Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies valehteli pituuden (OM)

Lähettäjä: sinkku 
Päivämäärä:   25.10.24 12:56:44

Kävin tindertreffeillä mukavan oloisen miehen kanssa, deittiäppsissä ilmoitettu pituus oli minua 15cm pidempi. Treffeille kuitenkin saapui nippa nappa omanpituinen ellei lyhyempikin tapaus. Miten iso punainen lippu asiasta valehtelu, lähtisitkö tokille treffeille?

Muuten oli oikeinkin mukavaa, mutta mistä kaikesta muusta sitten valehtelee..

Re: Mies valehteli pituuden (OM)

Lähettäjä: Käpä 
Päivämäärä:   25.10.24 12:57:31

Ei valehtelulle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.10.24 13:02:46

Jos valehtelee pikkuasioista niin valehtelee isoistakin asioista. Niin nähty.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.10.24 13:03:09

Kyllähän tuollainen itseluottamuksen puute ja epävarmuus (pituudesta valehtelu) olisi ainakin minulle melkoinen red flag.

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   25.10.24 13:05:10

Ei ole saanut muuten osumia. Typeräähän tuo on, mutta on sekin typerää että naiset valkkaavat miehiä pois jatkosta pelkän pituuden takia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.10.24 13:10:37

Vaikuttiko mies muuten mukavalta vai oliko se joku alemmuuskompleksien kanssa kamppaileva surkimus? Pituus ja sen kirjaaminen johonkin appiin on ihan se ja sama minulle, jos taustalla ei ole oikeita ongelmia.

Lähettäjä: Käpä 
Päivämäärä:   25.10.24 13:12:45

"mutta on sekin typerää että naiset valkkaavat miehiä pois jatkosta pelkän pituuden takia."
Jos se merkitsee naiselle niin se merkitsee.

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   25.10.24 13:22:11

Jos tuntuu että haluat tutustua häneen lisää, niin kysy, miksi ihmeessä hän valehteli pituutensa. Voi olla harmiton juttu ja tyyppi on muuten fiksu, tai voi olla että valehtelee muistakin asioista.

Päivämäärä:   25.10.24 13:24:19

Tulisi kyllä mieleen, että jos valehtelee tuollaisesta, niin mistä kaikesta muusta sitten myös valehtelee. Jos mies olisi ollut muuten mielestäni kiva, niin kysyisin varmaan suoraan, että kuinka pitkä olet, et miksi olit ilmoittanut xxx. Ja jatko sitten sen mukaan, miten mies vastaisi. Sitä haluaisi uskoa ihmisistä hyvää, niin mitä jos on käynyt vaikka vain näppisvirhe :D

Lähettäjä: Pascal Lemoine 
Päivämäärä:   25.10.24 13:26:57

Odotan innolla koska ketjuun saapuu joku MRA ja kysyy että whatabout painonsa valehtelevat naiset.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.10.24 13:27:25

....: no naiset antavat jo aika paljon miesten ulkonäöllisiä puutteita anteeksi verrattuna siihen, mitä miehet vaativat naisilta.

Kyllä minä, aloittaja, vielä uudestaan tapaisin miehen, jos muuten teillä on ollut mukavaa eikä pituuden puute ole ollut täydellinen turn off sinulle. Se olisi hyvä kuitenkin ottaa heti alkuun puheeksi, että noin yleisesti ottaen arvostat rehellisyyttä ja koska olet rehellinen itse, tarvitset myös yhtä rehellisen puolison.

Päivämäärä:   25.10.24 13:28:19

Tokihan se kannattaa tuoda esille jos itsellään on joku niin paha pituuteen liittyvä kompleksi meneillään, että kumppanin on pakko olla huomattavasti pitempi tai suhteesta ei tule mitään.

Lähettäjä: Pulu 
Päivämäärä:   25.10.24 13:35:52

Mulle tuli kans tällainen tapaus vastaan ja ihmettelin vaan, että miksi valehdella asiasta, joka tulee heti ilmi :D Eipä sitten tästä tai jostain muusta johtuen säväyttänyt ukko sen vertaa, että olisin jaksanut tuhlata aikaani yksiä treffejä enempää.

Lähettäjä: dmd 
Päivämäärä:   25.10.24 13:45:37

Valehtelu on iso turn off. Oli se valehtelun aihe mikä tahansa.

Ei minua haittaa, ettei mies ole korkeakoulutettu, hyvätuloinen ja pitkä. Mutta jos valehtelee olevansa tuollainen ja todellisuus on täysin päinvastainen, niin ihan sama miten ihana ihminen muuteen, mutta valehtelu on iso turn off.

Lähettäjä: karua on 
Päivämäärä:   25.10.24 13:52:48

Huomannut varmaan että oikean pituuden kertomalla ei mitään matcheja tule, joten yrittää nyt sitä taktiikkaa että jos kuitenkin pääsisi edes sinne treffeille asti ja voisi loistaa ja hurmata naisen muilla avuillaan, niin ehkäpä tämä katsoisi sitä pituusasiaa sitten läpi sormien. Vaikka kaikkihan me tiedämme, että sitä ei tule tapahtumaan. Naisethan ovat toki kautta sivu tehneet ihan samaa, laittaneet itsestään sopivan mairittelevista kuvakulmista filtteröityjä otoksia ja kuvailuja siinä toivossa että mies livenä sitten vähintäänkin sietää sen runsaan ylipainon.

Päivämäärä:   25.10.24 13:56:10

Typeräähän tuo on, mutta on sekin typerää että naiset valkkaavat miehiä pois jatkosta pelkän pituuden takia.

Ei ole typerää. Jokainen saa valita kumppaninsa niillä perusteilla kun parhaaksi näkee. Tämä mies voi olla oikein sopiva kumppani jollekin lyhyelle naisella tai sellaiselle jolle asialla ei ole merkitystä.

Itse olisi kääntynyt kannoillani heti tapaamisen alussa. Miksi jatkaa valehtelijan kanssa, oliko mikään tapaamisessa puhuttu edes totta.

Lähettäjä: Kraakku 
Päivämäärä:   25.10.24 14:00:02

Taas otettiin esille naisten ylipaino. Haloo, nyt on mies valehdellut!

Päivämäärä:   25.10.24 14:07:09

Onhan noita paljon miehissä, jotka valehtelee pituutensa. Itse niihin törmäsin aika-ajoin sinkkuna ollessa. Näissä oli muutenkin satusedän vikaa etteivät jatkoon päässeet. Myös nimen, iän ja lasten olemassaolo valehdeltiin miesten toimesta (lapset eivät minua olisi haitannut, mutta en arvosta sitä että ensin ollaan lapsettomia mutta viidensillä treffeillä käykin ilmi että lapsia on).

Löysin sitten nykyisen mieheni. Hän on saman mittainen kuin minä. Hän ei tosin missään vaiheessa valehdellut pituuttaan. Muutoinkin on rehellinen.

Kyllä asioista pitää olla rehellinen. Me ollaan mitä ollaan ja ne asiat tulee ennemmin tai myöhemmin ilmi.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   25.10.24 14:13:47

Kaverimiehen deittiprofiilissa luki pituus 180 cm, on 177 cm, ikä luki 37, vaikka on 40 v. ja luki että ei lapsia, no niitä on viisi eri naisten kanssa. :D

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   25.10.24 14:28:06

Huolestuttavaa että isoin valehtelu isoimmassa asiassa :D
Itse ottaisin esim 170 pitkän miehen oikein mielellään mutta en todellakaan miestä jolla on lapsia.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.10.24 14:30:44

Jos se on sinulle turn Off, niin sitten on.
Aivan sama, kun naiset laittavat normaalivartaloinen/-painoinen, ja treffeille saapuu ryhävalas.

Päivämäärä:   25.10.24 14:48:43

Pituus on siitä jännä juttu että suurin osa miehistä siitä tuntuu valehtelevan, ainakin lyhyet :D Ja tuntuu että ne vielä ite uskoo siihen. Esim. usein 170 ja risat miehet sanoo olevansa 180cm :') Mut se on kyllä vielä oudompaa jos valehdellaan reilusti pituudesta, joku 15cm huijaus kun ei jää enää huomaamatta...

Lähettäjä: Katti 
Päivämäärä:   25.10.24 15:15:14

Mun mies valehteli pituutensa, tosin sentin pari alaspäin :D
Olisikohan ilmoittanut pituudekseen about 168cm, vaikka oikeasti on n. 170cm. Sillä sai karsittua pois ne, joille miehen pituus on kovin tärkeä. Oli hän tosin merkannut tulonsakin alakanttiin.
Oli kuulemma käynyt tarpeeksi usein treffeillä, joissa huomasi että naisia kiinnosti vain varakkuus ja pituus.

Mulle pituus on ihan yksi lysti, pääasia on persoona.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   25.10.24 15:28:18

Ottaisin ihan mielelläni lyhyen miehen. Mielellään itseäni (157 cm) pidemmän, mutta jos tosissaan natsaa, niin miksei lyhyemmänkin. Mutta nuo pituuden takia huonoitsetuntoiset on nähty, ei kiitos.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   25.10.24 15:30:16

Valehtelijat ei jatkoon.

Päivämäärä:   25.10.24 16:00:18

Pisteet miehelle yrityksestä. Kuka edes kysyy kenenkään pituuksia.

Päivämäärä:   25.10.24 16:15:10

Nimenomaan, kuka kysyy? Toinen ilmoittaa sitten valheellisen arvon ihan oma-aloitteisesti.

Ei jatkoon, kielii sellaisesta kompleksista ja halusta valehdella että saa mitä haluaa että joo ei.

Lähettäjä: Muffe 
Päivämäärä:   25.10.24 16:18:17

En kannata valehtelua, mutta otan kantaa siihen, että jotkut miehet valehtelevat joitakin asioita "huonommiksi" (varakkuus, pituus, asema tmv.) sillä periaatteella, että on kyllästytty naisiin, jotka kiinnostuvat vaikka pitkästä, hyvässä asemassa olevasta miehestä. Alammeko me naisetkin sitten tulla treffeille hunnutettuina, ettei vaan mies perusta mieltymyksiään yhtään siihen, miltä näytämme? Miksi miehillä olisi oikeus asettaa joitain muitakin kuin luonnekriteereitä ja naisilla ei?

Kyllä minuakin miehissä kiinnostaa muiden asioiden ohella asema ja varakkuus, koska ne usein kertovat esimerkiksi siitä, että miehellä on kunnianhimoa, ehkä viisautta luotsata omaa yritystään menestykseen tai jotain muuta hyvää riippuen siitä, miten raha on saatu. Joku Lotossa rikastunut toope ei kiinnostaisi tai törpöt ylipäätään, olipa varakas tai ei.

Päivämäärä:   25.10.24 16:25:08

Miksi pitää laittaa perään vielä OM, kun kaikki päättelee varmasti jo ekasta sanasta, että on miehistä?? Sori, en vaan ymmärrä. Voisiko joku selittää?

Lähettäjä: Nene 
Päivämäärä:   25.10.24 16:45:21

"mutta on sekin typerää että naiset valkkaavat miehiä pois jatkosta pelkän pituuden takia."

Miksi? Kriteeri se on siinä missä miehen mielestä naisen paino. Miehet taitaa olla vähän liian tottuneita siihen, että naiselle kelpaa vaikka mikä mörssäri, ettei miehen ulkonäöllä ole niin väliä. No kyllä muuten on!

Päivämäärä:   25.10.24 17:31:05

Oliko sillä vain 12cm sen 15 sijaan vai mistä kiikastaa.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   25.10.24 20:11:54

Todennäköisesti ei ole viimeinen valhe siltä mieheltä

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   25.10.24 22:45:53

Parempi muutaman sentin alamittainen kuin muutaman kilon ylipainoinen.

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   25.10.24 23:01:13

Minä olen huijannut aina pikkasen merkityksettömissä asioissa, niin aikaa ei mene paljon hukkaan turhamaisten naikkosten kanssa.

Lähettäjä: Hemu 
Päivämäärä:   26.10.24 02:37:25

Luultavasti vain heikon itsetunnon omaavana halusi enemmän mätsejä, lyhyenä haastavampi niitä saada. En ehkä skippaisi yksien treffien jälkeen mutta saattaisin kysyä suoraan syytä valehteluun.
Itse deittailen miehiä ikäluokassa 40-60 vuotta ja heistä yli puolet valehtelee deittiprofiileissa ikänsä alaspäin. Luulevat että saavat tällä tavalla paremmin mätsejä.
Suurimmalle osalle olen suoraan sanonut että miksi valehdella kun naamasta jo kilometrit näkyy. Valtaosa kuvittelee itsensä nuoremman näköiseksi ; D…

Päivämäärä:   26.10.24 06:23:55

Omalla kohdalla mies valehteli pituutensa ja syyksi paljastui nyöhemmin huono itsetunto ja alemmuudentunne. Ei jäänyt pituudesta valehtelu ainoaksi asiaksi jolla puutteitaan yritti paikata.

Lähettäjä: taso 11 
Päivämäärä:   26.10.24 09:33:57

"Parempi muutaman sentin alamittainen kuin muutaman kilon ylipainoinen. "

Juu ei. Kääpiö on kääpiö, ja painolleen voi melko helposti tehdä jotain, pituudelle ei.

Päivämäärä:   26.10.24 09:42:00

Kaamean rumasti täällä ainakin puhutaan ihmisistä. On ryhävalasta ja kääpiötä sun muuta. Sitä se kertakäyttökulttuuri senssipalstoineen teettää. Pariutukaa luomuna ja tutustukaa ihmisiin avoimin mielin. Nämä senssipalstat ovat vain epätoivoisille.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   26.10.24 09:43:38

Jos valehtelee pituudestaan niin todennäköisesti sillä on asasta kompleksi. Mulla oli työkaveri, mies, joka oli arviolta just ja just 160cm pitkä. Jos jossain pituus tuli puheeksi niin ilmoitti aina olevansa 170cm XD Semmoset alkaa ennen pitkää huomautella jostain partnerin ulkonäköön liittyvästä jotta saisivat sille epävarman olon. Korkokengät saa ainakin unohtaa. Minä varmaan kysyisin että miksi valehteli asiasta mikä tulisi kuitenkin ennen pitkää ilmi. Vastauksesta riippuen sitten jatko tai ei jatkoon. Todennäköisesti kävisin koko profiilin läpi kohta kerrallaan jotta selviäisi mikä on totta ja mikä ei.

Itse olen pitkä ja on mulla ollut parikin itseäni lyhkäsempää poikaystävää. Kumpaakaan ei ole haitannut, suhteet päättyneet muista syistä.

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   26.10.24 09:50:52

Minulle kävi vähän toisinpäin.

Tapailin ihanaa miestä, mutta meidän tulevaisuuden suunnitelmat eivät kohdanneet (halusin lapsia ja hänen kiintiö täynnä). Näin hänet sattumalta tinderissä jonne oli laittanut 15cm lisää pituutta.
En koskaan kysynyt miksi. En koskaan saanut kuvaa, että hän olisi ollut pituudestaan epävarma. Mutta kai niitä matcheja on helpompi saada noin.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   26.10.24 10:30:00

Tunnen muutaman pitkän miehen jotka ovat sanoneet että osaa naisista tosiaan kiinnostaa vain pitkä mies.
Yrität jutella ja tutustua ja nainen vaan hokee ” tykkään pitkistä miehistä”.
Niin minäkin tykkään mutta nyt tapailen 177cm miestä. Ihan passeli kun itse olen 160cm.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.10.24 10:31:31

No ei jollain Tinderillä ole mitään tekemistä 90-luvun senssipalstojen kanssa. Tervetuloa nykyaikaan.

Lähettäjä: Wanha 
Päivämäärä:   26.10.24 10:35:12

"no naiset antavat jo aika paljon miesten ulkonäöllisiä puutteita anteeksi verrattuna siihen, mitä miehet vaativat naisilta."

Nojaa. Monesti näkee myös pareja ja voi vaan miettiä että mies on kyllä ulkonäöltään paljon tasokkaampi mitä nainen.

Lähettäjä: Boomeri 
Päivämäärä:   26.10.24 10:35:26

Pienestä kiukaasta voi lähteä kapakat löylyt!

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   26.10.24 15:03:04

Moni mies tuntuu uskovan olevansa muutaman sentin pidempi. Väittelevät asiasta vaikka maailman tappiin. Eikä oikea mittaistuloskaan tunnu asiaa korjaavan "kun silloin armeijassa mitattiin"

15 cm ei kyllä voi olla tämmöinen outous.

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   26.10.24 15:13:40

Valehtelija ei jatkoon, mutta.. pituus on iso juttu miehille ja luulevat ettei ketään lyhyttä halua tavata tuollaisessa apissa jossa vaikutus tehdään ulkoisilla asioilla, joten ymmärrän kyllä.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   26.10.24 15:40:57

En ole ikinä ollut tinderissä tai vastaavissa, mutta hämmästyin tätä ketjua lukiessani siitä, että syötetäänkö sovelluksiin tosiaan nykyisin jo tulotiedotkin hakukriteereiksi? Ikä, pituus, paino ja pankkitilin saldo, kyllä on raa'aksi mennyt deittailu :O

Päivämäärä:   26.10.24 22:17:29

LähettäjäTäti

Päivämäärä26.10.24 15:40:57

En ole ikinä ollut tinderissä tai vastaavissa, mutta hämmästyin tätä ketjua lukiessani siitä, että syötetäänkö sovelluksiin tosiaan nykyisin jo tulotiedotkin hakukriteereiksi? Ikä, pituus, paino ja pankkitilin saldo, kyllä on raa'aksi mennyt deittailu :O

Mietin ihan samaa!

Lähettäjä: Mayza 
Päivämäärä:   26.10.24 22:52:15

Paskanpuhujat ihan laidastaan luiskaan, ei mitään väliä vaikka olis kuinka olevinaan muuten mukava.

Päivämäärä:   26.10.24 22:57:27

Henk.koht. mulle ei oo miehen pituudella tai paksuudella merkitystä, mutta jos valehtelee olevansa 15cm pidempi, tai 50kg laihenpi, kuin todellisuudessa, niin ei anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä.

Noh, tästä syystä en koskaan käykään missään tinder treffeillä, vaan sovin treffit ihan muissa yhteyksissä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.