Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Perustan hautaustoimiston?

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   25.10.24 12:33:03

Hommia riittää lähitulevaisuudessa, kun hallitus vaatii sotealueita sopeuttamaan todella rajusti toimintojaan. Kahden edellisen vuoden alijäämät on katettava ja samalla hallitus leikkaa sote-sektorilta miljardin. Lakisääteisiäkään palveluja ei pystytä tuottamaan lain edellyttämissä määrin. Takuuvarmasti kuolleisuus pysyy korkeana, arkuilla ja kukkalaitteilla on kohta kova kysyntä. Kiitos Petteri ja Riikka, että mahdollistatte myös minun liikeidean menestymisen.

Re: Perustan hautaustoimiston?

Lähettäjä: Tynkkynen 
Päivämäärä:   25.10.24 12:41:16

Annat varmaan persuille ja kokkareille alennusta?

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   25.10.24 12:42:55

Onneksi noita ei olekaan kuin joka kaupungissa liikaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   25.10.24 12:48:24

Ihan mielenkiinnosta: montako vainajaa pitää olla per kk, että tuosta saa elantonsa?

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   25.10.24 12:48:42

Älä unohda lakipalveluja perunkirjoituksia varten.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   25.10.24 12:51:12

Eipä muute ole lainkaa helppoa, se on täyskartelli koko ala, jota liittonsa ohjaa. Arkuntekijöitä myöden!

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   25.10.24 14:27:08

Aika raflaavaa mutta voihan tuon noinkin nähdä. Maailmassa on paljon maita joissa ei pääse ilman rahaa hoitoon, onko heillä kuolleisuus normaalia korkeampi? Sote sekoilun ratkaisuja soisi löytyvän ja kansalaisten soisi pitävän huolta ihan itse terveydestä. nyt on sosialisti Sannat ja Liit oppositiossa, ei ole kaikille jaettavaksi kaikkea kivaa.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.10.24 21:26:14

"Mä" juurikin tämä, moni perinteinen hautaustoimisto lopettanut ei ole perilliset halunneet jatkaa toimintaa. Löysin ruotsalaiselta huutokauppakamarilta aivan ihanan vanhan kiinalaisen uurnan, Siellä on jo kissan tuhkat ja sinne mahtuu toinenki kissa ja koirakin ja vaikka minä. Hehe Temusta arkku ja joku tekokukkalaite ja uuniin :-D En kuulu kirkkoon eikä mulle tartte hautapaikkaa hommata saatikka kiveä tms. Tuhkat sitten mereen kun aika on.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.10.24 22:01:37

king size arkut myy varmaan

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.