Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kummallinen italiaano

Lähettäjä: Suomilaano 
Päivämäärä:   24.10.24 00:23:50

Alkuun sanottakoon, etten kaipaa mitään oppituntia siitä miten minun ei tarvitse sietää kaikkea (en siedä), tai että italialaiset ovat sitä ja tätä (olen perehtynyt aiheeseen melko paljon) tai että pitäisi ottaa suomalainen (ei kiitos)
Täysin vapaaehtoisesti olen tekemisissä italiaanojen kanssa ja oikeasti pidän siitä, että asiat sanotaan suoraan, vaikkakin se draamailu on vähän rasittavaa. Minä kuitenkin pidän siitä, että on tunteita ja että ne näytetään. Minulle taas ehdoton ei on mökötys (hiljaa oleminen ja ignore, mykkäkoulu) ja sellainen epämääräisyys. "Joo on minulla tunteita juu... tykkään sinusta tosi paljon joo, ollut vaan kiireitä..."
Tuollaisesta en pidä sitten yhtään. Eli perinteinen suomalainen tyyli. Olen siis aivan todellakin vapaaehtoisesti tekemisissä italialaisten kanssa ja tiedostan, että asiat eivät ole useinkaan simppeleitä heidän kanssaan. En tarvitse oppitunteja.

Tämä italialainen halusi videopuhelussa nähdä tissini. Paljaat. En minä tuollaisesta pyynnöstä ylläty, vaan lähinnä ajattelen sen sellaisena että kokeillaan kepillä jäätä puolivitsillä. Se mistä hämmennyin oli italialaisen reaktio, kun kieltäydyin. Mies ei vain pystynyt hyväksymään asiaa ja menemään eteenpäin, vaan se perus italialainen temperamentti näkyi heti. Ei hän huutanut, vaan oli tosi turhautunut. Mietin hetken että onko meillä kielimuuri. Yritin siksi pysyä tyynenä. Tähän väliin sanottakoon, että italialainen väittää haluavansa parisuhteen. Ei myöskään olisi kovin loogista yrittää saada seksiä suomalaiselta, joka asuu Suomessa. Netti on pullollaan kaikenlaista materiaalia. Täällä on merkkirajoitus, jatkan pian...

Re: Kummallinen italiaano

Lähettäjä: Suomilaano 
Päivämäärä:   24.10.24 00:24:25

Vai olenko minä suomiaano. Juu, vaihdetaan nimeksi suomiaano.

Lähettäjä: Suomiaano 
Päivämäärä:   24.10.24 00:25:32

Sitten tuo jo selitti, että ei toimi, ei toimi, kun minä haluan vain piilotella ja vältellä ja olla varovainen ja "Kyllä ne naiset rannoillakin ovat tissit esillä." No vähän eri asia ehkä, ja sanoin tästä kyllä.

Päivämäärä:   24.10.24 00:26:27

Kaikesta tästä huolimatta hän lähettelee minulle pusuemojeita ja hokee ok:ta passiivis-aggressiivisesti.

Päivämäärä:   24.10.24 00:27:59

Minua hämmentää kun ollaan kuitenkin molemmat eurooppalaisia, enkä ole kirjaimellisesti IKINÄ törmännyt samanlaiseen mieheen. Kuten sanoin, ymmärrän jos joku puolivitsillä pyytää näyttämään tissit, mistä sitä tietää jos vaikka saisikin nähdä. Se ei mene kuitenkaan ymmärrykseeni, että rinnoistani tuli aivan kamala draaman aihe.

Päivämäärä:   24.10.24 00:33:37

Sitten se että ensin ollaan lopettamassa juttelua ja sitten laitetaan pusuemojia. Mitä ihmettä tuo nyt haluaa. Kai suomalaisen ajattelutavan mukaisesti minun PITÄISI perääntyä kauhusta kankeana ja todeta, että ovatpa italialaiset kamalia ja never again, mutta minä nyt vain oikeasti tykkään siitä miten erilaisia he ovat. Tiesin oikein hyvin, että he ovat draamailuun taipuvaisia. Ihmettelen vain miten vähän eurooppalainen voi ymmärtää toista. Meillä pitäisi olla aikalailla täydellinen ymmärrys toisiamme kohtaan. Eurooppalaiset ovat aika samanlainen joukko monella tapaa.

Lähettäjä: Gianluigi 
Päivämäärä:   24.10.24 06:58:58

Hanki apua, ota lääkkeesi.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.10.24 07:24:57

Lopeta, Miekkosnainen.

Lähettäjä: Pulu 
Päivämäärä:   24.10.24 08:04:49

Miekkosnaisen tunnistaa kyllä heti :D

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   24.10.24 09:31:30

What? Onko hötölässä merkkiraja? En ole koskaan kirjoittanut niin pitkää viestiä, että raja tulisi vastaan ja olen aika varma, että olen nähnyt pidempiäkin aloitusviestejä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   24.10.24 09:40:12

Olit nyt Miekkosnainen tai et, miehen käytös ei kuulosta hyvältä. Jos ei hyväksy naisen ei-sanaa, on todennäköisesti muutenkin kontrolloiva tyyppi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 09:51:12

Kyllä tuollaisesta miekkosesta kannattaa hankkiutua eroon.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   24.10.24 09:52:09

Lääkkeet!

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   24.10.24 09:56:16

Ihmeen epätoivoisia nämä, jotka sietävät miehiltä huonoa käytöstä ja ei voi vaan siirtyä eteenpäin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.24 10:11:54

Onpa sulla stereotypiat ja ennakkoluulot. Ei italialaiset ole suinkaan tuolaisia. Hyvin pienet erot on varsinkin Pohjois-Italian ja Suomen välillä.

Huonosti käyttäytyviä ihmisiä on joka maassa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 10:20:13

Tuolla tavalla käyttäytyvästä miehestä on syytä pysyä kaukana, oli minkämaalainen vain.

Mutta tämä Miekkosnainen on kyllä hämmentävä kirjoittaja. Onko hän siis ihan tosissaan vai ovatko ne jutut joksikin viihteeksi ja huumoriksi tarkoitettuja, eivät ne kyllä millään lailla hauskoja ole?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   24.10.24 10:26:38

Mä luulen, että kyseessä on joku vähän yksinäinen ja epävarma ihminen, joka nettielämällä saa sisältöä elämäänsä.

Toisaalta toivon, että olisi prototyyppi, niin ei olisi niin surullista. Onhan ne jutut aika viihdyttäviä omassa sekavuudessaan.

Lähettäjä: innostunut 
Päivämäärä:   24.10.24 11:58:38

Ai mä luulin että tää on pätkä jotakin Hertta-sarjaa :D

Lähettäjä: Hehheh 
Päivämäärä:   24.10.24 12:14:33

Toisaalta sama nahka kun nenän päässä. Ei nyt mitään live-keskusteluja miehen kanssa tissit paljaana. Mut saattaa hän joskus pyytää kuvan kun ei olla vähään aikaan nähty ja kyllähän siinä ehkä ne tissikuvat on se idea mitä hän haluaa ja ei minua haittaa että pyytää ja jopa laitankin hälle välillä. Jos hänen pv siitä piristyy niin mikä jottei.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   24.10.24 12:27:45

"Minulle taas ehdoton ei on mökötys (hiljaa oleminen ja ignore, mykkäkoulu) ja sellainen epämääräisyys. "Joo on minulla tunteita juu... tykkään sinusta tosi paljon joo, ollut vaan kiireitä..."
Tuollaisesta en pidä sitten yhtään. Eli perinteinen suomalainen tyyli."

Ei kai mökötys ole mikään perinteinen suomalainen tyyli :D Keskustelutaidottomia ihmisiä löytyy kyllä ihan kaikista kulttuureista.

Ja ihan samalla tavalla kaikista kulttuureista ja kansallisuuksista löytyy naisia esineellistäviä mulkeroita, kuten tässäkin tapauksessa. En voi ymmärtää, miksi kukaan sietäisi toiselta huonoa käytöstä. Jos joku on jo tapailuvaiheessa tuollainen, niin tuskinpa se tulee muuttumaan.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   24.10.24 12:28:55

Italia on aika.. noh, sellainen ei niin kehittynyt maa näissä naisten asioissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.