Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Asiakkaat joiden pitää aina saada enemmän kuin m

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   23.10.24 13:22:21

Oletteko muut vaativien asiakkaiden kanssa tekemisissä olleet huomanneet, kuinka heidän pitää aina saada enemmän kuin on sovittu, enemmän kuin mitä muut saavat jne jneMinulla on vuosikymmenten saatossa ollut muutama ilminarsku. Ovat kyllä pidemmän päälle raskaita, kuvittelevat, että maailma pyörii heidän napansa ympärillä. Kun teet jotain pientäkin ekstraa, he olettavat, että tämä on nyt se palvelutaso, jota sopii odottaa. He eivät ikinä auta muita, heitä pitäisi olla koko ajan auttamassa. Muistavat joka päivä ilmaista jotenkin tyytymättömyyttänsä, koko ajan nokittelevat, huomauttelevat ja yrittävät saada sinut tunteman olosi riittämättömäksi. Tuntuvat tarvittaessa keksivän ihan absurdejakin ”kehityskohteita”, milloin kuiviketta on liikaa, se on liian kuivaa, heinä on liian kortista, hevonen on maanantaina liian tukeva ja tiistaina liian laiha, 90 litran vesisaavi ei ole riittävän suuri tai saavi on väärän värinen. Hevoset ovat terveitä ja tyytyväisiä, mutta nämä omistajat eivät ole koskaan tyytyväisiä. Onko muut törmänneet näihin?

  Re: Asiakkaat joiden pitää aina saada enemmän kuin m

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   23.10.24 13:42:53

En oo tallinpitäjä vaan asiakas. Näitä "tallikavereita" on riittänyt, joiden pitää aina saada enemmän. Jopa "kaveriapua" tallilaisilta. Voin vain kuvitella miten paljon ovat vaatimassa tallin työntekijöiltä ja tallinpitäjältä kun jo muutkin tallilaiset voivat saada kymmeniä viestejä päivässä. Itse olen valehdellut päin naamaa, etten voi lukea viestejä A)yöllä B) työpäivän aikana C) kun olen tallilla. Eipä sitä sitten jääkään montaa hetkeä näille energiavampyyreille vastata.

Näille on pakko asettaa tosi tiukat rajat. Heidän asiat menee aina muiden edelle.

  Re: Asiakkaat joiden pitää aina saada enemmän kuin m

Lähettäjä: whw 
Päivämäärä:   23.10.24 19:29:49

Isäni oli tuollainen asiakas. Hän sai porttikiellon aika moneen paikalliseen liikkeeseen ja sitten hän joutuikin käymään ostoksilla 120-300 km päässä :D Autokorjaamot, rengasliikkeet, rautakauppa, jne. Ihan ruokakaupoissakin oli epäsuosittu asiakas kun veetuili kaikille kaikesta mahdollisesta. Me perheenjäsenet saimme hävetä hänen käytöstään. Eikä auttanut sanoa hänelle mitään. Ei siinä tilanteessa eikä koskaan myöhemminkään. Silloin oli h3lvetti irti.

Joo, oli narsisti. Ja varmaankin myös paranoidinen skitsofrenia. Sen tasoisia oli ne hänen jutut kaikesta missä hän osaa ja tietää ja on oikeassa ja muut ovat vain tunareita, pilaavat kaiken eivätkä osaa mitään.

Tuollaiselle asiakkaalle voi sanoa, että teet sen mitä sopimuksessa sovitaan ja jos ei kelpaa, niin aina saa pakata kamansa ja hevosensa ja muuttaa toiselle tallille.

Kun kaksi kertaa olet noin sanonut ja valitus jatkuu, niin voit irtisanoa hänet. Jos hän taas rikkoo sopimusta eikä korjaa tapojaan varoituksesta huolimatta, niin voit ihan suoraan purkaa sopimukseen, jolloin hänen on muutettava hevosineen pois välittömästi eikä vasta ensikuun lopussa ;)

  Re: Asiakkaat joiden pitää aina saada enemmän kuin m

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.10.24 20:47:17

Extrapalveluilla on extrahinta. Tämä kannattaa tehdä selväksi jo asiakassuhdetta laatiessa ja lisätä sopimukseen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.