Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  36-vuotiaalle hyvä päivävoide

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.10.24 21:10:01

Suosittele mielestäsi parasta kosteusvoidetta! Oma ihoni on pintakuiva ja talvisin kuivuu entisestään. Pieniä juonteita näkyy otsassa, mutta muuten ihossa ei sen suurempia ryppyjä vielä ole. Voide saisi olla hyvinkin kosteuttava ja pieni anti age -vaikutus ei haittaa lainkaan. Mitkään kalliit Biothermit tms. ei kiinnosta. Enemmän arvostan kotimaisuutta, apteekkituotteita ja luonnonkosmetiikkaa.

Mossan tuotteita olen käyttänyt pitkään, mutta nykyinen päivävoide ei ole talvea vasten enää riittävä.

Re: 36-vuotiaalle hyvä päivävoide

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.10.24 21:13:43

Mä 40-vee oon tykännyt Kiehl’sin Ultra Facial Creamista, toki on aika tyyristä.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   22.10.24 21:18:23

Apteekista Cerave, kotimaista luonnonkosmetiikkaa Ekopharma. Minulla on päivävoiteena Cerave Moisturizing Lotion SPF50 (mitä tahansa valitset, muistathan suojakertoimen, myös talvella!) ja yövoiteena Ekopharma Tyrni (josta on olemassa myös yövoide).

Tätä ei kysytty, mutta kosteutukseen ihan ykkönen on hyvä kasvovesi. Jos saisin käyttää vain yhtä ihonhoitotuotetta, se olisi Whamisa Deep Rich Toner.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   22.10.24 21:19:07

Edit, siis tyrnistä tietenkin myös päivävoide.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.10.24 21:21:43

Probicare pro on hyvin kosteuttava ja imeytyvä
Bellavita suosikkini vuosia. Bella on myös hyvä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 21:27:56

Lumeneen luotan edelleen. Varsinkin se sininen seerumi on talven pelastus!

Lähettäjä: Kosmos 
Päivämäärä:   22.10.24 21:30:51

Mitä muita tuotteita käytät? Kasvovesi, silmänympärysvoide, seerumi, kasvoöljy?

Lähettäjä: +(( 
Päivämäärä:   22.10.24 21:30:52

Lumene on niin totaalinen markettimerkki ettei mitään rajaa..

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   22.10.24 21:31:09

Seerumi alle ja kasvovoide päälle. Ihotyypin mukaan.

Tähän olisi paljon itsellä kirjoitettava, mutta tämä on väärä foorumi antaa ohjeita. Suurin osa ht-nettiläisestä kun pysyy rypyttömänä ja nuorekkaan ilman mitään rasvoja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.24 21:31:52

Siihen kasvovoiteen sekaan tippa mossan kasvoöljyä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.10.24 21:33:02

Silmänympärysvoiteena Lumenen herkän ihon voide, saman sarjan voide yövoiteena. Yöksi Mossan kasvoöljy voiteen alle. Herkän ihon päivävoidetta käytin kesällä, mutta talveksi se ei ole riittävän kosteuttava.

Päivisin käytössä ollut joko Lumenen tai Acon kosteuttava seerumi päivävoiteen alla.

Päivämäärä:   22.10.24 21:44:06

Kasvovesi suihkepullossa ois hyvä kosteuttaja lisäksi, seerumi levitetään aina kostealle iholle. Pure beautyllä on hyviä esim ja suomessa valmistetaan. Ei ne voiteet auta ilman kunnon kosteutusta alla.

Päivämäärä:   22.10.24 22:23:56

Samaa ikäluokkaa ja lisävaivana on couperosa... Usein suositellaan ihan perusvoidetta, mutta toimiiko se? En ole vakuuttunut sen pitkäaikaisemmasta vaikutuksesta...

Lähettäjä: Pryyt 
Päivämäärä:   22.10.24 22:33:15

Mä oon laittanut aina kasvovoiteen ensin ja kasvoöljyn sen jälkeen 😀 ei oo tainnu mennä ihan oikein?

Päivämäärä:   22.10.24 22:57:11

Pryyt olet tehnyt ihan oikein, kasvoöljy laitetaan viimeisenä. Ei se kasvovoide mitään auta öljyn päälle laitettuna…

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   22.10.24 23:46:25

Humektan päivällä probicare yöllä talvisin. Muuta ei tämä herkkä iho oikein siedä. En oikein uskokaan noiden erikoisvoiteiden tehoon kun aina kun olen kokeillut herkällekin iholle suositeltuja niin iho menee vaan huonoon kuntoon.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.10.24 23:49:22

Itse hieman nuorempi, mutta pidän Smuuti-tuotteista.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.10.24 00:12:10

Oikeastiko näin moni tarvitsee päivittäin voiteita? Onko kysymys oikeasti jostain poikkeuksesta ( atooppinen iho tms) kaikilla vai vaan ihon toteuttamisesta voiteilla läträämoseen?

No mut vastaanpa silti: 37-vuotias, tähän mennessä teinistä alkaen ja edelleen laitan nivean perusvoiteen alle sen 2x vuodessa kun meikkaan pöytäjuhliin. Jos siis sattuu olemaan mukana, niin puuterimeikkivoide tarttuu paremmin. Jos ei ole, niin ei haittaa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   23.10.24 01:39:20

Ensimmäinen uniikki lumihiutale löysi paikalle.

Lähettäjä: Wee 
Päivämäärä:   23.10.24 16:37:41

Acon tuotteet on hyviä. Ostan aina setin kun on Yliopiston apteekissa kosmetiikat -20% tai -30%.

Päivämäärä:   23.10.24 17:12:13

Täällä toinen uniikki, jos rasvaamattomuus riittää erottamiseen joukosta! Aloin syödä enemmän rasvaa ja karsin ruokavaliosta minulle sopimattomat aineet. Ennen atooppinen iho ei enää tarvitse rasvoja.

Lähettäjä: Kääpä 
Päivämäärä:   23.10.24 18:47:38

Ota Mossan kasvoöljy voiteen lisäksi.

Päivämäärä:   23.10.24 23:44:56

Käytän LVn kosteuttavaa kasvovoidetta. Olisko 150ml ja hinta noin 6e marketista. Ei mielestäni eroa kalliimmista rasvoista ja paras antiage metodi on sitten aurinkorasva vuoden ympäri :)

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   23.10.24 23:52:37

"Täällä toinen uniikki, jos rasvaamattomuus riittää erottamiseen joukosta! Aloin syödä enemmän rasvaa ja karsin ruokavaliosta minulle sopimattomat aineet. Ennen atooppinen iho ei enää tarvitse rasvoja."

Kerro lisää!!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.10.24 00:07:04

Käytin vuosia biothermia. Nyt 42veenä.olen löytänyt Mary Kay voiteen.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   24.10.24 07:33:03

Lumenen Valo sarjaa mä tykkään käyttää. Alle hyaluronitiiviste tai talvella vitamiini-tehohoito ja päälle päivävoide.
Ja ikää päälle 40 jos sillä on väliä.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   24.10.24 08:49:29

"Lumene on niin totaalinen markettimerkki ettei mitään rajaa.."

Totta! Kyllä se iho tietää, milloin rasvan hintaan on laitettu nolla tai pari lisää :D

Itse myös tykkään Lumenen Valo-sarjasta. Aiemmin käytin Cliniqueta, mutta sitten kun sen öljytön geelivoide alkoi käydä liian kevyeksi omalle (ennen rasvaiselle) iholle, en enää löytänyt sarjasta sopivaa. Täyteläisemmät voiteet jättivät ihon tahmaiseksi ja alkoi jopa kutiamaan tai tuli pieniä näppyjä.

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   24.10.24 08:49:41

Se, joka puhuu voiteilla läträämisestä, ei selvästikään tiedä mistä puhuu. Joo, toisilla on hyvä iho eikä koskaan käyttänyt muuta kuin Niveaa ja voi iho voi hyvin, hyvä homma sulle mutta osa hoitaa ihoaan ja kyllä se ero vaan näkyy kun ikää tulee hieman enemmän eli puhutaan siitä 40+ ja 50+ vuotiaista.

Mulla on käytössä Oriflamen tuotteet (joo, teidän, että tuotteilla on vähän huono kaiku) mutta loppu viimein ne ovat hinta-laatu -suhteeltaan hyvää keskitasoa. Siellä on nyt myös näitä vegaanisia, ei siis luonnon kosmetiikkaa mutta ei testattu eläimillä eikä käytetty eläinperäisiä raaka-aineita. Suosittelen. Lisäksi niiltä voi tilata testereitä tuotteista eli voit kokeilla ennen isomman pakkauksen ostamista, että onko tuote hyvä just sulle.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   24.10.24 16:11:22

Minä ostin prismasta soft merkkisen yö ja päivävoiteen. Hinta 3,95e ja mielestäni todella hyviä rasvoja on. Semmoset pienet purkit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.