Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.10.24 19:21:05
Olin kerran yhdessä yhdistyksessä yhden kauden hallituksen jäsenenä. Riitti minulle. Minut haluttiin sinne, kun tiesin asioista aika paljon enemmän kuin puoletkaan muista. Mutta kun toin asioita esille perustellen (harrastusvälineistö oli suoraan 80-luvulta, silloin elettiin 2010-lukua), vanhat jäärät aloitti sen tytöttelyn ja vähättelyn. Kävinköhän neljässä kokouksessa ja totesin viimeisellä kerralla että ette te tänne tämän päivän tietoa selvästi oikeasti tarvitse ja minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa tämmöseen shaibaan.
Sitten se meni siihen että "me tytöt" kokoonnuttiin erikseen, kun hallituksen vanhat patut ikäänkuin ajoi loputkin naisväen pois kokouksista tytöttelyllä ja vähättelyllä. Pj oli täysin munaton, no olihan hän nainen, ja jostain @!#$ syystä lähti ukkojen völjyyn vähättelemään.
Kokoonnuttiin siis erikseen. Yksi "meistä tytöistä" oli vähän paremmissa väleissä noiden ukkojen ja pj:n kanssa ja vei ehdotukset perille ilman "meitä tyttöjä." Ilmeisesti tässä oli joku ikäongelma, kun hänen sanomana osa ehdotuksista jopa hyväksyttiin.
Kyllähän siinä oli pulinaa oman seuran järjestämisestä mutta ei se ottanut tuulta alleen. Ja kuten arvata saattaa, kennelkerho kyseessä..
Kyllä jatkossakin mun koulutuspalvelut ja talkootyöhenkisyys tuota porukkaa kiinnosti. Onneksi sitten tuli elämään suuri muutos ja muutin pois. Jäivät ilman orjaa, joka pyöritti koko sirkusta (olin aivan kaikessa mukana, jotta olisi harrastusta ja toimintaa).
Joo kiitos. Kyllä näissä on aina selkeä syy, miksi samat ihmiset pyörittää hommia ja hallituksissa on aina samat nimet.
|