Katson sitten sivusilmällä siitä ohjelmia ja noita mainoksia. Uusi telkkarikin pitäisi hommata kun ei tuossa ilmeisesti ne HD kanavat näy...

Päivämäärä:   27.10.24 08:06:09

Rakastan sitä mainosta, jossa mamma kokkaa. Se musiikki on aivan ihana.

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   27.10.24 09:29:27

Aika suuri osa mainoksista näyttää olevan nykyään halpatuotantoa. Henkilöitten ulkonäöstä päätellen kuvattu jossakin muualla kuin Suomessa.

Perinteistä telkkaria meillä katsotaan, ja nykyään näkyy vain 5 kanavaa. MT26 on kadonnut samalla kuin pari muuta. Maksullisia palveluja ehkä on, ehkä ei, kun perheen juniorit ovat hankkineet jotain sellaisia, joita voi katsoa meilläkin.

Lähettäjä: ^z^ 
Päivämäärä:   27.10.24 09:36:02

Ennen oli kaikki paremmin. Aitosennu muistaa vielä Fairymainoksen, jossa oli äidin pehmeät kädet ja tiskaamista pelkäävä pikku-vaimo.

Lähettäjä: tango 
Päivämäärä:   27.10.24 09:44:57

Mua ärsyttää se ikean mainos missä se tyyppi vinkuu kuin lemmenkipeä kollikissa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.10.24 10:10:14

Coopin mainokset typeriä.
Fairymainoksen muistan mutta en heikki kinnusen pesuvatijuttua.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   27.10.24 12:45:36

Hetkinen, eikö se Coopin tyyppi olekaan alankomaalainen? Oranssit hiukset ja pituutta niin, ettei ruutuun mahdu. Myönnän, etten ole kuunnellut sitä puhetta koskaan kovin tarkkaan, joten meni hyvin läpi hollannista. Ärsyttävä joka tapauksessa. Kokkaajalla hyvä boogie menossa ja sit tämä jantteri tulee huhuilemaan, että "haloo, ootko idiootti".

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.10.24 17:28:50

Ihanaa kun meidän telkusta näkyy vain itseostetut suoratoistot ilman mainoksia.

Lähettäjä: Wee 
Päivämäärä:   28.10.24 18:18:18

TodeLLA HOOOKOOOOOOOOO

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.