Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaavamainen ja tylsä seksi.

Lähettäjä: Jukka 
Päivämäärä:   24.10.24 14:51:28

Yhdessä liki 29 v. Joo seksiä on 1-2 krt vk mutta, on vaan minun tehtävä kaikki ja puoliso vaan makaa ja läähättää, ja kun erehdyt pyytämään jotain muuta ei varmasti tee. Lopetanko vähäksi aikaa 1-2 kk kokonaan ja katson herääkö puoluson halut ruveta tekemään jotain vai, kokeilenko muita naisia.?

Re: Kaavamainen ja tylsä seksi.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   24.10.24 14:53:39

Kannattaa keskustella asiasta sen puolison kanssa. Ei syyttävästi, vaan haluja herättävästi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 14:58:52

Mitä haluat, mitä teet itse? Miten olette keskustelleet? Voisiko hän tehdä jotain mikä hänestäkin tuntuu hyvältä? Minkälaisesta seksistä hän pitäisi?

Jos halut ei vain osu yhteen, on siitäkin hyvä jutella ja vaikka sitten erota, jos asian kokee tärkeänä.

Ja miksi ajattelet että pihtaaminen auttaisi? Haluatko painostaa kumpoaniasi tekemään jotain mitä hän ei halua? Vai ajatteletko, että torjumalla kasvatat hänen itseluottamusta ja arvostuksen tuntua ja rohkeutta kokeilla?

Lähettäjä: kepa 
Päivämäärä:   24.10.24 15:05:20

Joo muita naisia vaan kokeilemaan ilman muuta. Sillä se kotona paranee, kyllä se vaimo osaa ajatuksesi lukea.

Ja onko tää sama aloitus taas täällä. Joka kuukausi kysyt samaa? Puhu nyt hyvä mies sille vaimollesi, äläkä täällä ventovieraille avaudu.

Lähettäjä: Pkm 
Päivämäärä:   24.10.24 15:06:14

Kuitenkin läähättää? Eli on elonmerkkejä ja tykkääkin?

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   24.10.24 15:14:24

Juu, samassa veneessä. Kerro mikä toimi?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   24.10.24 15:26:08

Mun täytyy sanoa, että niin epätoivoisesti en kaipaa seksiä, enkä yrittäisi pitää parisuhdetta hengissä, että tekisin kaiken työn ja mies vaan paikallaan.
Ja että se olisi sitä samaa aina.
Hoitelisin ite itteni ja etsisin uuden miehen. Tai viihtyisin sinkkuna.

Päivämäärä:   24.10.24 15:30:44

Miltä miehistä tuntuu toi ylipäätään? Jyystää naista ja saa tehdä kaiken itse, ilman mitään "vastavuoroisia" juttua?
Tai miltä tutnuu panna naista, josta humaa, ettei sitä kiinnosta tuon taivaallista, toivoo vaan, että se olisi pian ohi?
Tuleeko tyhjä ja tyhmä olo?
Niin mon inainen suostuu siihen vastoin tahtoaan.
Mä en ite pystyis ikinä jyystää miestä, josta tietäis/ huomais, että se vaan toivoo sen olevan nopeasti ohi. En ikinä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.10.24 15:31:02

Tsiisus, miten pihalla miehet ovatkin naisen seksuaalisuudesta.

Ei me naiset useinkaan haluta olla niitä, jotka haluaa keksiä ja sanella, mitä seuraavaksi tapahtuu. Meillä on luontainen taipumus mukautua siihen, mitä mies sängyssä meistä haluaa. Miten voisit itse olla kumppanillesi se inspiroiva Mies isolla M:llä, joka saa naisensa avautumaan ja antautumaan? Osaatko itse ottaa naisesta irti muuta kuin sen paikallaan huohottavan version, vai teetkö joka kerta samat totutut temput samassa järjestyksessä ja käytät aikaa max vartin?

Voisitko yllättää puolisosi vaikka ostamalla jonkun seksikkään asun hänelle ja sanomalla, että sinusta olisi upeaa nähdä se illalla hänen yllään ja ottaa hänet vaikka tavalla X? Tai voisitko kertoa, että näet märkiä unia siitä, kun hän tekee asiaa Y, koska hän on niin seksikäs ja kaunis?

Älä lähesty uuden kokeilua siten, että naisen pitäisi _suostua_ johonkin pyyntöösi kuin jossain lääkärin vastaanotolla, vaan muotoile se niin että tulisit hulluksi himosta, jos nainen tekisi pyytämäsi. Tai kokeile villiä korttia, tartu vaikka lempeästi hiuksista, näyki kevyesti kaulaa ja ota sitten mitä haluat.

Päivämäärä:   24.10.24 15:32:21

Ja siis pointtini on, jos seksi on kaavamaista ja tylsää, niin mies itse on siinä aivan avainasemassa.

Lähettäjä: km 
Päivämäärä:   24.10.24 15:36:52

"Voisitko yllättää puolisosi vaikka ostamalla jonkun seksikkään asun hänelle"
Paitsi että ei tätä. mies voi ostaa itselleen jotain seksikästä.
jos ostaa naiselleen niin voi olla väärän kokoinen tai saada naisen olon tuntumaan siltä, ettei kelpaa sellaisenaan vaan pitää olla niinku some-tyrkyt. Se voi olla herkkä alue, JOS ei aikaisemminkaan ole niihin sonnustautunut.

Lähettäjä: hanna 
Päivämäärä:   24.10.24 15:38:30

kauheen paljon seksiä 2 krt vkossa:) ei jaksais

Päivämäärä:   24.10.24 15:42:05

km: niin, no totta, olemme kaikki erilaisia. Itse ilahduin tosi paljon, kun sain lahjaksi sellaisen one size fits all -verkko-catsuitin. Oli aivan upea!

Mutta sitä voi toki myös puolisoltaan etukäteen kysyä, mitä tykkäisi tällaisista yllätyksistä tai mikä ylipäänsä saisi hänet tuntemaan olonsa haluttavaksi ja välitetyksi. Koska siitä se aina lähtee - kun toisella on sellainen olo, että hän on haluttu ja seksikäs, se lisää myös halukkuutta ja intoa kokeilla uutta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.10.24 16:04:24

No eikö lopputulos ole tärkein että molemmat läähättää ? No pääasia että kuitenkin pesää jaossa ettei tartte sentakia vieraita katella.
No pitäiskö kuitenkin keskustella asiasta. Taitaa kyl olla provo...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.24 16:12:33

Syttymisesta ja halujen kohtaamisesta tai kohtaamattomuudesta on muuten kirjoitettu ihan vastikään aika hyvin Hanna Markukselan kirjassa Parinvalinnan salaisuus. Suosittelen kyllä lukemaan jos haasteita sillä saralla on, vaikka sitten epäkiinnostavat osuudet yli loikkien.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   24.10.24 16:35:12

Pitkä avioliitto ja seksiä noin 1-2 krt viikossa. Olen mieheltä monesti kysynyt että mitä hän haluaisi että tekisin mutta ei meillä osaa tai halua kertoa. Mies saa minut kyllä tosiaankin läähättämään ja sanoo että nauttii kun minä nautin. Nyt kun luin tuon aloituksen rupesin pohtimaan että ehkä omassa aviovuoteessa on myös mies jonka mielestä on tylsää mutta ei osaa sitä sanoa.
Eli suosittelen puhumista.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   24.10.24 17:18:29

Mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Jos on alla, niin ei kovin kummoisiin pysty.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   24.10.24 18:15:39

Huomioitko vaimoa muutoin kun seksin yhteydessä? Moni nainen tykkää kun saa huomiota ja läheisyyttä ilman ajatusta että siitä seuraa seksiä.

Päivämäärä:   24.10.24 18:17:59

Kyllä minä olen kysynyt että mitä haluaa seksistä, tai mitä minä haluan tehdä. Ei on ei. Silloin ei paljon puhumiset auta. On ruvettava tekoihin jonkun muun kanssa, ja silloin nainen voi vaan syyttää itseään. Sanokaa muut naiset mitä sanotte, sitä saa mitä tilaa, eikös se jotenkin niin mene.

Päivämäärä:   24.10.24 18:19:14

Alotus kyl varmaan provo - veikkaan että sama näpytellyt joka keksi sen jälkiliukkaan jutunkin.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   24.10.24 18:45:25

No onko tässä Mikko muuttunut nyt Jukaksi ja taustalla edelleen se sama tarve panna peräaukkoon, johon vaimo on sanonut, että ei käy.

Jos tämä on (niin kuin kuulostaa) niin perustavanlaatuinen ongelma miehelle, on ratkaisu tyytyminen tilanteeseen tai ero, eikä
vieraissa käyminen.

Jukka ei nyt avaa tarkemmin mitä haluaa, mutta voisiko kyseessä olla sellainenkin asia, että se mitä Jukka haluaa, on naiselle epämiellyttävää tai jopa kivuliasta?

Päivämäärä:   24.10.24 18:46:21

2xseksiä on paljon. Puoliso ei varmasti halua noin usein vaan pakottaa itsensä siihen. Lieko provo koko aloitus.

Lähettäjä: Voisinollamuijasi 
Päivämäärä:   24.10.24 19:05:02

Minä kyllä useinkin olen maannut enemmän niin että mies tekee. Se, mitä suostun milloinkin tekemään johtuu sitten esimerkiksi siitä että kuinka veemäinen tai idootti mies on viime aikoina ollut. Ja esimerkiksi sinne perärööriin kun en halua aina koskettavan. Se on itselleni sellainen mesta että jos en halua sinne mitään, niin en halua ja päätäni ei käännä mikään. Tätä ei elämäni aikana tapaamani miehet välillä ole tajunneet. Se tunne nimittäin lähentelee vimmattua halua lähinnä potkaista miestä. Eli älkää miehet yrittäkö noihin "spesiaalipaikkoihin" oikeasti silloin kun nainen ei sillä päällä ole. Tunne kun se sormi on hakemassa sinne minne sitä ei haluta, on sanoinkuvaamattoman raivostuttava. Päätäni ei silloin käännetä.

Välillä se sitten on työnnettävä herne toisen nokkaan kun ei se nätisti sanominen auta. Yksi kerta sellainen ystävällinen " en halua sinne tänään mitään " ei välttämättä himoissaan olevalle miehelle mene kerralla jakeluun. Alkaa ruinaaminen.

Jos se tekee tylsän ja kaavamaisen panemisen ettei kakkosta saa ränkätä, niin aina voi etsiä muijan jonka peräluukku on aina avoinna. Mulla se ei ole, ei välillä pitkiin aikoihin. Ja minä en ala tässä iässä teeskentelemään ja väkisin yrittämään mitään.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   24.10.24 19:31:27

2 kert vko on kyllä paljon

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.10.24 19:45:00

1-2 kertaa viikossa on jo monelle suorastaan liikaa. Itse en syty niin usein kunnolla tekemään. On nimittäin muutakin tekemistä. Monelle se määrä on joku pakkomielle. Mieluummin panen kerran-kaksi kertaa kuussa KUNNOLLA, kuin vajailla haluilla väkisten 1-2x viikossa. Ihan kuin siinä kumppanissa ei muuta olisi kuin se mitä siinä ilman kuteita on.

Päivämäärä:   24.10.24 20:30:18

Veikkaan minäkin, että Jukka on tämä anaalihullu Mikko. Nämä jukat ja mikot voisivat naisten kiusaamisen sijaan mennä miehistä tykkäävien miesten treffipalstoille, sieltä löytyy tuon ruumiinosan puuhista oikeasti nauttivaa kumppania teille.

Päivämäärä:   24.10.24 20:35:48

Minä haluaisin rakastella puolisoani, kaikkineen suukkoineen hyväilyineen ym ym. Mutta peruspano ja munat pesuun on hänelle ok suoritus.

Päivämäärä:   24.10.24 20:42:47

Niin, mitä sitten tarkoitatkaan sillä ym ym ym-jutuilla. Itse kyllä pitäisin itseäni vähän tylsänä jos en esim haluaisi ottaa ikinä (pestyä) sladdia suuhun, olla päällä, kontillani, sivuttain. En kyllä niele mutta voin suuhun ottaa jos on ollut riidat vähissä. Anaalin jatkuvaa kärttämistä en vaan siedä. Voin tunkea miehen hanuriin mitä vaan ( paitsi naamaani jos vähänkään luulen että ei ole kunnolla pesty ), mutta omaani en. Eikä sinne mahdu ilman että tulee vaurioita. Tunnen kroppani paremmin kuin mieheni sen tuntee joten päätäni ei käänntetä.

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   24.10.24 20:45:09

Siis aloittaja valittaa, kun vaimo on lahna ja hötönetti on heti sitä mieltä, että Jukka on kakkosta vailla? Uskon, että jopa oma kiltti mieheni tylsistyisi, jos seksi olisi aina samanlaista, enkä osallistuisi siihen muuta kuin tarjoamalla reikää tyydytykseen.

Ja siis kenelle hyvässä parisuhteessa olevalle on 2 seksikertaa viikossa liikaa!?

Päivämäärä:   24.10.24 20:50:52

Ainahan täällä oletetaan kaikenlaista. Itse lähinnä nyt toin omia kokemuksia esille. Kyllä tuo anneliosasto tuppaa monelle miehelle olemaan sitä kiinnostavampi mitä nuivempi sen omistaja on sitä venyttämään.

Noista kerroista, silloin kun on töitä ja väsyttää ja kaikenlaista niin ei kahta kertaa laisinkaan kiinnosta. Nuoruus meni jo.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.10.24 22:28:27

Mietin sitä, että miks sinkkuna runkkaaminen on aina sitä samaa, tylsää ja kaavamaista ja silti ollaan tyytyväisiä, mut heti ku ollaaan tekemässä sitä toisen kanssa niin ei riitä että molemmat tyydyttyy vaaan sit pitää olla ties mitä sirkustemppuja.

Vannha kunnon läheisyys ja hellyys kunniaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.10.24 22:31:32

Sun muijas makaa lahnana koska ei oikeasti nauti. Ehdota jotain millä voisit tuottaa hänelle enemn nautinto ja unohda hetkeksi omat tarpeet

Lähettäjä: tyytyisit. 
Päivämäärä:   24.10.24 22:35:22

Muista että vaimosi ei ole sinulle minkäänlaista seksiä velkaa, ei kaavamaista tai muutakaan.

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   25.10.24 07:03:41

Aivan kuin tällä aloituksella olisi haettu vastauksia jotka olisivat vahvistaneet aloittajan halua kokeilla muita naisia.

Lähettäjä: Käpä 
Päivämäärä:   25.10.24 07:26:46

"On ruvettava tekoihin jonkun muun kanssa, ja silloin nainen voi vaan syyttää itseään."
Höpö höpö, kyllä voit ainoastaan itseäsi syyttää.
- tyydy
- jos et tyydy, ehdota avointa suhdetta
- Jos ei ratkaisua löydy, eroa.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   25.10.24 09:53:59

Auttaisiko puhuminen? Sellaisessa hyvässä hengessä? Kerrot myös itse mitä haluat jos se on vaan ollut ymmärryksestä kiinni?

1-2x vko tai enemmän on ainakin itselle ihan ok kunhan se ei ole joka kerta sellainen pari kolme tuntia kestävä sessio.

Mikään ei ole parempaa kuin pitkään kestävä seksi mihin kuuluu eri asennot, suukottelu, suuseksi, halailu ja ihan vain kainalossa oleminen seksin jälkeen ennen suihkua. :)

Peppujutut ei oo mun lemppareita mutta silloin tällöin sitäkin harrastetaan. Mies ei onneksi ruinaa kun tietää, että kalunsa on sen verran iso ettei sinne kovin usein ole asiaa!
Ja miksi sitten annan kakkosta jos en siitä pidä? Tiedän, että mies siitä nauttii. Hän antaa minulle nautintoa ja tyydytystä joka kerta niin miksi minä en silloin tällöin antaisi hänelle jotain mistä hän nauttii ihan extra-paljon?

Päivämäärä:   25.10.24 10:05:19

"Tiedän, että mies siitä nauttii. Hän antaa minulle nautintoa ja tyydytystä joka kerta niin miksi minä en silloin tällöin antaisi hänelle jotain mistä hän nauttii ihan extra-paljon?"

Ei se kyllä kovin hyvää kerro miehestä, että hän tekee sinulle, vaikka ns. suostumuksellasi, sellaisia seksuaalisia tekoja, joista tietää ettet niitä haluaisi vaan suostut vain miehen mieliksi. Ei tässä asiassa tuollainen vastavuoroisuus ole mitenkään reilua eikä aitoa vastavuoroisuutta, koska tuossahan toinen joutuu suostumaan sellaiseen mikä tuntuu pahalta. Vaikka kuinka sitten saisi toisista asioista nautintoa. Ne asiat mistä sinä nautit, tuskin aiheuttavat miehelle kipua tai vaarantavat hänen terveyttään (tämäkin on ihan todellinen riski ja voi tapahtua jo yhdestä kerrasta kun peräsuoleen tungetaan väärään suuntaan sellaista mikä ei sinne meinaisi mahtua, ja niitä vammoja ei sitten helposti korjatakaan, nykyään lääkärien vastaanotolle tulee paljon naisia, jotka ovat saaneet vaurioita kehoonsa tästä nykyajan seksimuodista), joten eivät nuo ole verrannollisia asioita. Kyllä se todella kertoo miehestä paljon, että hän nauttii tuskan aiheuttamisesta sinulle.

Lähettäjä: !! 
Päivämäärä:   25.10.24 10:36:10

En käsittääkseni sanonut, että se sattuu tai tuntuu pahalta.

Peppuseksi ei ole kertaakaan minuun sattunut en vain pidä siitä. Kukaan ei minua siihen pakota ja mies varmasti selviää ilman.

Riski tiedostetaan, että paikat voi hajota siksi sitä ei usein harrasteta. 2-4 x vuosi ehkä.

Päivämäärä:   25.10.24 10:36:54

Elä lähde mihinkään pelailuun vaan kerro suoraan mitä kaipaisit ja miltä sinusta tuntuu kun toinen ei halua miellyttää. Pyydä naistasi kertomaan miksi toimii näin, ehkä hänellä on hyvä syy? Et voi tietenkään pakottaa, mutta mielestäni toinen pitää ottaa huomioon ja edes yrittää löytää kompromissi. Kysy mitä sinä voisit tehdä toisin, mistä hän tykkäisi. Jos nainen sanoo että ei missään nimessä aio muuttua, sun täytyy hyväksyä se ja ilmoittaa että haluat joko käydä vieraissa tai erota...

Päivämäärä:   25.10.24 10:38:32

Tantra

Lähettäjä: hawlmhö 
Päivämäärä:   25.10.24 10:52:58

Onko vaimo aikaisemmin (tai koskaan?) ollut aktiivinen, osallistunut paremmin jne?

Lähettäjä: Martti 
Päivämäärä:   25.10.24 11:36:13

Kenkää ja vaihtoon tollanen eukko, näinhän naisetki asian ilmaisee!!!

Lähettäjä: Jukkapukka 
Päivämäärä:   25.10.24 11:40:08

Jukan pitää nyt itse miettiä mitä tekee väärin ja kuinka paska ja epäkiihottava se oma kroppansa on jos naisella ei ole mielenkiintoa enään ollenkaan hommiin.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   25.10.24 11:57:08

Jos Jukalla sanojensa mukaan on halua rakastella vaimonsa kanssa molempia tyydyttävällä tavalla ja haluaisi siihen sisältyvän myös muutakin läheisyyttä kuin sisään-ulos ja pesulle niin miettisin ihan kunnon puhumista Puhukaa muustakin kuin seksistä, kysy miltä teidän parisuhde hänestä tuntuu yleensäkin. Onko naisella nyt juuri jotain elämässään mikä haittaa?

Kiinnostaa siis myös se että nauttiiko se vaimo siitä seksistä kun aloittaja niin kovin puuhastaa? Kiihottuuko ja saako orgasmin? Vai tarkoittaako se kova puuhastelu sitä penetraatiota pelkästään?

Lähettäjä: Avaimet pöydälle 
Päivämäärä:   25.10.24 12:10:47

Annelia vaillahan Jukkapoika on. Tai poskihoitoa. Mites se oma hygieenisyys? Nuuskan syömä suu, vanha valkosipuli, viina ja refluksikuplat? Sissijuusto löysässä munassa ja kikkareet perskarvoissa? Pieret ja röyhtäilet?

Siellä on kaikenlaisissa ryttylöissä löysää ryppynarua tyrkyllä sen kun meet lirputteleen. Mutta avaimesi voit jättää tuohon pöydälle, kiitos. Ei tuu ikävä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.10.24 12:40:43

Miksi te soimaatte aloittajaa ihan asiallisesta kysymyksestä?

Jukka tosiaan puhuminen on kaiken a ja o.
Onko teillä suhteessa muuten läheisyyttä ja kauniita sanoja, siis ihan arjessa halailua, suukottelua jne ilman että se menee seksiin.
Itsellä exän kanssa parisuhde kärsi todella paljon siitä että vaikka seksi oli hyvää, niin mies ei koskenut minuun muuten.
Olisin halunnut läheisyyttä, halailua jne mutta sain vain seksiä ja se ei enää riittäänyt.

Jos vaimosi ei suostu puhumaan niin hän voi olla todella lukossa oman seksualisuutensa kanssa, hyvin monet ovat. Se miten sellaista saa avattua niin voi olla että siihen tarvitsee seksuaaliterapeuttia?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   25.10.24 12:48:35

Tuossa on todennäköisesti niin että vaimosi ei nauti seksistä yhtään, siksi haluaa että se on nopeasti ohi peeuskaavalla, voi sen aikana pohtia seuraavan päivän kauppalistaa tms. Tuohon ei auta oikein puhuminenkaan, kun ei ne vaimon halut puhumalla lisäänny yleensä.

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   25.10.24 12:54:12

Vaimosta tullut pihtari ei anna 1-2 kk.

Päivämäärä:   25.10.24 13:07:42

Kyllä ne halut voi lisääntyä tai löytyä uudelleen puhumalla. Mikäli suhteessa on jotain kitkaa mikä rapistaa haluja niin hyvä niistä on puhua. Mikäli naisella (tai miehellä) on vaikeuksia kiihottua niin siitäkin kannattaa puhua, voi olla kyse vaikkapa vaihdevuosista ja miehillä testosteronin puutteesta. Silloin kannattaa puhua myös lääkärille. Mikäli ihminen on lukossa seksuaalisuuden tai muun asian takia niin jollekin puhuminen kannattaa. Mikäli puoliso ei enää syystä x tai y kiinnosta pätkääkään niin onhan siitäkin parempi puhua ja tehdä sitten päätöksiä jatkaako liittoa vai ei.

Ja harva nainen tai mies rupeaa pihtaamaan huvikseen tai toisen kiusalla.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   25.10.24 13:47:51

Martti sen sanoi, lapikasta pyllyyn.
Ettekö naiset nyt sano niinkuin sanoisitte jos nainen täällä ruikuttaa seksin puutteestaan.
Kyllä se on jukkapoika silleen että vaikdevuosi oireita, pihtari tykkää räplätä yksikseen tai sillä on toinen miäs kiikarissa ja siks sulta pihtaa.
Jätä tuollanen ja laita kiertoon vaan niin vähemmällä pääset!!!!!!!! ;)

Päivämäärä:   25.10.24 14:13:30

Jos ei vaimo halua pussata niin onko hammaskalusto kuin peikolla ja hengitys haisee kuin kissanraato ?

Päivämäärä:   25.10.24 14:43:52

Vaimo voi myös olla epävarma siitä pitääkö aloittaja häntä viehättävänä. Naisilla on hirveät ulkonäköpaineet, miehet haukkuvat naisten ulkonäköä todella inhottavasti ja joka paikasta toitotetaan kuinka naisesta tulee täysin kuvottava eikö häntä voi enää kukaan mies oikeasti haluta kun hän ei ole enää nuori. Ole siinä sitten innostunut seksistä kun päässä on ajatus, että oikeasti se mies kuitenkin pitää vastenmielisenä ja kuvittelee tilalle jonkun nuoremman ja nätimmän.

Millä tavalla aloittaja puhuu vaimonsa kehosta, katseleeko muita, millä tavalla puhuu naisten kehoista ylipäänsä?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.10.24 14:54:12

Miten parisuhde voi? Onko edes mitään parisuhdetta vai vain yhdessä asuminen ja pari kertaa viikossa panemista? Ei todellakaan ole kivaa eikä tyydyttävää olla pantavana, jos muuten ei ole mitään yhteyttä, flirttiä, rakkautta.

Minun parisuhde on ihan pska, lähinnä koska miestä ei kiinnosta jakaa asioita puhumalla, ei istua vierekkäin, ei olla romanttinen tai leikkisä. Hän kyllä on seksissä oikein huomaavainen ja osaava, mutta em syistä tulen seksistä lähinnä vihaiseksi. Se on niin mekaanista ja typerää. Mies tekee monia asioita ja näkee vaivaa, mutta ilman tunnetta yhteenkuuluvuudesta sillä ei ole minulle mitään merkitystä, se vain saa minut sietämään häntä. Voin rehellisesti sanoa että jos hän tulisi avautumaan miten haluaa jotain temppuja ja suorituksia seksissä, sitten saisi kyllä olla ilman. Vaikka aiemmin minä olen meistä ollut se kokeilunhaluisempi. Nyt voin juuri ja juuri sietää sitä hydrauliikkatuokiota kunhan ei tarvitse vaivautua enempää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.10.24 15:24:38

Martti ja muut miehet. Voitte rauhassa fantasioida lapikkaalla, tuskin on vaimolle kummoinenkaan murhe kun pääsee asunnon sotkijasta ja huonosta seksistä eroon.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   25.10.24 20:20:39

Jukka ja muut miehet voi ihan itse nyt miettiä miksi se nainen edes suostuu seksiin. Ei yhtään kuulosta siltä että nainen sitä seksiä edes haluaa ja vielä vähemmän saa edes orgasmin. Ei nainen mikään seksi automaatti ole. Ja on varmaan oppinut että jos tekee jotain mistä mies todella nauttii niin mies laukeaa äkkiä ja se pienikin mahdollisuus että nainen seksissä ehtis etes jotenkin nauttia loppuu saman tien. Seksi hän loppuu siihen kun mies laukeaa ja nainen tuntee olevansa pettynyt ja käytetty. Kannattaa nyt Jukan miettiä vähän enempi tätä asiaa. Toki voi käydä niin että erotessa nainen löytää miehen joka oikeesti haluaa rakastella naista ja se läheisyys, rakkaus ja seksi on naiselle paljon enempi nautinnollista kuin se että on pelkkänä patjana vuosi kaudet.

Päivämäärä:   25.10.24 20:35:53

Nyt kaivattaisiin Jukka paikalle kuvailemaan mitä siinä seksihetkessänne tapahtuu? Ja mitä Jukka toivoisi että tapahtuisi.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   25.10.24 20:46:04

Jukalle tiedoksi että vaihtamalla paranee, usko pois. Minä olin pitkässä suhteessa ja seksi oli todella ykspuolista, Mitään läheisyyttä ei ollu joten lopussa piti laittaa jo liukkaria, en edes kostunut. Tuli ero ja vuoden päästä löysin uuden miehen. Alussa oli todella arka vaikka seksiä halusinkin. Sitten tapahtui jotain ihmeellistä ja aloin saada orgasmeja sarjoissa vaikka tunnin. Siis pitkiä ja syviä emätinorgasmeja. Joten todellakin, ota ero niin sinun naisella on mahdollisuus saada vielä ihana ja tyydyttävä seksielämä. Ja niin, ikää on nyt 50v.

Lähettäjä: Gkkcg 
Päivämäärä:   25.10.24 21:17:00

Kun on oltu pitkään yhdessä niin halut saattaa kadota. Eikä ne siitä yleensä enää palaa.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   25.10.24 21:34:53

Seksi hän loppuu siihen kun mies laukeaa ja nainen tuntee olevansa pettynyt ja käytetty. Kannattaa nyt Jukan miettiä vähän enempi tätä asiaa. Toki voi käydä niin että erotessa nainen löytää miehen joka oikeesti haluaa rakastella naista ja se läheisyys, rakkaus ja seksi on naiselle paljon enempi nautinnollista kuin se että on pelkkänä patjana vuosi kaudet."

Se jatkuva ruinaaminen, vaikka vain "vitsillä", vie kaikki halut. Liian kova muna luuta vasten sattuu saatanasti ja virtsaputki hankautuu. Helposti vain antaa, joska toisekle tulee hyvä mieli...vai tuleeko? En tajua, Miten voi toista satuttaa tietoissti? Hurmassa ei huomaa, mutta miettikää mihet kuinka tikkaatte/panette! Eikä auta, vaikka köytätte eri sanaa, kuten rakastelu.

Päivämäärä:   25.10.24 21:41:01

"Miten voi toista satuttaa tietoissti? Hurmassa ei huomaa, mutta miettikää mihet kuinka tikkaatte/panette! Eikä auta, vaikka köytätte eri sanaa, kuten rakastelu."
Tota mäkään en ymmärrä.

Päivämäärä:   25.10.24 22:07:16

Ja on varmaan oppinut että jos tekee jotain mistä mies todella nauttii niin mies laukeaa äkkiä ja se pienikin mahdollisuus että nainen seksissä ehtis etes jotenkin nauttia loppuu saman tien.

Juuri tämä! Se vitutus on jotain sanoin kuvaamatlnta, ja voi jatkua jopa pari päivää

Päivämäärä:   25.10.24 22:10:22

"Ja on varmaan oppinut että jos tekee jotain mistä mies todella nauttii niin mies laukeaa äkkiä ja se pienikin mahdollisuus että nainen seksissä ehtis etes jotenkin nauttia loppuu saman tien.

Juuri tämä! Se vitutus on jotain sanoin kuvaamatlnta, ja voi jatkua jopa pari päivää"

Komps komps

Lähettäjä: Paraneeko 
Päivämäärä:   26.10.24 14:24:26

Vaihtamalla?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.10.24 15:11:51

No vähintään omaa toimintatapaa kannattaa vaihtaa. Jos ei viitsi hoitaa suhdetta ja huomioida muuten kuin panemalla niin turha odottaa että vaimon pitäisi jaksaa edes sietää seksiä passiivisesti.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   26.10.24 15:14:20

Onneksi sekä kaavaton että kaavamainen äheltäminen on omalta kohdaltani taaksejäänyttä elämää. Kyllä näin on paljon mukavampaa. Terkkuja vaan Jukka vaimollesi.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   28.10.24 14:26:20

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 24.10.24 20:30:18

Veikkaan minäkin, että Jukka on tämä anaalihullu Mikko. Nämä jukat ja mikot voisivat naisten kiusaamisen sijaan mennä miehistä tykkäävien miesten treffipalstoille, sieltä löytyy tuon ruumiinosan puuhista oikeasti nauttivaa kumppania teille.

--
en ole tämän keskustelun alottaja. En oikein uskalla nykyään kirjotella tänne kun vastaanotto on niin hyökkäävää vaikka kuinka yritän olla asiallinen.

Päivämäärä:   28.10.24 14:47:47

Anaali-Mikko ei ole asiallista nähnytkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.