Lähettäjä: Suomilaano
Päivämäärä: 24.10.24 00:23:50
Alkuun sanottakoon, etten kaipaa mitään oppituntia siitä miten minun ei tarvitse sietää kaikkea (en siedä), tai että italialaiset ovat sitä ja tätä (olen perehtynyt aiheeseen melko paljon) tai että pitäisi ottaa suomalainen (ei kiitos)
Täysin vapaaehtoisesti olen tekemisissä italiaanojen kanssa ja oikeasti pidän siitä, että asiat sanotaan suoraan, vaikkakin se draamailu on vähän rasittavaa. Minä kuitenkin pidän siitä, että on tunteita ja että ne näytetään. Minulle taas ehdoton ei on mökötys (hiljaa oleminen ja ignore, mykkäkoulu) ja sellainen epämääräisyys. "Joo on minulla tunteita juu... tykkään sinusta tosi paljon joo, ollut vaan kiireitä..."
Tuollaisesta en pidä sitten yhtään. Eli perinteinen suomalainen tyyli. Olen siis aivan todellakin vapaaehtoisesti tekemisissä italialaisten kanssa ja tiedostan, että asiat eivät ole useinkaan simppeleitä heidän kanssaan. En tarvitse oppitunteja.
Tämä italialainen halusi videopuhelussa nähdä tissini. Paljaat. En minä tuollaisesta pyynnöstä ylläty, vaan lähinnä ajattelen sen sellaisena että kokeillaan kepillä jäätä puolivitsillä. Se mistä hämmennyin oli italialaisen reaktio, kun kieltäydyin. Mies ei vain pystynyt hyväksymään asiaa ja menemään eteenpäin, vaan se perus italialainen temperamentti näkyi heti. Ei hän huutanut, vaan oli tosi turhautunut. Mietin hetken että onko meillä kielimuuri. Yritin siksi pysyä tyynenä. Tähän väliin sanottakoon, että italialainen väittää haluavansa parisuhteen. Ei myöskään olisi kovin loogista yrittää saada seksiä suomalaiselta, joka asuu Suomessa. Netti on pullollaan kaikenlaista materiaalia. Täällä on merkkirajoitus, jatkan pian...
|