Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko vaistonne koskaan pettänyt?? OM

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   23.10.24 23:42:44

Tiedätte varmaan SEN tunteen että mies tehnyt / tekee jotain, mitä salaa. Onko teillä tämä tunne miehen sikailuiden epäilemisestä koskaan pettänyt?

Re: Onko vaistonne koskaan pettänyt?? OM

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   23.10.24 23:55:07

Ei.

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   23.10.24 23:55:30

Ei.

Lähettäjä: Ks 
Päivämäärä:   23.10.24 23:57:06

Ei

Lähettäjä: Gjk 
Päivämäärä:   24.10.24 00:00:54

Eipä ole täälläkään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 00:10:15

Ei.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   24.10.24 00:21:45

Miehistä ei kokemuksia, mutta ihmisistä juu...

EI, ei oo pettäny koskaan (ON). Ihan ulkopuoliset on sen sijaan syyttäneet mua aiheetta isoistakin asioista. Läheiset tienneet nämä aiheettomiksi. Mutta pienissä piireissä tuokin on tapa kostaa tai aiheuttaa vahinkoa.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   24.10.24 00:28:47

Eipä ole pettänyt, mies on!

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   24.10.24 00:42:27

Mustasukkaisuuteen taipuvilla ihmisillä jotka ite pettää vaisto pettää miuten aina. Mutta se toivottavasti eri asia.

Lähettäjä: Kaisu 
Päivämäärä:   24.10.24 00:50:18

Ystäväni on miehestään sairalloisen mustasukkainen ja hänen vaistonsa sanoo milloin mitäkin kummallista.

Lähettäjä: M ei omalla 
Päivämäärä:   24.10.24 01:04:03

Olen keskiverto tai vähän tavista parempi pokerinpelaaja. En petä. Mutta jos pettäisin, en muuttaisi käytöstäni piiruakaan. Olisin just niinku ennenkin. Aika paljon palaisi yhteisiä rahoja mun "polttamiseen" ja ero vois olla hyvin lähellä jos mun rahoja olis sellaiseen toimintaan käytetty. Emäntä sais vähintään jäädä kotiin ku lähen poikien kaa reissuun.

Lähettäjä: Mei 
Päivämäärä:   24.10.24 05:41:21

"Olen keskiverto tai vähän tavista parempi pokerinpelaaja. En petä. Mutta jos pettäisin, en muuttaisi käytöstäni piiruakaan. Olisin just niinku ennenkin."

Jokainen pettäjä ajattelee samoin. Ne on ne pienet nyanssit, ilmeet, eleet, äänensävyt, sanat ym, jotka osuvat naisen vaiston tutkaan joka kerta.

Vaisto on ollut joka kerta oikeassa. Se todistustaakka on ollut onhelma, koska mitään konkreettista ei välttämättä ilmene lainkaan, ainakaan mitään mistä ei selittämällä selviäisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.24 08:04:48

Ei

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.10.24 08:12:07

Kerran. Mieheni äidillä todettiin syöpä ja tästä tiesi vain hänen perhe. Miehelleni tämä oli kova paikka ja vietti paljon aikaansa perheen kanssa. Silloin luulin että hällä on joku muu, kun en yllättäen enää ollutkaan tärkein ja aikaa alkoi kulua suhteettoman paljon kotona ja oli kokoajan kireä ja hiljaa, ei puhunut enää asioistaan. Hän palasi omaksi itsekseen heti kun sai äidiltään luvan kertoa syövästä eikä joutunut salailla.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.10.24 08:14:12

No on tietysti joskus.

Lähettäjä: Kä 
Päivämäärä:   24.10.24 08:15:25

Mä jätin yhden miehen, koska vaisto varoitteli koko ajan.
Loppujen lopuksi oli ihan sama tekikö jotain vaiko ei.
Se tunne oli ja pysyi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.24 08:23:52

"Olen keskiverto tai vähän tavista parempi pokerinpelaaja. En petä. Mutta jos pettäisin, en muuttaisi käytöstäni piiruakaan. Olisin just niinku ennenkin."

On eri asia pelata pokeria kuin elää valheessa 247. Myös vihjeet ovat erilaiset. "Pokerinaama" on jo oma maskinsa, joka paljastaa.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   24.10.24 09:05:00

Vaisto ei ole pettänyt, mies on.

Lähettäjä: Jaska The Paska 
Päivämäärä:   24.10.24 12:02:51

Vaisto ei ole pettänyt, vaimo on, siis ex.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   24.10.24 12:10:04

Naisen vaisto on ylivoimainen, se ei petä jos on ihan täysjärkinen noin muuten.

Vaikka pettäjä YRITTÄÄ olla normaali, sen näkee. Nainen huomaa sen sadasosasekunnissa, ja jos ei huomaa, niin on tyhmä.

Lähettäjä: Rr 
Päivämäärä:   24.10.24 12:14:40

En tiedä. Olin varma että miehellä on joku toinen ja pistin sen pihalle. Sanoi kyllä että ei ole, mutta sitten vissiin vaivasi joku muu. Ei olis ollut syytä enää siinä kohtaa valehdella, ihan hyvissä väleissä kuitenkin silleen erottiin. Eikä ole vieläkään ilmestynyt ketään uutta, erosta pari vuotta.

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   25.10.24 00:25:23

Ei, kannattaa luottaa vaistoon.
Vain mielikuvitus on rajan miehillä näissä pettämisjutuissa.
Naiset usein kuvittelee, että pettäminen tapahtuu iltaisin, tai jossain kännireissulla poikien kanssa.
Monet miehet kuitenkin pettävät ihan päiväsaikaan, vaikka ruokatunnilla, tai sitten vaimon meikatessa hotellireisulla iltaa varten huoneessa, mies käy ” saunassa”, eli tapaa etukäteen sovitun salarakkaansa tämän huoneessa.
Variaatioita on siis monia, ja naiset kyllä toivottoman hyväuskoisia siinä, että ”oma mies ei petä”.

Lähettäjä: Kä 
Päivämäärä:   25.10.24 07:28:47

Et, mitä merkkejä oli? Minkä ikäinen mies?

Lähettäjä: He 
Päivämäärä:   25.10.24 08:11:19

Emma...ja sitten sä heräsit ja päästit kissat ulos..:) hyvä tarina muuten...

Lähettäjä: *täti 
Päivämäärä:   25.10.24 08:19:04

Ei oo vaisto pettänyt koskaan.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   25.10.24 08:23:45

He: Emma on näitä, joiden mielestä jopa juhlien järjestäminen miehelle tarkoittaa sitä, että yrittää estää miestään pettämästä edes sinä yhtenä päivänä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   25.10.24 10:07:57

On pettänyt. Mutta alkuun ei. Mies on pettänyt ja kyllä sen vaistosi. Asiasta jäi sen verran vahinkoa omaan systeemiin pyörimään että helposti nousee epäilykset mieleen. Olipa syytä tai ei.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.10.24 10:18:28

On kerran. Mutta tällöinkin miehellä oli salattava asia, mutta ei pettäminen tai mikään suhteen kannalta negatiivinen, jollaiseksi oma vaisto asiaa ajoi.

Tällöin mies oli päättänyt alkaa suunnitella kosintaa ja oli kysellyt isältäni kättäni, oli parhaan ystäväni kanssa käynyt katselemassa sormuksia muutaman kerran ennen kuin oli ostanut sen ja sitten tietenkin selkäni takana järkännyt ajankohdan ja siihen liittyvät jutut. Tällöin huomasin, että miehellä on jotain tekeillä vaikka pyrki käyttäytymään normaalisti ja mitään konkreettista todistetta minulla ei ollut, mutta huomasin jotain pieniä juttuja joista oma vaisto sanoi, että nyt on jotain salattavaa. Ja aina kun otin asian puheeksi niin tietenkin kielsi kaiken mahdollisen.
Lopulta syy sitten selvisi ja piti myöntää, että oma vaisto oli sinänsä siinä oikeassa että jotain oli tekeillä, mutta oli varsin positiivinen asia, joten siinä vaisto oli väärässä.

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   25.10.24 11:47:54

Yksityisetsivillä varmasti aika mielenkiintoisia kertomuksia siitä, miten ihmiset osaavat keksiä mitä mielikuvituksellisempia pettämiskeinoja.

Lähettäjä: hawlmhö 
Päivämäärä:   25.10.24 12:10:01

Ei siinä pettämisessä välttämättä tarvita kauheesti aikaa eikä mielikuvitustakaan, jos niikseen tulee.
No me ei seurusteltu mutta säätö oletti/ halusi jotain enemmän.
Soitteli mulle vähän väliä, vahtas jne. Piti vastata heti puheluun.. Kuitenkin itse saattoi lähteä baariin mitään sanomatta tai jälkeenpäin mainitsematta jne.
Noh, kerran sitten ennakoivasti soitin hänelle, juteltiin, puhelu päättyi.
Mun toinen säätö ( tuon aikaa oli ollut ns pausella) tuli kylään, pantiin, lähti8. Jo soi puhelin taas... kukaan ei olisi arvannut mitä juuri tapahtui.

Lähettäjä: Wanha 
Päivämäärä:   26.10.24 10:38:39

Ei ole. Exän kanssa ei ollut kyse kylläkään muista naisista, vaan raha-asioista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.